Reply on: PIT #53267:
Zmeniť to nezmení na Slovensku z aktuálnej ponuky žiadny župan. Buď chýba charakter (ľahko ovplyvniteľný istým druhom "pozornosti", alebo pohrozením straty priazne poslaneckého klubu a verejnej mienky) alebo odborná výbava, že sa dajú opiť argumentami dopravcov. V BBSK si nerobím žiadne nádeje, nakoľko z Lunterovho tímu nevedeli na základné laické otázky odpovedať a nielen mne. Myslím, že odpovede kam sa bude doprava uberať nájdu občania u vedenia SAD Zvolen a Lučenec. Čas ukáže, či to bol iba planý poplach pre chybu v komunikácií, alebo skutočne náznak toho kam sa to bude uberať.Ak má súčasný župan založiť bez rozmyslu a aspoň nejakého infraštruktúrneho základu koordinátora aby sa tam nanominovali nejaké šedé eminencie a spravili z koordinátora politicky riadeného štatistu, ktorý preperie peniaze na projekty do šuplíku ako je to v BSK, tak amen. V BSK sa Sadovskému darí už takmer 10 rokov mariť dopravnú integráciu. Najnovšia fraška spáchaná ako rozlúčka Freša je údajne 500m dochádzková vzdialenosť v pláne dopravnej obslužnosti BSK. To nahráva do kariet SADke aby sa podopreli absurdno-nelogické súbežné autobusové spoje s vlakovými. Droba, ktorý zamýšľa si Frešových ľudí na úrade nechať je pre dopravu dobrá rana pod pás najmä ak si nechá Csádera na doprave, tak sa nič nezmení. Do toho ešte glosa Sádovského o tom, že nie sú peniaze na to aby autobusy čakali na vlaky iba podčiarkujú ako sa zubami nechtami bráni skapínajúci SADkársky býk, ktorý chce prijímať stále viac vody a krmiva ale nepotiahne ani len pluh po poli, či nezarobí majiteľovi pripustením ku krave. Ak to má v BBSK cez Smerácku lobby fraška ako v BSK, tak radšej nech sa peniaze dajú na opravy škôl, DD, DSS, kultúru normálnu, nemocnice a pod. A vlastne prešustrovať peniaze sa dá v každom odvetví, ibaže niekde opravená strecha s 50-100% maržou aspoň je nejaký výsledok. V doprave vyhadzovanie peňazí na analýzy do šuplíku nepocítia ľudia nijak ak to bude robené politicky a po známostiach.
PIT