ako keby v tú istú minútu nešla Ľubovňa s cieľom Zvolen
Mimochodom tento Arway 649CM vidno aj na linke 611404 poobede ten pár spojov cez Vlkanovú, zvnútra tabuľka Dudince.
Roky to takto chodí a tebe dnes doplo ? Na výveskách Zvolen, na tabuliach už bolo aj "diaľková linka Liptovský Hrádok-ZV-Banská Štiavnica" (v minulosti v BS 30 min. pauza), či Hontianske Nemce cez B.Štiavnicu, dokonca neviem či nie až Dudince, lebo mám podozrenie, že HN nie je ešte jeho konečná ? a ide ešte ďalej do Dudiniec, odkiaľ vyšiel ako 605403/49/20:30(7) (buď on v tej polohe ihneď alebo spoj hodinu pred ním). Je to totiž návrat spoja 611408/18/12:05(7)+611502/9 z Dudiniec smer Liptovský Hrádok, toto má uvedené pekne v grafikóne aj na výveskách od Dudiniec, prechod z PAL na DAL vo ZV v pohode, ale naopak z DAL na PAL akosi nie (vývesky, neuvedené plynulé pokračovania jedného vozidla na ďalších linkách a spojoch). No čože ti chodí zo Západu 13:38(7) do Hrádku? Že vychádza iba zo ZV? EEE. A asi sa tam aj vráti ?
342BY čo posledne chodí aj ten školský spoj 13:40 do Lukavici, máva už rovno že "Banská Bystrica,AS" na transparente (návrat tou istou linkou spätne po Veľkú Lúku a prechod na L611404) a nácestné zast. aj s konečnou rolujú pod ?
Spoj 10:50x na 601458 žarnovickej prevádzky, čo má uvedené, že ide len po Žiar nad Hr., nem., v skutočnost ide ďalej a nielen do ZC, ale až do obce Kľak (ráno z neho prichádza). Napr. vozidlo 307CI má pekne uvedené 3 tabuľky pod sebou ZV, ZH, Kľak, ktoré postupne zvesuje. Dá sa kúpiť priamy lístok. Využité v lete na turistiku na Vtáčnik ?
áno, pre voz to následný spoj je... prečo to nie je aj pre cestujúcich, to sa opýtaj dopravcu... toto je ešte rozumne zdôvodniteľné, ale prečo spoj Zvolen-Lukavica jazdí s označením na tabuli "Zvolen,AS" keď ide opačným smerom, to je už ťažko vysvetliť... ?
Včera som sa čudoval či dobre vidím pred 17:15 v Liptovskom Mikuláši na autobusovej stanici http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=879247.jpg&httpref=2484/59086 ? Dnes mi zaplo, žeby to bolo potom kvázi pokračovanie už na prímestskej linke zo Zvolena cez BS do H. Nemiec? Diaľkáč príde do Zvolena 19:10 a 19:20 idú H. Nemce cez BS. Hlavne nikde nieje zmienka že je to pokračovanie a podľa mňa to môže na Liptove dosť mýliť ľudí, však sa aj pozerali na autobuske čo mu to svieti. Niekto by chcel ísť do Ružomberka, lenže nesvieti Zvolen, ale H.Nemce, kult. dom. ?
Zaklad je, ze to musi prevadzkovat ako riadny autobusovy dopravca, resp. taxi. Ziadna partizancina. Potom je to len o marketingu a dohode so samospravou. Taxisluzbu SADka robit nebude. Mozno v horsom pocasi by mohol jazdit aj miesto velkeho autobusu.
Ja som to myslel skôr tak, že by si spolupracoval s BBSK, mestom, aj SAD ZV (ak sa to dá:) a že by si bol súčasťou tejto cyklodopravy, ktorá je zameraná na špeciálne lokality, kam bežný cyklobus nechodí. Propagáciu by ste mali spoločnú, možno aj web... skrátka že by to nebolo na princípe tej "strely", ale len doplnenie ponuky cyklobusu. Táto služba by aj mohla byť drahšia, ale čo by dali cyklisti za to, keby sa vedeli dostať na nejaké "špeci" trasy, hoci aj za vyššiu sumu. Teraz chodí cyklobus za 1, resp. 2 eurá. Ak by som mohol ísť s partou na miesto určené mnou s tým, že sa mi bicykle bezpečne odvezú, som úplne v pohode ochotný nechať na jednosmernom lístku aj 5-7 eur každý víkend, prípadne zo 10 eur menej často... minimálne pre mňa je to atraktívne, ale nebolo by to odveci koordinovať s už fungujúcim cyklobusom, aby to bolo efektívnejšie. Možno nápad: Urobiť celosezónny rozpis na exotické lokality v okolí BB aj ďalej a ľudia sa môžu online registrovať. Ak by sa na mieste ľudia dohodli, že to dajú inde, tak upraviť trasu podľa želania... s právnickými otázkami celej veci sa už o teba postará PIT ?
Len potom nezabudni, že podľa § 56 ods. 10 zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave "Prevádzkovanie osobnej dopravy, ktorá je podľa tohto zákona autobusovou dopravou (§ , vozidlami s obsaditeľnosťou najviac deväť osôb vrátane vodiča je od 1. januára 2014 taxislužbou." a podľa § 26 ods. 1 "Prevádzkovať taxislužbu môže len držiteľ koncesie podľa tohto zákona.", ktorý okrem iných podmienok má osvedčenie o odbornej spôsobilosti.
len ci by ma niekdo neukamenoval ako sasovsku horucu strelu, samozrejme by som chodil radsej 10minut po buse , alebo na trase kde by cyklobus nechodil , samozrejme by som ratal aj zo zimnou verziou ,bezky, lyze ...
