Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #54606:
ja zasnem, ako tito dvaja super pravnici zrazu trepu nezmysly... Najprv musis mat licenciu, potom cestovny poriadok A AZ POTOM mozes mat zmluvu na vykony vo verejnom zaujme...
Cestovny poriadok ti uklada povinost jazdit a zmluva je "iba" o doplateni straty... Velmi strucne povedane, aby to jednoduchy lud docital az do konca.
Reply on: Mike #54620:
OK, ale vidím tam taký jemný rozdiel, že kým vodiči mali platný pracovný pomer, tu by mal podľa župana dopravca plniť zmluvu ktorú považuje za neplatnú.
👽
https://www.aktuality.sk/clanok/758689/primestske-linky-vo-zvolene-zabezpeci-iny-dopravca-nie-sad-zvolen/

"Na brífingu, ktorý sa v sobotu konal pred sídlom Banskobystrického samosprávneho kraja (BBSK), poukázala aj na to, aký komplikovaný subjekt je SAD Zvolen, ako sa s ním nedá rokovať a ako dohody s ním neplatia hneď na druhý deň.

Uviedla aj príklad z roku 2016, keď mesto v rámci eurofondov mohlo získať 15 nových autobusov a mohla byť prefinancovaná aj časť prevádzkových nákladov MHD vo Zvolene.

„Vzhľadom na to, že projekt bol úspešný, mesto Zvolen predĺžilo so SAD Zvolen zmluvu o ďalších päť rokov s tým, že projekt bude realizovaný,“ priblížila. Podľa nej všetko bolo aj vysúťažené, skontrolované, peniaze boli postúpené na účet SAD, ale SAD zmluvu s dodávateľom autobusov nepodpisala a projekt sa nerealizoval."

O tomto by Modransky blog napisat nechcel?
Reply on: Mike #54620:
Nie, pretože tu nejde o spor zamestnanec - zamestnávateľ. Ten istý súd čo povedal že zmluva je neplatná asi ťažko pridá, že ju treba plniť. Ale to je jedno starý ujo už zrazu zaplatí aj bez rozsudku, tak ja očakávam v pondelok obnovenie.
Reply on: S499.1023 #54618:
Vôbec, ja SadZV nemusím,ale na rozdiel od BBSK viem čítať a ctiť si obsah nariadenia článku 4/4. A hlavne čo rozhovor, to iná rovina, iné argumenty a zrazu iná rétorika. To je tak keď je človek senilny.
Reply on: zakaznik #54616:
Nie som právnik, ale toto by mohlo byť asi niečo podobné, ako keď v 1997 boli vodiči DPB v neobmedzenom štrajku, a štrajk ukončilo rozhodnutie súdu, že sa tým ohrozujú strategické, hospodárske a neviem aké záujmy ľudí, ktoré sú vyššie ako právo vodičov DPB na štrajk?
Reply on: kvorka #54617:
To že do tohto fóra bude niekto dávať tohto pána, by som nečakal. Alebo iba preto, aby sme sa pogrcali... Pre mňa je jeden z topov veta: "V iných krajoch na Slovensku sa snažili rovnako vysúťažiť pri skončení zmlúv s dopravcami nové subjekty, avšak ich stabilita v regióne za tých 70 rokov je tak vysoká,..."
Reply on: kvorka #54617:
Robil pre všetkých v Polónyho žolde? Necítiš sa trápne?
Reply on: draxter #54592:
Ja som uja so synom pochopil tak, že podľa ich názoru, je zastavená premávka autobusov je verejné ohrozenie. A preto budú chcieť aby to riešil súd a Tortellini.

A nejaké zmluvné vzťahy a úhrada služieb sú pre nich len nejaké nepodstatné detaily, ktoré možno riešiť niekedy potom. 🤔
Reply on: kvorka #54614:
Lunter ujo: Opakujem, že samosprávny kraj je pripravený vyrovnať všetky oprávnené pohľadávky z minulosti, potrebuje však na to právoplatné rozhodnutie súdu.
(imhd hl.stranka)
Reply on: kvorka #54613:
Nechce ho pripojiť, ale je aj tu: https://www.bbsk.sk/Portals/0/Images/QaA_BBSK.pdf
tu na imhd to je v článku.
Reply on: kvorka #54612:
Pripájam súbor BBSK s inou rétorikou.
Čas: Na brífingu v Banskej Bystrici to v sobotu uviedol podpredseda BBSK Ondrej Lunter. "V tejto chvíli nie sú právoplatné rozsudky a všetky ekonomické požiadavky, ktoré dopravca na piatkovom (24. 1.) stretnutí uviedol, sme deklarovali, že uhradíme, a dali sme aj pokyn na ich uhradenie," konštatoval.

Takže zrazu pokyny na úhradu aj bez právoplatnosti rozsudku? Sme svedkami klamstiev v celom rozsahu!!!
Topky: V tomto okamihu požiadame súd o neodkladné opatrenie, aby vyzval dopravcu na to, aby nekonal v rozpore so záujmami obyvateľov, neohrozoval ich a zabezpečil dopravnú obslužnosť tak, ako mu to vyplýva z platných licencií a doteraz ešte z neprávoplatného rozsudku. Ak toto súd urobí, dopravca musí ďalej poskytovať tieto služby," zdôraznil Ondrej Lunter.

Ten rozsudok predsa noc nikomu neulozil, ale doteraz tvrdili Lunterovci že naň musia čakať a zrazu už ho poznajú? A keby aj ukladal, tak to nemožno predbežným opatrením žiadať 😃
Reply on: MatejBA #54607:
Zmluva o službách určuje všetko: vozidla,rozsah,linky. Ak ju máš ešte licenciu na dané linky a jazdia. Lenže v BBSK to poňali tak, akoby rozhodnutia o licenciách nemali výrok,odôvodnenie... Kto čítal zmluvu a licenciu? Jednoducho licenciu má SadZV preto, lebo ma zmluvu s BBSK. Ak by nemal, kraj by zvážil podľa zákona všetky hľadiská, či ju dovolí komercne. Ale to je zbytočne rozoberať, to nie je tento prípad.
Reply on: 810zssk #54603:
Výraz svojvoľne je kľúčový, dopravca "svojvoľne" plnil zmluvu, ale ak nie je, nebude. A to dôvod je. Toto by už v druhom stupni neobstálo.
Reply on: irizar #54605:
Ano,toto je v BBSK niečo čo nikdy nik nedodržiavali. Ale tu nejde o zmenu CP. 😉
Reply on: 810zssk #54603:
Potom mam druhu laicku otazku (ze ako to funguje): Ak sa jazdi doprava pre niekoho (SAD ZV pre BBSK), ziada SAD ZV za seba spravny organ o "linky a CP" alebo BBSK je ten "dopravca" a so suhlasom spravneho organu nechava SAD ZV jazdit na jeho linkach podla nejakej zmluvy?
Reply on: 810zssk #54603:
Nie, licenciu dostal preto, lebo mal zmluvu (kraj ju udelil len na 2 roky do 31.12.2020 podľa ujovej vôle, ale ministerstvo to zmenilo na 10.

SADka nechcela jazdiť na komerčné riziko, ale plniť zmluvne stanovený rozsah podľa vôle kraja. Pár. 11 hovorí o kumulativnom splnení podmienok, nie alternatívnom 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.