Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
GPS v autobusoch MHD:

Dobrý deň, dňa 23.9.2019 sme obdržali od Vás otázku, či plánujeme v našej MHD vybaviť autobusy systémom GPS. Mesto Banská Bystrica má v súčasnosti uzatvorené zmluvy o poskytovaní služieb s 2 dopravcami – na autobusovú dopravu so SAD Zvolen a.s. a na trolejbusovú dopravu s Dopravným podnikom mesta Banská Bystrica, a.s. Platnosť obidvoch zmlúv je do 31.12.2020. Z uvedeného dôvodu už v súčasnosti Mesto Banská Bystrica postupuje v súlade s platnou legislatívou s tým, že v roku 2020 bude vyhlásené verejné obstarávanie na poskytovanie služieb mestskej dopravy vo verejnom záujme pre Mesto Banská Bystrica. Predmetom verejného obstarávania je zámer obstarávateľa zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby a tak bude požadovať v autobusoch a trolejbusoch vybavenie GPS systémom.

Mária Jagerčíková
referent
kvorka + Draxter: píšete toho v poslednej dobe veľa (paradoxne ešte aj nejako opačne, kto vie prečo tá zmena), avšak keď si človek prečíta aj vaše večerné príspevky, je z nich zrejmé, že bez pochýb kadečo prečítané máte, avšak viaceré základné súvislosti (napr. základné vzťahy medzi právami a povinnosťami dopravcov, vzťahu dopravnej licencie a zmluvy o službách - čosi už vysvetlili Agent007 a 810zssk) vám unikajú, čo vám však nebráni tu iných hodnotiť, lebo sa nestotožňujú s vaším názorom.

V prípade opakovaného spomínania čl. 4 ods. 4 nariadenia (ES) č. 1370/2007 a jeho čítania dookola by bolo možno lepšie neprezentovať prečítané jednostranné názory a výklady napísané v bystricovinách a pod. To nariadenie nemá len ustanovenie čl. 4 ods. 4, ale ich tam je o dosť viac a je potrebné ich opäť posudzovať ako celok vrátane výkladového usmernenia komisie k nariadeniu, a to napr. vo vzťahu k tomu, že zmluvy neboli uzatvárané podľa princípov tohto nariadenia (boli ešte pred jeho účinnosťou nejakou pseudosúťažou) alebo že relevantnými investíciami sa rozumejú aktíva s mimoriadne dlhou dobou odpisovania, ako napr. koľajové vozidlá, opravárenské zariadenia, či infraštruktúra (čo asi autobus v 1. daňovej odpisovej skupine nie je, kým koľajové vozidlo je v 4.) a nezabúdať na podstatu a účel nariadenia a pod. Tými jednoznačne nie je betónovanie starých zmlúv, ba naopak.

Pozn.: odvolacím orgánom bol na druhý pokus (na prvý sám o sebe tvrdil, že ním nie je) OÚ BB a verklikoval bez dôkazov každé tvrdenie odvolateľa bez posudzovania argumentov druhej strany a vysporiadania sa s judikatúrou NS SR a ÚS SR. Ministerstvo dopravy nie je odvolacím orgánom voči rozhodnutiam krajov podľa zocd od 01.01.2016.

Najväčší dopravný expert, čo šíri o sebe reálne on sám pod honosným názvom reálne jednočlenného inštitútu a jemu spriaznení, zjavne prišiel o pamäť a už žiaľ zase obhajuje nezmysly, ako keby bol opäť pánov tieň. Mrzuté však je, keď tu máme takéhoto údajného nadčloveka a ani jedna jediná pozitívna vec z top bežných trendov zo zahraničia sa počas jeho pôsobenia v doprave v BB neobjavila a to už sa tu tvári pekných pár rokov, že prázdnymi teoretickými rečami sa niečo zmení. A to volený zástupca ľudu má navyše chrániť verejný záujem, nie súkromný záujem chamtivcov (keby dopravu aspoň na riadnej úrovni prevádzkovali..).

A k pánovi exprimátorovi Saktorovi len toľko - tento zmrd spôsobil, že mesto v podstate prišlo o DPMBB a reálnu šancu si robiť MHD podľa svojich potrieb a nie svojvôle diabla a za jeho výpalné. To je práve ten pán Saktor, ktorý pred skončením svojho funkčného obdobia vlastne daroval kontrolu nad DPMBB bez vedomia predstavenstva (aspoň tak to uviedol jeho člen Martin Baník) v prospech diabla zvýšením základného imania. Teraz si mesto namiesto rozhodovania s 51 % môže so 49 %... platiť za MHD dotáciu namiesto 1 mil. eur z roku 2006 už 5,4 mil. eur a to isté hovno za to, ak vôbec.

