par poznamok na okraj: po opatovnom odcleneni obci ma BB nieco cez 80.000 ludi - ZI vyhrala
Petik, paci sa mi ze tykadlaky volas t..., niektori Blavaci sa cudovali ked som tie "palice" nazval tykadla
Vrta mi v hlave sietka v Ikaruse, ziadny zo sucasnych Ikarusov ju nema, ale Brezniansku tabulu v autobuse vidim ako zivu. Je to sugescia, alebo si to naozaj pamatam ?
Petik, paci sa mi ze tykadlaky volas t..., niektori Blavaci sa cudovali ked som tie "palice" nazval tykadla
Vrta mi v hlave sietka v Ikaruse, ziadny zo sucasnych Ikarusov ju nema, ale Brezniansku tabulu v autobuse vidim ako zivu. Je to sugescia, alebo si to naozaj pamatam ?
Kami
Modre Ikarusy sa objavovali postupne. Nieco bolo dokonca najprv v povodnej cervenej farbe. Roky zaradenie su cca 1990 (BCA0133), 93 (0843) a 96 (2576 a 2602). BCA0843 podla mojho zaznamu chodil na linke 41. Ale od roku 1990 sa tu nakupili rozne vraky takze ktovie. Brezno sa asi osamostatnilo ked sa delila CSAD medzi byvale zavody.
Bratislavsky projekt elektriciek je o tom, ze niekto hore chce okaslat rozumne riesenie MHD. V BB je to o peniazoch. Nikto teraz neda investicie do novych trati( -> prislusenstvo, vozidla ... ).Mozno casom.
Pochybujem, ze by sa kupil 21Tr. Mesto uspokojilo "svoje potreby" spojenim Viestovej a Sasovej s nemocnicou (trocha aj na ukor cestujucich v 25ke), dobre to spropagovalo a dalej sa moze chvalit ako investuje do MHD.
Podla mna stale chyba vhodna trasa pre troleje do Sasovej. V smere na Partizansku este treba zrekonstruovat zvysok useku medzi SOUP a Kyncelovou, v smere na Strieborne zas usek Kostiviarska - Severna a od Strieborneho spojka k existujucej trati. Neni tam bohvie aka cesta. Priamo v Sasovej neni problem ovesat troleje.