Majkl: na vystave som bol "vcera" vecer
co sa tyka prestavok, v komentovanom zakone je odkaz na nejaku smernicu ES a nejaky dohovor. Zrejme to bude smerodajne, aspon pre dialkovu dopravu.
Uz som pozeral starsie CP; trolejbusy na Tulsku a Internatnu mam uz od septembra 1994, vtedy sa zaviedlo sucasne cislovanie liniek. Budem mat aj spracovane vyradovanie vozov, zaradovanie a niekde dokonca poradia. Samozrejme s urcitou toleranciou.
co sa tyka prestavok, v komentovanom zakone je odkaz na nejaku smernicu ES a nejaky dohovor. Zrejme to bude smerodajne, aspon pre dialkovu dopravu.
Uz som pozeral starsie CP; trolejbusy na Tulsku a Internatnu mam uz od septembra 1994, vtedy sa zaviedlo sucasne cislovanie liniek. Budem mat aj spracovane vyradovanie vozov, zaradovanie a niekde dokonca poradia. Samozrejme s urcitou toleranciou.
Majkl
25 a 91: dobrý nápad, lebo podľa mňa je ideálne riešenie čo najmenší počet liniek a čo najhustejšie intervaly. Je to však dosť ťažké v BB, lebo je celá dosť architektonicky nedomyslená. X rôznych odbočiek a radiálok a keď sa chce vyhovieť všetkým cestujúcim, tak to vyzerá takto:
B - cez Badín
V - po Vlkanovú
H - po Hronsek
Sl - Sládkovičovou ul.
Bd - cez Badín Danko
Bk - po Badín Danko atď atď...
Ináč takýto istý plán mám aj ja, len som im (BBDS) ešte nenačrtol (viď náš CP linký 34). To znamená: Na transparentoch 34A/34B/34C v smere do Podlavíc, v opačnom smere len 34. Cestovné poriadky až po Podlavickú cestu (posledný spoločný bod všetkých spojov na 34) vylepované ako 34 (všetko dokopy). Na jednotlivých vetvách už len konkrétne 34A/B/C...