Ešte by som na záver tak pomimo sa opýtal, kde ľudia berú dôvod pre opodstatnenosť argumentu, že keď napr. zastupiteľstvo VÚC niečo schváli, tak to má byť nejakou zárukou správnosti, či zákonnosti rozhodnutia? Však aj NR SR bežne schváli zákon, ten je prípadne dokonca aj nadobudne účinnosť, ktorú potom ÚS SR zruší, čiže žiadna záruka kvality rozhodnutia jeho samotným schválením poslancami neexistuje. A povedzme si otvorene, koľkí sa zakaždým vôbec reálne vyznajú (a to teraz aj bez urážky, však nikto sa nemôže vyznať do všetkého) riadne v prejednávanej veci.
Reakcia na: irizar #54640:
Súhlasím, akurát tí vodiči sú otázni - na Morave dokázalo TQM po strate zákazky časť svojich šoférov tak sfanatizovať, že odmietali akýkoľvek prechod inam a dosť nevyberane útočili na všetkých, čo si dovolili jazdiť pod novým dopravcom. A keďže v našich reáliách tiež spor stratil rácio a je z neho svetonázorová vojna, trošku sa obávam podobného rizika.
Reakcia na: 810zssk #54638:
Idealne by bolo, keby kraj namiesto narekov a vzyvania Pellegriniho zdvihol rit a zacal realne organizovat aspon elementarnu nahradnu dopravu. Oslovovat sukromnikov, ine SADky, pripadne zahranicne subjekty (taka Arriva ma po vyprasku na Morave celkom dost nevyuzitych autobusov). Kooa cestoviek ma nevyuzite zajazdove vozy, aj par kuskov pomoze. Vydlabat sa na linky iduce subezne zo zeleznicou, z dedin zvazat ludi nie do miest, ale k najblizsim vlakovym zastavkam, hoci aj dodavkami, na ktore staci beckovy vodicak. Po patnastich dnoch mozu bryndziarom odobrat licencie a nasledne by SADka vodicov bud pustila, alebo by im zdrhli presne tak, ako kedysi BBDS. Ale hlavne by to chcelo operativne nieco riesit, teraz hned, nie vyplakavat a cakat zastanie od Smerakov. Modransky prehlasil, ze SAD ZV obnovenie dopravy neplanuje; nevidim dovod nevzat ho za slovo a nezariadit sa podla toho.
Reakcia na: 810zssk #54638:
- keď postupovali podľa tretieho bodu, tak sa ťažko môžu vrátiť k prvému bodu

- v Bystrici sa dejú najabsurdnejšie epizódy aj preto, lebo tu nemajú kamoša na druhej strane kontraktu. V Nitrianskom kraji sa udiali dosť absurdné veci, ktoré žoldák Belica hladko zariadil. A napr. prípad Troliga je absurdný od začiatku do spektakulárneho konca.
Reakcia na: zakaznik #54637:
Ten tretí bod je to čo BBSK pôvodne spravil a výsledok je súčasný stav. Momentálne sa zdá že to hrajú na prvý bod, ale SAD ZV má tak extrémne požiadavky, že na ne jednoducho nie je možné pristúpiť.

Z môjho pohľadu musí dôjsť k odstaveniu SAD ZV od toho kontraktu. Opakovane už vyše 15 rokov robia problémy a používajú mafiánske metódy. Nie je náhoda že tie najabsurdnejšie dopravné epizódy v štáte sa vždy dejú v Bystrici. Otázka je ako to spraviť.
Neviem, či napíšem správne, ale skúsim vymenovať možnosti, ktoré BBSK mali:
- vykašľať sa na to a nechať odjazdiť bryndziarov až do konca platnosti dodatku
- napadnúť na súde dodatok čo najskôr a čo najskôr administratívne pripraviť novú verejnú súťaž na VVZ
- napadnúť dodatok na súde a kamikadze spôsobom zatlačiť na bryndziarov k podpisu novej zmluvy / dodatku