Podľa mňa je to s tým mini-cyklobusom výborný nápad. Takto sú ľudia obmedzení len na určité miesta, kam chodí veľký bus, ale s touto službou by sa dalo ísť v podstate kdekoľvek. Spoplatnené by to mohlo byť dajme tomu podľa počtu km... aj keby bola služba drahšia ako bežný cyklobus, za tú flexibilitu by si cyklisti určite radi priplatili (ja určite:). Možno by nebolo odveci odkomunikovať to s mestom, aby tá služba bola propagovaná zároveň s bežným cyklobusom a aj na stránkach SAD Zvolen (po dohode - tých 8 cyklistov im systém podľa mňa až tak nenabúra, najmä keď sa často stáva, že 1 autobus nestačí). Následne by sa dala žiadať aj spoluúčasť tretích strán na dotovaní takéhoto mini-cyklobusu (rovnako ako pri veľkom). Možno už nie v plnej výške, ale aspoň časť by zase mohlo zaplatiť OOCR. Pre mňa je takéto riešenie ešte atraktívnejšie ako bežný cyklobus, ktorý má svoje obmedzenia...
CO BY STE POVEDALY NA CYKLOTAXI ? povedzme ze 8 miestne dukato s privesom vas ako partiu odvezie kde budete chciet , harmanec , donovaly , sachticky , lubietova .... v pripade mensich skupin -jednotlivcov by sa robili rezervacky na www stranke , aky je vas nazor ?
Upozorňujem, že cyklobus zdá sa už nepremáva. Dnes čakalo na Ďumbierskej na spoj na Šachtičky asi 5 cestujúcich, no do 13:25 cyklobus nepriešiel. Podobne nešiel asi ani včera, keďže v čase kedy mal vykonávať spoj na Šturec som ho stretol ísť úplne opačným smerom.
Na stránke dopravcu SAD ZV sa jasne píše toto: "V prípade nepriaznivého počasia CYKLOBUS NEPREMÁVA! Za nepriaznivé počasie sa považuje ranný dážď, prehánky alebo mrholenie. Pri len zamračenom počasí cyklobus premáva riadne podľa harmonogramu."
Zdôrazňujem, že dnes je v Banskej Bystrici a okolí malá oblačnosť (aspoň v dopoludňajších hodinách), teda určite nepršalo (iba ak niekomu v hlave). Nepremávanie cyklobusu teda neviem odôvodniť. Rovnako ani na stránke dopravcu nie je žiadna info k tomu, že cyklobus by tento víkend nemal premávať. Ak teda cyklobus už zrušili, prečo o tom dopravca neinformuje na svojej stránke alebo aspoň výveskou na zastávke ?? Novinka s nadpisom "CYKLOBUS v Banskej Bystrici do konca mesiaca SEPTEMBER 2013" je teda značne zavádzajúca.
Ja osobne som cyklobus rád využíval, ale tohto ťahania za nos a nekalej hry mám už dosť. Od BBSK (nie od dopravcu, s ním diskusia nie je) ako objednávateľa dopravy budem žiadať vysvetlenie tohto zlyhania cyklobusu v septembri. Žiaľ musím skonštatovať, že z mojej strany už nie je záujem využívať túto službu. Toľkej arogancie a nezodpovednému prístupu k cestujúcemu mi stačilo. Ďakujem za doterajšie služby, rád budem spomínať ?
Tebou uvedený oznam bol ešte v priebehu včerajšieho dňa stiahnutý z webu, tak som zvedavý na zajtrajšie rekacie vodičov ?
No oznam je dostupný na www.sadzv.sk, takže by to malo platiť.
Neviem či dnes cyklobus vôbec premával. Ráno na Strieborné námestie na spoj 7:30 čakalo niekoľko záujemcov, avšak ešte o 7:26 tam cyklobus nebol. A potom o 7:34 som ho videl frčať po Štánikovom nábreží, avšak nie smerom na Strieborné námestie, ale akokeby na SAD !! Moja úvaha (neoverená) je asi taká, že vodič sa dotrepal s celou súpravou povedať ľuďom, že nepôjde, aspoň to tak vyzeralo.. Nevie niekto ako to teda bolo v skutočnosti a či jazdili tie zvyšné spoje (na Donovaly a Šachtičky)? V každom prípade je to v poslednom čase akési čudné a na cyklobus žiaľ prestáva byť spoľahnutie. Preto odporúčam každému záujemcovi, aby si radšej pripravil aj alternatívu v prípade ak cyklobus nepôjde.
ono to síce nie sú žiadne luxusné meista, ale pravdou je, že normu spĺňajú a kĺbak ich prejde bez problémov; jednak na L34 jazdila B941 touto trasou, a jednak sa kĺbak otočil aj v Skubíne. Je to podľa mňa o tom, či je vôľa, lebo veď aj s poslednou významnou zmenou (2 roky dozadu?) sa spomínala možnosť nasadenie kĺbakov na linku 34. Myslím si, že z dnešného pohľadu sa naozaj jedná o spoje, kde by kĺbak bol užitočný. Ak by sa jednalo o nejakú linku na Fončordu či na Sásovú, už by tam na 99% jazdili.
Radšej pôjdem zo sídliska do mesta autom, akoby som mal na zastávke čakať 15 minút. SAD ZV preto, aby prilákal ľudí jazdiť MHD, ako vždy, neurobil nič.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
roman85