Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fonzo #52658:
Chápem že by tie vozy nedojazdili vtedy ale také riešenie dokupénia nových vozidiel s vyššou kapacitou by bolo rozumné riešenie .
Reakcia na: S499.1023 #52656:
prešiel by bez problemov. totiž v pripade vypadku niektoreho z minibusov bežne jazdievali na týchto linkách deviatkové karosy, čo som vtedy niekoľkokrát zažil aj na vlastnej koži.
čiže si nemyslim že za zrušenim minibusov stoji to že staré vozy doslúžili, ako som to aspon vyčítal tu z príspevku od davidmik555@gmai (asi som domýšlavý ? )
je to veľká škoda. tie linky jazdili v niektorych časoch v uplnej plnke, do prasknutia. a spominam si aj ako dobre to začalo, a pri každej zmene cp bol ten interval redší a redší, čo asi nebolo práve to štastné riešenie, rovnako ako to vtedajšie experimentovanie s trasami v štýle pokus - omyl.
Reakcia na: S499.1023 #52656:
Keď dnes prejde Irisbus Citelis 10.5M nevidím žiadny problém ?
Reakcia na: davidmik555@gmai #52655:
A prešli by tam? Ten SOR je široký 2,5 m, osemapolmetrový Solaris 2,4 m a vaše ciciaky mali možno dva metre, možno dva metre dvadsať.
Dnes som tak trochu rozmýšľal čo by sa stalo keby sa prevádzka minibusových liniek neukončila ale nakúpili by sa nové vozy napríklad SOR BN 8.5, také by sa na tie linky celkom hodili, veď koniec koncov DPMBB aj nakúpilo výzbroje s karosériami trolejbusov z firmy SOR.
Reakcia na: Petik #52650:
Pokračovanie Rexov smer KE/PO nemá opodstatnenie, nakoniec v aktuálnej čas. polohe sú masívnejšie užívané len študentami VŠ (tj. raz do týždňa tam a späť). Prestup im snáď nerobí taký problém, nech v neďeľu si viac počkajú.
Imho mám za progresívnejšie návrat vlakov na Horehronie, no tu absentuje integr. dopr. systém so zmysluplnou zákazníckou ponukou. V SK reáliách len fikcia. Tak i návrat ľudí z áut zjavne nie reálny, to tak len vo Švajčiarsku možné. Práve také Horehronie mám za príznačný príklad ako sa u nás nekoncepčne robí verejná doprava. Vlak dobre obsluhuje takmer všetko, súbeh výkonov s autobusom takmer zbytočný (to v značnej miere už od BB), s tým súviasaca deľba IAD vs. VHD. Raz s týmto vývijom skončí i vlak. dopr. cesta. Nuž nie sme tak šporovliví gazdovia ako Švajčiari.
Reakcia na: hawkeye #52634:
Vďaka za tip hlavne Polskibus smer Krakov (i Budapesť). Ešte som tento rok nesurfoval možnosti spojenia (btw min. stredu som videl ich bus prechádzať Likavkou, smer RK-DK o cca 23:00, linku neviem). Aj keď presun na Donovaly, ale denný sa časove dá použiť (i nočný s taxi či privát. odvozom). Plus ceny veľmi priaznivé i do 10€. Bulhar s 50 € či aj spiat. 75 € len jedine pri ideálnej čas. polohe - a to je pre mňa otázny so spoľahlivosťou osobitne ako spojenie na let (ako dopravca, nie spoj, ten má isté riziko vždy, aj vo Švajčiarsku). Poliakov som raz použil predvlani Zakopane - Krakov.

Doteraz som na smer Krakow použil raz Orangeways (pred cca 5 r., potom už nezastavovali na SK), raz vlak (cez Bohumín - drahé a zdĺhavé, len ako fanúšik železnice som skúsil, stačilo raz), pár krát kombi vnútrošt. spojov SK-PL (čas. náročné). Tiež autom a aj raz ponukou transferu (vtedy nie z BB, no aj priamo na letisko, časovo ideálne i cena priaznivá pri viac osobách). Toto tak môže byť ďalšia možnosť, otázne na ako dlho. Že Donovaly, pre dopravcu zaujímavé asi len počas krátkej lyž. sezóny. No asi ale aj to, že lowcostu priaznivý náklad so zastavením, keď inak nepredpokladá jednak SK zákazníkov či ako cieľ cesty (btw ale i OrangeWays to boli Donovaly).
SAD Žilina zriaďuje v letnej sezóne 2017 nové cyklobusové spoje na trase Žilina - Vrútky - Martin - Blatnica - Mošovce - Turčianske Teplice (premávka v piatok, sobotu a nedeľu).
cestovný poriadok: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L506418_170401_53512.pdf
Z Rudohorskej dolnej (smer Starohorská otočka) sa 25ka pohla o 21:20, mala sa pohnúť o 21:24.
Reakcia na: BB-Schuhu #52643:
Otazka je, ci je Zvolen-Brezno prirodzene prepravne rameno. Ci nie je lepsie, ked vlaky z Brezna nadvazuju na bratislavske rychliky.
Myslim, ze by bolo lepsie, keby pod drotmi pokracovali z Margecian do Presova alebo do Kosic.
Reakcia na: mirkobb #52648:
Druhom buse dovezeného na Slovensko? To je akým jazykom?
Malé OT. Bystrickí hokejisti sa budú voziť v Neoplane Skyliner, v poradí už druhom buse dovezeného na Slovensko od futbalového klubu FC Barcelona.
https://presov.korzar.sme.sk/c/20497980/vozovy-park-fc-barcelona-na-slovensku-ma-novy-prirastok.html?ref=njct
Reakcia na: Kami #52645:
Už si sa niekedy viezol sankciami?
Reakcia na: Kami #52645:
Si si vedomý toho, že sme na Slovensku, však?
Reakcia na: 810zssk #52644:
V clanku sa spominaju aj sankcie, takze teraz by to mal byt problem vyrobcu, nie dopravcu.
Reakcia na: mirkobb #52639:
Vzhladom na to ze ide o 861 by som sa vobec neobaval toho, ze budu jazdit ?
Reakcia na: S499.1023 #52642:
áno, súhlasím, ako napr. priame vlaky v relácii Zvolen - Brezno.
Reakcia na: S499.1023 #52641:
Dalším pozitívnym efektom môže byť pokračovanie vlaku v prirodzenom prepravnom ramene po neelektrizovanej trati.
Reakcia na: mirkobb #52639:
Ono je ekonomickejšie aj ekologickejšie v prípade menšej požadovanej kapacity jazdiť pod drôtmi s dieselom, keď nemáš elektrickú jednotku malej kapacity, než tam vláčiť prázdny ešus alebo 84 ton mŕtvej váhy elektrickej lokomotívy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.