Neviem či evidenčné čísla 3201, 3202(?) pre baterkáče sú šťastnou voľbou. Usudzujúc podľa toho, že prvé dvojčíslie doposiaľ označovalo typ trolejbusu (s výnimkou 14 Tr). Škoda 32 Tr bude niesť označenie pre trolejbus s výzbrojou od Škoda Electric a karosériou nového typu od SOR.
Viď zákazka pre Opavu: http://zdopravy.cz/opava-koupi-deset-trolejbusu-od-skody-jde-o-novy-model-s-karoserii-od-sor-6494/
Viď zákazka pre Opavu: http://zdopravy.cz/opava-koupi-deset-trolejbusu-od-skody-jde-o-novy-model-s-karoserii-od-sor-6494/
C4H8Cl2S
B. Bystrica rovnako ako Nitra potrebuje vlastný DPB s vlastnými ľuďmi a žiadnu SADku, ktorá uplatňuje liberálno-kapitalistický prístup keď chcú niečo oni (t.j. operatívne ihneď a doplaťte nám aj neoprávnené náklady do posledného centu), ale keď sú straty a prepady v ukazovateľoch, tak už sú z nich socialisti (to má čas na riešenie, mesto zaplatí). Nie je žiadne tajomstvo, že "nezávislý" primátor v BB s MHD neurobil nič a tancuje ako sa píska na Balkáne 53 vo Zvolene ... Krajské voľby mi dali nádej, že šanca na nejaké zmeny v PAD žije aspoň v PSK, KSK, ŽSK a TTSK. Ostatné kraje sú odpísané, najmä teda BSK ...