Kremničku a Rakytovce by som riešil úplne inak ako baterkovými trolejbusmi, a to zlúčenie 21 a 22 do jednej linky ktorá by z Rakytoviec chodila cez zvolenskú cestu. Jedným z výsledkov by bolo aj menej liniek z lepšími intervalmi, čo je teraz in ? . Pre tých ktorí by z Rakytoviec potrebovali cestovať napríklad na Podháj by som videl ako riešenie linku 3, ktorá by mohla odchádzať po príchode 21 a keďže má aj kratšiu trasu tak na Sládkovičovu by zase prišla pred ňu, čo by bolo super pre tých ktorí chcú isť z už spomínaného Podhája do centra (pri dobrom preložení 3/21 s dvojkou by z toho vyšiel slušný interval). Pre občanov preferujúcich priame spojenie by tu bola stále 601455.
Pre tých čo by hovorili že zabúdam na Zvolenskú cestu, nie nezabúdam,ale tam už dávno mali byť nejaké nadchody ponad diaľnicu čo by situácii veľmi pomohlo. Pre "druhú stranu" by som ako jedno z možných riešení videl okružnú 90 okolo Radvaň parku a Tesca.
RE #53275 : v čom je otáčanie sa a jazda 12-metrového "trolejbusu" na baterky zložitejšia ako pri 12-metrovom autobuse?
RE #53285 : nemyslím si že básnik s tým chcel povedať že by sme tu mali hneď zaviesť diktatúru. Skôr upozornil na súčasný stav a vo veľa veciach trafil do čierneho. Ale na to sú voliči aby to zmenili, a kedže som optimista tak snáď už o rok.
Ak nezobratí vyhľadanú skupinu liniek v odkaze, tak zadajte do masky 6084 a pokochajte sa zmätkom v negatívnych znamienkach ? ? Raz je "10" školský spoj, raz prázdninový, raz vylučuje premávku iba v 4 dňoch. Ak sa takto rozdielne označené linky stretnúť na úseku Lubeník - Revúca, tak cestujúci nevie pre ktorú linku platí ktorá "10", alebo "11", či "12" a "13" pretože pre každú linku je to inak. Veľmi by ma zaujímalo, že ako to tam na zastávke vyzerá teraz, keď si ľudia prečítajú, že ich spoj nejde, príp. ide ale až do Revúcej a zistia po nástupe, že končí v Lubeníku pri ZŠ.
Dalo by sa aj predĺžiť L7 na úkor L26 a 28. Už dnes by bolo možné L26 úplne zrušiť a posilniť radšej L7 aby tá trolejbusová linka aj jazdila v nejakom atraktívnom intervale. V BB MHD sú jediné celkom použiteľné linky 1, 6, 24 a 25, plus ešte z Nám. Slobody na Sásovú 20+21+22+23, ktoré ale jazdia celkom chaoticky z hľadiska časových odstupov. A ešte by som sa vrátil k L6, že aj tú niekto zdatne zmrzačil, keď z nej časť spojov hodil na L8, namiesto toho aby posilnili iba L7 na úkor L26 a od centra po Tatranskú mohla jazdiť posilnená L28.
Mimochodom mesto BB neriešilo vôbec spojenie Sásová - žel.st. po tom, čo si niekto zmyslel, že ľudia môžu behať s kuframi z autobusky hore po schodoch s kuframi a preto L20 a 28 nemusia jazdiť k žel.st. Budú to vôbec riešiť alebo zas si diktuje SAD Zvolen?
Vybudovanie dokonalého dopravného systému (IDS) je proti záujmom politikov a tých, čo za nimi stoja, pretože dňom kedy by tento sľub bol na 100% naplnený, tak by nemali čo sľubovať voličom vo voľbách každé 4 roky. Voľby nič neriešia, ba práve naopak iba kazia. Každé 4 roky sa mení koncepcia vlády, príp. VÚC a mesta podľa toho kto je pri moci a preto sa často nedarí v danej samospráve nič väčšie vytvoriť, pretože sú to často veci, ktorých realizácia presahuje 4-ročné obdobie. Z hľadiska toho, že nič nie je možné dlhodobo tvoriť v tomto štáte sú voľby vyslovene proti záujmom občanov. Bohužiaľ k tomuto názoru ma po 28 rokov od zmeny donútili politici, ktorí z volieb spravili frašku a z výkonu moci biznis a expozíciu najhorších ľudských vlastností. Im je viac moc a udržanie si všetkých prostriedkov k nej aj za cenu toho, že riešenia budú odkladať, len aby mali v ruke do volieb žolíka. Minimálne na Slovensku voľby k ničomu dobrému ešte nikdy neviedli a pre dopravu vôbec.