Ktorý z tých bodov je najbližšie k skutočnosti?
Reakcia na: Agent007 #54635:
Mne stále nie je zrejmé ako podľa Kvorkovej interpretácie môžu jazdiť komerčné linky, keď sa podľa neho nejazdí na základe licencie, ale zmluvy a komerčné linky žiadnu zmluvu nemajú.
Reakcia na: kvorka #54630:
Jazdit mu uklada schvaleny CP a licencia, ktoru schvaluje spravny organ, tzn. VUC. Jazdit sa da aj bez zmluvy o vykonoch vo verejnom zaujme, ale bez CP SA TO NEDA. A vraj pravnik to je ten kvorka...
Reakcia na: kvorka #54629:
ani ja som sa nic nove nedozvedel, oznacit ludi, ktori netoleruju nekontrolovane bacovanie mocnych za skodnu sa uz stalo koloritom tejto bananovej republiky
Reakcia na: kvorka #54629:
Myslíš, že je dobrý nápad propagovať tu konšpiračné weby?
Reakcia na: Mike #54627:
Núdzový stav
(1) Núdzový stav môže vláda vyhlásiť len za podmienky, že došlo alebo bezprostredne hrozí, že dôjde k ohrozeniu života a zdravia osôb, a to aj v príčinnej súvislosti so vznikom pandémie, životného prostredia alebo k ohrozeniu značných majetkových hodnôt v dôsledku živelnej pohromy, katastrofy, priemyselnej, dopravnej alebo inej prevádzkovej havárie; núdzový stav možno vyhlásiť len na postihnutom alebo na bezprostredne ohrozenom území.

(3) V čase núdzového stavu možno v nevyhnutnom rozsahu a na nevyhnutný čas podľa závažnosti ohrozenia obmedziť základné práva a slobody a uložiť povinnosti na postihnutom alebo na bezprostredne ohrozenom území, a to najviac v tomto rozsahu:

b) uložiť pracovnú povinnosť na zabezpečenie zásobovania, udržiavania pozemných komunikácií a železníc, vykonávania dopravy, prevádzkovania vodovodov a kanalizácií, výroby a rozvodu elektriny, plynu a tepla, výkonu zdravotnej starostlivosti, udržiavania verejného poriadku alebo na odstraňovanie vzniknutých škôd,
Inak vie už niekto, v čom vidí BBSK nemožnosť predĺženia dodatkom 9? Lebo nech čítam ako čítam cl.4 nariadenia,rovnako to odôvodnilo aj zastupiteľstvo v Trenčíne pri tamojšej MHD.
Reakcia na: Agent007 #54625:
Tiež si čítal tie rozhodnutia o licenciách a zmluvy? Asi nie. Inak by si netrepal také blbosti. Ale veď je to jasné ako facka. Nie dopravca, ale objednávateľ mu ukladá jazdiť. A ak objednávateľa nemá, jazdiť nebude. Je uvedený do omylu neplatnú zmluvou a basta. Jednoduché, logické a napokon vyplývajúce z paragrafu 11 zoCD. Nehrozí žiadna pokuta, tobôž od toho, kto by neplatnosť vyvolal. Ale ja tvrdím, že zmluva je platná a rozhodnutie oszv je výsledok neznalosti. Lebo súdruh Rybníček a ostatní tiež sú asi padnuti na hlavu že to rovnako napriamo predĺžili? Ťažko. Tu sa len krysy spod kameňov snažia upútať pozornosť bezbrehou manipuláciou.

A potom musí kraj sťahovať PDF čo sám zverejnil, lebo už neplatí, čo povedal včera.😁
Reakcia na: Agent007 #54626:
To som sa moc nové nedozvedel. Ale tu mam zopár zaujímavých info https://www.hlavnespravy.sk/byvaly-primator-banskej-bystrice-luntera-volit-nebudem-skupina-ludi-v-jeho-time-je-destrukcna-suita-ktora-bude-skodit-kraju/1184466

Asi by soudruzi natierkari tiež mohli povedať ako to bolo aj v tejto kauze. Lebo táto vojna začala len kvôli nim a oni nemajú žiadne riešenie ani pre prípad vlastnej výhry v spore, nieto pre prehru.
Reakcia na: Mike #54627:
Isto by mohol, ale len ak by bol názoru že je zmluva platná.
Reakcia na: zakaznik #54624:
Hej, len mne išlo o to, či nemôže súd nariadiť že zmluva nezmluva, na prvom mieste je strategický záujem - dopravy ľudí do školy, zamestnania, zdravotníckych zariadení. ..
https://www.branik.info/post/pellegrini-premi%C3%A9r-sad-zvolen

Pellegrini, premiér SAD Zvolen
Peter PELLEGRINI konečne ukázal celej krajine, aká je hodnota skutočného priateľstva a lojality. Nesmierne vzácny úkaz v slovenskej politike, ktorá sa hemží spormi, podrazmi, nedostatkom slušnosti a je plná pretvarovania sa a klamu. Premiér SAD Zvolen a.s. ukázal včera na tlačovke prostredník celej krajine bez akýchkoľvek zábran a konečne sa prestal hrať na niečo, čím nie je. Čím teda v skutočnosti je? A kto sú jeho skutoční priatelia?


