par poznamok na okraj: po opatovnom odcleneni obci ma BB nieco cez 80.000 ludi - ZI vyhrala
Petik, paci sa mi ze tykadlaky volas t..., niektori Blavaci sa cudovali ked som tie "palice" nazval tykadla
Vrta mi v hlave sietka v Ikaruse, ziadny zo sucasnych Ikarusov ju nema, ale Brezniansku tabulu v autobuse vidim ako zivu. Je to sugescia, alebo si to naozaj pamatam ?
Petik, paci sa mi ze tykadlaky volas t..., niektori Blavaci sa cudovali ked som tie "palice" nazval tykadla
Vrta mi v hlave sietka v Ikaruse, ziadny zo sucasnych Ikarusov ju nema, ale Brezniansku tabulu v autobuse vidim ako zivu. Je to sugescia, alebo si to naozaj pamatam ?
Kami
Do Tesca by mohla chodit mozno linka 2B, neviem ako teraz, ale na budovu ZVT byval dost velky napor takze neni co zobrat,asi.
Priamo v Sasovej staci natahat droty, aj ked pristupove cesty byvaju aj horsie (vid Bratislava). Ak si zoberieme masu cestujucich, najviac ich chodi smerom 24/25, nasleduje smer 22. Takze aj keby smer 26 bol najjednoduchsi na napojenie, asi by tym nikto necestoval. Neviem Ti pomoct ohladne ekonomiky prevadzky. Keby dopravny podnik chcel a mal moznost ziskat dotaciu asi by projekt spravili. Teda vlastne draahy (a teda aj troleje) su v sprave VUC takze to bude vec samospravy.
Jano: ty si Slota ci co ? Suhlasim s Petikom ze trolejbusy v BB nie su zasluhou komunistov. Jednoducho take velke mesto ich potrebuje. Akurat zilincania (nic v zlom) nikdy nezabudli, ze vdaka SNP na BB stala krajskym mestom, z 10.000 obyv sa rozrastla na takmer 100.000 vratane priclenenych obci a dostala trolejbusy skor ako Zilina. A prave to posledne nemusia Zilincania lutovat, lebo to so Slotovou pomocou stihli este ked ceny vozidiel neboli take vysoke ako teraz.