Akých mojich? Ja som niekde niekoho vplyvného mal alebo mám? Keby som mal, tak som v balíku a nepotrebujem zabíjať čas na dopravnej stránke. Nie som nikde politicky angažovaný, čiže žiadni "moji" neexistujú a ani nikomu nerobím "křoví".
ja naozaj neviem či všetci hľadia cez zatemnené okuliare a neuvedomujú si že kde nie je vôľa niečo spraviť tam sa nič ani neudeje .Myslíte si že prečo asi tak zredukovali oproti minulosti spoje a úplne znetvorili a znefunkčnili celý dopravný systém ????zámerne potrebovali ľudí vyhnať z hromadnej dopravy do individuálnej, veď kto spotrebuje viac pohonných hmôt ???od koho získajú viac na daniach ??? milióny litrov pohonných látok spotrebovaných pe ind.dopravu sa rovná milióny do štátneho rozpočtu na dani z PH + za autá dane a kopec pridružených vecí kde je DPH.celé plácanie o tom ako sa ide robiť na slovensku dokonalá integrovaná doprava nie je nič inšie ako populistiké zapchávanie huby občanovy zo strany štátu,veď hádam neveríte že tento zkurv....ný štát príde dobrovolne o značnú časť príjmu do rozpočtu takou dobrodinnosťolu pre ľudí, ako je vybudovanie dokonalého dopravného systému kde ho bude využívať hromadne spústa ľudí ktorý prejdu z individuálnej dopravy na hromadnú ako je to v iných vyspelých krajinách.Otvorte si oči.
Zmeniť to nezmení na Slovensku z aktuálnej ponuky žiadny župan. Buď chýba charakter (ľahko ovplyvniteľný istým druhom "pozornosti", alebo pohrozením straty priazne poslaneckého klubu a verejnej mienky) alebo odborná výbava, že sa dajú opiť argumentami dopravcov. V BBSK si nerobím žiadne nádeje, nakoľko z Lunterovho tímu nevedeli na základné laické otázky odpovedať a nielen mne. Myslím, že odpovede kam sa bude doprava uberať nájdu občania u vedenia SAD Zvolen a Lučenec. Čas ukáže, či to bol iba planý poplach pre chybu v komunikácií, alebo skutočne náznak toho kam sa to bude uberať.
Ak má súčasný župan založiť bez rozmyslu a aspoň nejakého infraštruktúrneho základu koordinátora aby sa tam nanominovali nejaké šedé eminencie a spravili z koordinátora politicky riadeného štatistu, ktorý preperie peniaze na projekty do šuplíku ako je to v BSK, tak amen. V BSK sa Sadovskému darí už takmer 10 rokov mariť dopravnú integráciu. Najnovšia fraška spáchaná ako rozlúčka Freša je údajne 500m dochádzková vzdialenosť v pláne dopravnej obslužnosti BSK. To nahráva do kariet SADke aby sa podopreli absurdno-nelogické súbežné autobusové spoje s vlakovými. Droba, ktorý zamýšľa si Frešových ľudí na úrade nechať je pre dopravu dobrá rana pod pás najmä ak si nechá Csádera na doprave, tak sa nič nezmení. Do toho ešte glosa Sádovského o tom, že nie sú peniaze na to aby autobusy čakali na vlaky iba podčiarkujú ako sa zubami nechtami bráni skapínajúci SADkársky býk, ktorý chce prijímať stále viac vody a krmiva ale nepotiahne ani len pluh po poli, či nezarobí majiteľovi pripustením ku krave. Ak to má v BBSK cez Smerácku lobby fraška ako v BSK, tak radšej nech sa peniaze dajú na opravy škôl, DD, DSS, kultúru normálnu, nemocnice a pod. A vlastne prešustrovať peniaze sa dá v každom odvetví, ibaže niekde opravená strecha s 50-100% maržou aspoň je nejaký výsledok. V doprave vyhadzovanie peňazí na analýzy do šuplíku nepocítia ľudia nijak ak to bude robené politicky a po známostiach.
Nič systematické a zmysluplné sa okrem testovacích jázd s dvomi vozidlami robiť nedá. Obdobne tak ako blud vyznieva spomínanie ulíc ako Mládežnícka a THK v súvislsoti s trolejbusmi všeobecne.
32 si viem predstaviť, veď na bystrické pomery má poriadne dlhú štreku pod "káblami". a postačuje na ňu jedno vozidlo, takže kľudne sa druhé môže využiť na nejakú inú linku, a nemusí to byť podľa môjho názoru zrovna do kremničky.
prečo tam? čo za linku by to malo byť? do úvahy prichádza 27,32,34,35 a 36, ale to nie je nič trolejbusovo zhodné, max. 34 ak by jazdila miesto okolo parku cez Úsvit. Skôr by som to čakal pri depe v Kremničke alebo na Partizánskej či NSL.
Dnes som si všimol na zastávke Tajovského, školy nainštalované zariadenie na trolejovom vedení, ktoré bude umožňovať prevádzku parciánych trolejbusov - ich pripojenie k troleju v smere od Podlavíc.
Tak snáď sa to konečne začne hýbať a postupnými krokmi sa podarí naše parciálne trolejbusy uviesť do života, i keď podľa mňa to bude ešte dlhá tŕnistá cesta.
A ešte teda aj Súhrnné odchody spojov z Internátnej, resp. Tulskej v smere na Námestie SNP v roku 1983. Internátna takisto zostala už len totálnym torzom z rozsahu dopravy, ktorý tam bol kedysi. Ale niektoré rozloženia spojov sú klasicky SADistické.
draxter