Príbeh sa začal pred rokmi, počas ktorých vďaka silnej podpore smeráckych županov vznikol v banskobystrickom kraji lokálny monopol na veľkú časť autobusových liniek a postupne rástol a stúpali aj jeho výnosy. SMER a vlastne ani nik iný si nedokázal predstaviť, že jeho vláda v BBSK skončí - ibaže prišiel rok 2014 a do kresla župana usadol zásadový bojovník proti systému, klientelizmu a korupcii Marián KOTLEBA. A začal poriadne zostra: na zasadnutí zastupiteľstva označil ako začínajúci župan zmluvy s dopravcami za chybu predchádzajúceho vedenia kraja, ktorá podľa neho vytvára len ďalšie a ďalšie záväzky - a SAD Zvolen sa náhle ocitla v nezávideniahodnej situácii. Kotleba niekoľko rokov odolával akýmkoľvek pokusom vedenia firmy o návrat k predchádzajúcemu blahobytu.



Ibaže v roku 2017 prišli ďalšie voľby a ten istý KOTLEBA tesne pred nimi podpísal so SAD Zvolen dodatok, ktorým zlomyseľne hodil budúcemu vedeniu pod nohy časovanú bombu - a tá dnes vybuchla. Volebný autobus ĽSNS, ktorý vo vyúčtovaní kampane nikdy neexistoval s tým zrejme vôbec nesúvisel. Priveľa slovnej vaty? Ok, tak poďme k faktom a prepojeniam, ktoré snáď zrýchlia dych aj tým otrlejším.



Adrián POLÓNY, ktorý ovláda SAD Zvolen je dlhoročným osobným priateľom Petra PELLEGRINIHO. To pán premiér v bojovnom prejave nevyberavo útočiac na Luntera na tlačovke nespomenul. Vyrastali spolu na jednom dvore a v okolitých uličkách, drali rovnaké lavice a ich priateľstvo pretrvalo aj v dospelom veku. So stúpajúcim vplyvom nádejného politika SMERU rástla aj POLÓNYHO ochota vytvoriť pre jemu blízkych ľudí priestor na realizáciu v niektorých firmách, ktoré ovládal. Najvýznamnejšou z nich je práve zvolenský autodopravca. PELLEGRINI klame, keď tvrdí, že na rozhodovanie dopravcu nemá žiaden dosah. Stačilo zodvihnúť telefón a dohovoriť nenásytnému kamarátovi. Ale to by nesmel mať v celej veci vlastný záujem.



Ten totiž v SAD Zvolen zastupuje Miroslav ČELLÁR. 36 ročný talentovaný mladý muž, ktorému sa v živote nesmierne darí. Aktuálne podpredseda Úradu priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, predtým asistent LAŠŠÁKOVEJ, ale aj Maznáka, a.k.a JUDr. Martina GLVÁČA. Predovšetkým však asistent Petra PELLEGRINIHO, podľa životopisu doposiaľ slobodný rovnako, ako pán premiér, nakoľko Slovensko vďaka SMERU raziacemu "tradičné hodnoty" neumožňuje iné manželstvo, ako to medzi mužom a ženou. Priateľstvo však prekoná všetky prekážky. Čellár dokonca prostredníctvom firmy PT GROUP s.r.o. zabezpečuje pre PELLEGRINIHO a SAD Zvolen silné mediálne krytie prostredníctvom stránky bystricoviny.sk, ktorá budiac dojem neutrálneho spravodajského portálu nekompromisne pretláča v tendenčných článkoch záujmy dopravcu.



