Rozmýšľam nad tým, prečo pri tej oprave prejazdu neprerezali koľaje, keď na Toryskej to šlo. A to tam boli BKV panely narozdiel od Watsonovej. Veď miesto tam bolo. Stačilo odňať tie tri malé panely a tam ten kus trčiacich koľajníc spojiť. Myslím si, že to na tom styku bude dobre búchať.
otrasne postavený prejazd. Takto má vyzerať traťové priecestie na vonkajšom mestskom okruhu Tisícnásobná hanba. Veď pri prejazde auto nadskakuje možno ešte viac než predtým.
Ak by jazdili po pravej strane, vyhradené pruhy by zaberali viac miesta. Museli by tam byť dva nástupné ostrovčeky, dvojo schodov, čiže komplikovanejší prestup. Ide o tzv. metrobus systém, čiže autobusová sieť, ktorá je segregovaná od ostatnej dopravy, takže problémy tam nie sú.
na tých fotkách z Istambulu som si všimol, že na tej niekoľkoprúdovej ceste idú busy v strede a opačným smerom, ako autá. Má to nejaký zmysel, alebo prísun? Ako sa to potom napája na jednoduché cesty? nejakými mostami, keď sa opúšťa tá x prúdovka?
Ako jedno z najdrahších miest (prednedávnom najdrahšie mesto sveta vôbec) by som povedal, že áno. Moskva nie je ako zbytok Ruska, myslím, že nemá ďaleko od európskych veľkomiest.
Keď sa mi podarí rozchodiť notebook, ktorý po oprave akosi nepracuje (mám problém vôbec čosi začať robiť a to som chcel písať článok pri príležitosti 20 rokov od nežnej vo vzťahu ku MHD, ako sa cestovalo a ako sa potom "docestovalo"). Pokúsim sa nahodiť aj tú kombináciu.
Na otázku, prečo pozastavila ich predaj, keď tvorili iba tretinu žiadostí o ich vydanie, čo nemá logiku, riaditeľ Peter Herman povedal: "Predaj sme zastavili preventívne vzhľadom na trend záujmu o 330-eurové karty. Väčšina žiadostí o ne bola od podnikateľov so sídlom v centrálnej mestskej zóne."
Prevádzkovateľ argumentuje aj tým, že pri neobmedzenom vydávaní by došlo k zahlteniu centra mesta. Tvrdí, že rozdiel medzi 500- a 330-eurovou kartou je cenovo zanedbateľný v prepočte na deň parkovania. Podľa prevádzkovateľa výrazný nárast záujmu o 500-eurové karty zatiaľ zaznamenaný nebol."
> Tí súdruhovia na SMMK sú hlúpi až to bolí. Vrátili sa do čias centrálne plánovanej ekonomiky, keď ústredný orgán rozhodoval čo sa vyrobí, koľko sa toho vyrobí a koľko to bude stáť, bez ohľadu na to či záujem je alebo nie? Alebo pracovali na marketingovom oddelení Zločineckej spoločnosti (ZSSK a. s.), kde majú takéto podobné prudko "prozákaznícke" hefty (podľa hesla: cestujúci by to zneužili)? Nič iné mi žiaľ nenapadá. A ich ekonomické zmýšľanie je na bode mrazu. Mali by vedieť, že regulácia záujmu o službu či tovar sa robí CENOU, ktorú za ňu obchodník požaduje a nie direktívnym nariadením "lebo by sa zahltilo centrum, tak vydávame len obmedzený počet kariet". Čo takto keby súdruhovia na SMMK skúsili aproximovať cenu, ktorá ešte je dostatočne pre zákazníka atraktívna a neutrpí tým centrum. Teda vyskúšať stred medzi 330 a 500 (415 €) a od toho sa potom odraziť hore či dole. V nejakom bode nastane rovnováha medzi ponukou a dopytom (resp. sa mu priblíži). To čo navrhujú je choré.
Toto volebné obdobie je fakt obrovské zúfalstvo. Naozaj. Toľko babráctva a nekompetentnosti sa len tak nevidí! Čo v tomto meste s neschopnými vo vedení vôbec funguje ku spokojnosti obyvateľstva, ktorí si za to riadne platia? (Škoda, že komunálne voľby sú až o rok a mesiac a nie teraz. To by bol asi výprask!) Je to hanba.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.