Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mirkobb #49346:
V Bratislavskom kraji svojho casu bol problem s tym ze VUCke sa nechcelo vydavat nove licencie tak vsetko pchali do tych sucasnych a vznika coraz vacsi bordel. Nebudete mat niekoho s podobnou diagnozou na meste BB?
Reply on: fonzo #49343:
ZV-169BH končí spojom 16:55x. Ešte by bolo dobré zistiť, čo jazdí na večernom spoji o 22:00.
Reply on: kvorka #49342:
to že ide do psej matere by vôbec nevadilo, veď každá časť mesta by mala mať rozumnú obsluhu verejnou dopravou, čo pravda je, rozumná obsluha to velmi neni ?

inak spoj 18:30 zo ŽST do MED-ARTu robí ZV-364BI
Reply on: BB-Schuhu #49341:
skôr veľmi krátku: spoj ide do psej matere a vezie 5 ľudí, keď už aj ide, končí úplne nezmyselne, nehovoriac o tom otáčaní v križovatke ?
Dnes máme prvý deň linky do priemyselného parku, jazdí tam ZV-169BH. O zmysluplnosti spojov (ukončenie pri moste a ľudia idú ďalej do roboty peši) a ich vyťaženosti radšej ani nejdem písať. To bude na dlhšiu debatu niekedy inokedy.
Reply on: brefos #49337:
určite blíži (technicky sa mi síce zdajú super, ale nič nevydrží večne). Otázne je, či sa nahradia kĺbakmi alebo nie - nenahraditeľný len tým, že spoje čo robí sólo kapacitne nestačí
Reply on: draxter #49336:
Nenahraditeľný. No neviem, či sa neblíži pomaličky jeho koniec, teda oboch.
Reply on: brefos #49334:
v plnej kráse tak ako ju vídam v LC na stanici. Ten voz je už vekom veterán, ale vzhľadom krajší aj než väčšina strojov rady 900. A najmä, je nenahraditeľný!
Azda pre niekoho chuťovka. Tak povediac už skoro veterán u SADLC. Šiatorská Bukovinka, cca kilometer od maďarských hraníc Šiatorská Bukovinka-Somoskoújfalu(Salgótarján) http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=881148.jpg&httpref=2484/59086
Reply on: 810zssk #49327:
Presne tak ako hovoríš prejazd na 43 v okrajových časoch. alebo, zosynchronizovať dotácie tak, aby sa mesto a kraj poskladalo na jednu linku. čiže by nemala 43 konečnú už v uľanke, ale až v tureckej. aj tak chodia aj 43 aj PAL poloprázdne, tak by sa to troška zahustilo. mesto by financovalo úsek BB - Uľanka, a kraj Uľanka - Turecká, tým by sa mohol počet spojov z uľanky do tureckej zdvojnásobiť to by mohlo byť cca 8 - 10 spojov za deň v x. Dokonca teraz chodia aj naraz, 43 do uľanky ide zo žst 12:21, turecká z AS 12:30. obidva sú v uľanke o 12:44, potom 14:19 a 14:30, zas sú oba 14:44 v ulanke, hoci v meste ide každý inak, ale predsa, a napríklad aj smerom naspäť idú 43 z uľanky 15:30 a 17:20 a turecká 15:24 a 17:24.

aj špania dolina by sa mohla riešiť takto, ako chodili kedysi spoje 43ky len po Nový Svet 2. tak by sa mohli obnoviť, akurát už na náklady kraja by išli až na španiu dolinu.
Reply on: brefos #49331:
no tak tomu čo si to kúpi to bude perfektne vynášať peniaze
Neviem či to tu už bolo. SADBB predáva podľa tohto asi celý areál na Partizánskej? http://www.sadbb.sk/ponuka_20130905.pdf
CYKLOBUS v Banskej Bystrici zastavený dňom 26.9.2013
http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/cyklobus-v-okoli-banskej-bystrice3

Toto rozhodnutie prichádza práve v čase, keď SHMÚ predpovedá krásne slnečné, bezoblačné a ustálené počasie nielen na víkend, ale aj počas nadchádzajúceho týždňa.

SAD ZV by mala zvážiť, či chce a ak áno, akým spôsobom, pokračovať aj ďalšie sezóny. Lebo to, čo sa dialo v posledných týždeňoch jeho (ne)premávky, bola kvalitatívne veľmi úbohé.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.