Čellár ale pomohol riešiť napríklad aj drobnú patáliu s bytom, ktorá sa na PELLEGRINIHO hlavu zosypala krátko po nástupe do funkcie premiéra. Odporní a zvedaví novinári zistili, že na luxusný byt, ktorý si potichu kúpil za 410 tisíc Eur nemohol zo svojich príjmov žiadnym spôsobom zarobiť a chýbalo mu nejakých sto tisíc, ktorých pôvod nevedel preukázať. Začínajúci škandál sa jamkolícnemu premiérovi podarilo po pár dňoch uhasiť práve vďaka ochote ČELLÁRA zobrať na seba úlohu toho, kto vraj pomohol priateľovi z problémov a kúpil od neho za 55 tisíc Eur výrobnú halu. Novinári očarení formálnou detronizáciou FICA nechali túto kauzu tak a nepýtali sa dôsledne, odkiaľ mohol čerstvý absolvent bez praxe zarobiť toľké peniaze. Nový a nesporne sympatickejší premiér si poriadne vydýchol.



POLÓNY podnikal však aj s inými známymi osobami so značným vplyvom. Mal spoločnú firmu napríklad s Mikulášom VAREHOM, oveľa zaujímavejšie je však jeho dlhoročné spojenie s Norbertom Bödörom vo firme TOKAJ & CO, s.r.o., ktorý v nej pôsobil od roku 2007 a opustil ju relatívne nedávno, v roku 2016. Niet nad mocných priateľov. Alebo ešte lepšie nebezpečného švagra?



S POLÓNYM totiž vystupuje vo vedení SAD Zvolen aj žena menom Mariana ONDREJČÁKOVÁ ŠELIGOVÁ. Navonok cudzia osoba, podpredsedníčka predstavenstva, v skutočnosti však veľmi blízka: narodila sa v roku 1972, o dva roky skôr ako Adrián a jej rodné meno bolo POLÓNYOVÁ. V orgánoch viacerých firiem vystupujú aj o generáciu starší POLÓNYOVCI: Anna, ročník 1959 a Marián, narodený 4.3.1951. Táto zohraná štvorka dokáže prostredníctvom portfolia firiem s rôznou špecializáciou zabezpečovať faktický monopol na rôzne druhy dopravy na rozsiahlom území a do veľkej miery tak diktovať trhové podmienky. A súdiac podľa arogantného spôsobu komunikácie s vedením kraja sú si svojou pozíciou zatiaľ neotrasiteľne istí.



Stačilo by na tento druh sebavedomia len kvalitné politické krytie a priatelia na vysokách miestach? Rozhodne nie. Veľká časť ich guráže má oporu ešte v iných kruhoch. O vplyve osôb a štruktúr pochádzajúcich z prostredia organizovaného zločinu v tomto podnikaní sa dlho len špekulovalo a medzi ľuďmi kolovalo množstvo fám. O čosi viac informácií mali policajti a možno ešte o trochu viac spravodajské služby. Dlhé obdobie pochybností oficiálne skončilo priženením sa muža menom ONDREJČÁK do rodiny POLÓNYOVCOV.



Ale nie, nebojte sa, nie je to ten zlý ONDREJČÁK. Tento je iný. Tento sa volá Michal a do partie bratislavských Piťovcov nepatril. Michal bol totiž spolu s Mikulášom ČERNÁKOM a Milošom KAŠTANOM tretím zakladateľom slávnej mafiánskej SBS SECURITY 3. Odsedel si síce trest za obchodovanie so ženami a marenie výkonu úradného rozhodnutia a podľa jeho parťáka Mikiho sa podieľal aj na niekoľkých vraždách a množstve násilnej trestnej činnosti, bol však z trojice vodcov gangu zrejme najviac útlocitný. Pri vražde Ukrajinca Jaroslava IVANOVIČA OROSA sa síce údajne najprv dožadoval zbrane, pretože si chcel vyskúšať, aké to je zabiť človeka, ale neskôr sa pri prenášaní mŕtvoly do plytkého hrobu ako jediný z páchateľov pozvracal. Ešteže tak.



ONDREJČÁK je považovaný za nástupcu Mikuláša ČERNÁKA na jeho teritóriu po dlhotrvajúcom napätí medzi ním a bývalými komplicmi KAŠTANOM a KÁNOM, ktorých vplyv sa policajtom pomaly, ale isto darí postupne eliminovať. Černák ešte aj z väzby dokázal zariadiť výbuch jedného z luxusných ONDREJČÁKOVÝCH áut, zvyčajne zdobených značkou s číslicami 777, keď sa mu znepáčilo, ako šafári s jeho peniazmi. A hoci manželstvo prednedávnom fakticky skrachovalo vďaka súkromným nezhodám, spoločné dieťa a záujmy sú naďalej silným spojivom. Tento muž má v rodinnom dome v katastrálnom území Banská Bystrica spoluvlastnenom podpredsedníčkou predstavenstva SAD Zvolen v katastri vyznačené právo doživotného užívania a bývania.



