Neviem či evidenčné čísla 3201, 3202(?) pre baterkáče sú šťastnou voľbou. Usudzujúc podľa toho, že prvé dvojčíslie doposiaľ označovalo typ trolejbusu (s výnimkou 14 Tr). Škoda 32 Tr bude niesť označenie pre trolejbus s výzbrojou od Škoda Electric a karosériou nového typu od SOR.
Viď zákazka pre Opavu: http://zdopravy.cz/opava-koupi-deset-trolejbusu-od-skody-jde-o-novy-model-s-karoserii-od-sor-6494/
Viď zákazka pre Opavu: http://zdopravy.cz/opava-koupi-deset-trolejbusu-od-skody-jde-o-novy-model-s-karoserii-od-sor-6494/
PIT
To sú akože účelne vynakladané prostriedky na verejnú dopravu, z ktorých cestujúci oproti stavu spred času novej AS získali za vyše milióna korún minimum. To pomaly lepšie bude, keď na AS ani jazdiť nebude
Pre zaujímavosť: pri modeli počtu spojov podľa stavu CP v júni 2017 sa mesačné poplatky bez DPH za MAL, DAL a PAL navýšili nasledovne:
MAL
- vychádzajúcich, prechádzajúcich a končiacich spojov: 602 (z toho SAD ZV 10,1
- 2017 sadzba 1,99 €/spoj, t. j. 1 197,98 €/mesiac
- 2018 sadzba 4,50 €/spoj, t. j. 2 709,00 €/mesiac
- rozdiel +1 511,02 €
DAL
- vychádzajúcich, prechádzajúcich a končiacich spojov: 2 200 (z toho SAD ZV 12,2
- 2017 sadzba 1,66 €/spoj, t. j. 3 652,00 €/mesiac
- 2018 sadzba 3,70 €/spoj, t. j. 8 140,00 €/mesiac
- rozdiel +4 488,00 €
PAL
- vychádzajúcich, prechádzajúcich a končiacich spojov: 12 826 (z toho SAD ZV 94,0
- 2017 sadzba 0,83 €/spoj, t. j. 10 645,58 €/mesiac
- 2018 sadzba 1,90 €/spoj, t. j. 24 369,40 €/mesiac
- rozdiel +13 723,82 €
- celkovo za mesiac poplatky 35 218,40 € bez DPH (z toho SAD ZV vyše 68,6 %, t. j. 24 172,50 €), t. j. nárast o 19 722,84 € (z toho SAD ZV +13 599,75 €).
+ keďže teraz už na AS jazdia aj PAL 601454 a 601455, tak k tomu pribúda ďalších 2 370 spojov/mesiac s poplatkom 4 503,00 € bez DPH-
Čiže celkovo za mesiac na poplatkoch cca 40 tis. € + 28 tis. € za MHD = 68 tis. € (oproti stavu v júni 2017, kedy to vychádzalo cca 15,5 tis. €), z toho za výkony vo verejnom záujme je 57 tis. €/mesiac.