Ale späť k jeho SBS.



Tej SBS, v ktorej bol inštruktorom streľby, boja muža proti mužovi a špeciálnych techník Miroslav SUJA, dnešný nádejný kandidát ĽSNS na poslanca Národnej rady, nachádzajúci sa na zvoliteľnom mieste kandidátky. V prípade povolebného vstupu do vlády dokonca tieňový minister vnútra a odborník ĽSNS na obranu a bezpečnosť, v minulosti rovnako súdený a aj právoplatne odsúdený za viaceré násilné trestné činy. A muž ktorého moc v kraji po boku KOTLEBU rástla do výšok. A zároveň človek, vďaka ktorému sa KOTLEBA stále viac oboznamoval s prostredím organizovaného zločinu, ktorý mu kedysi bol - ako idealistovi - cudzí. Nie náhodou sa tentoraz kandidátka ĽSNS doslova hemží osobami s kriminálnym pozadím, alebo trestané osoby so sklonmi k násiliu.



Peter PELLEGRINI však priateľov neopúšťa ani v ťažkých chvíľach zvlášť, keď sa mu starajú o zaistenie budúcnosti pre časy, ktoré sa neúprosne blížia. On a jeho komplici už tušia, že to nedajú a tak ich zlatá horúčka dosahuje najvyšší stupeň. Strácajú posledné zábrany vediac, že na rozdiel od troch doterajších vlád sa už Klondike nebude opakovať. Zodpovedná zmena má tesne pod povrchom odpudivú podobu človeka, ktorý nemá problém postaviť sa namiesto státisícov obyvateľov kraja za jedinú firmu, v ktorej má vlastné záujmy a ktorá je pod silným vplyvom ľudí z prostredia extrémistickej politiky a organizovaného zločinu. A tak sa konečne ukázalo, že spoločné záujmy dokážu urobiť priateľov aj z najväčších nepriateľov. Dnes premiér svorne, plece pri pleci s KOTLEBOM, ktorý celú katastrofu spískal spolu s POLÓNYM a s dlhoročnou partnerkou ČERNÁKOVHO komplica ukazujú prstom a pľujú na človeka, ktorý chcel iba dodržať zákon.



A pre toto perfídne spojenectvo pokojne hodil PELLEGRINI cez palubu župana LUNTERA, ktorého kandidatúru vo voľbách pritom kedysi podporil bez toho, aby ho o to niekto žiadal. Pokojne nechal plávať bez pomoci aj primátorov a starostov obcí banskobystrického kraja, ktorí teraz musia narýchlo a z biednych rozpočtov zabezpečovať pre svojich obyvateľov luxusný nadštandard, akým je autobusová doprava. A úplne s prehľadom použil ako rukojemníkov pri vydieraní župy viac, ako pol milióna obyvateľov kraja, ktorí už dnes a hlavne v pondelok pocítia na vlastnej koži zamatové pohladenie súcitnej sociálne cítiacej vlády. Veď čo, cestovať do práce, či školy sa dá aj peši a Slovák vydrží všetko.



Niečo také sa len tak nevidí. A táto pofidérna firma s nezverejnenými účtovnými uzávierkami práve drží v šachu daňových poplatníkov z celého kraja a PELLEGRINIM to ani nepohne.



Drobná kvízová otázka na skrátenie chvíle pred ďalším článkom: hrá v celej veci nejakú úlohu malá nenápadná schránka v daňovom raji nájdená v Panama Papers, alebo nie?



Pekný deň v nepeknej krajine.
Reakcia na: draxter #54606:
ja zasnem, ako tito dvaja super pravnici zrazu trepu nezmysly... Najprv musis mat licenciu, potom cestovny poriadok A AZ POTOM mozes mat zmluvu na vykony vo verejnom zaujme...
Cestovny poriadok ti uklada povinost jazdit a zmluva je "iba" o doplateni straty... Velmi strucne povedane, aby to jednoduchy lud docital az do konca.
Reakcia na: Mike #54620:
OK, ale vidím tam taký jemný rozdiel, že kým vodiči mali platný pracovný pomer, tu by mal podľa župana dopravca plniť zmluvu ktorú považuje za neplatnú.
👽

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.