Vie niekto ako je to s novou autobusovou stanicou ? kúpilo to uz mesto BB do vlastníctva ako deklaroval primátor pocas celého roka 2017 vo vstekých možnách mediach ? a aj to, že bude výberové konanie na noveho prevádzkovatela od 1.1.2018. Mám pocit , že sa dačo zase nepodarilo a niekto zakročil.
Petik
Ja by som ako mininalne racionalizacne opatrenia videl:
Majer:
- zrusenie vsetkych nahodne premavajucich liniek (23, 42 a Molca) a predlzenie napriklad likny 20 pri zachovani sucasneho intervalu. Alternativne tade viest vsetky linky smerujuce do Senice a Salkovej (na miesto Partizanskej, kde by zostala len 26).
Uhlisko:
- zavedenie priebeznej linky. Napriklad 80 predlzit z Uhliska smer Usvit a THK, kde by nahradila linku 33, mohla by zachadzat na Namestie S. Moyzesa, cim by sucasne nahradila aj linku 100, intereval povedzme 30 min v spicke, 60 v sedle aj cez vikend, cim by nahradila linku 25 (okremtoho by mohla zdedit cislo 33, cim by na Foncorde kopirovala sucasne cislo linky, v sasovskej casti zase historicke cislo linky 25, a zaniklo by pre mna nepochopitelne cislo 80)
Bateriove trolejbusy:
- linka 2 (Rakytovce - ZST), interval 30 min v pracovne dni, 60 min cez vikend a vecer. Pokial by sa s 2 vozidlami pri 30 min intervale nestihal obrat, mohla by v smere na stanicu premavat mimo Namestia slobody. Na rozumny spolocny interval doplnit linku 4. Linku 21 skratit po autobusove nadrazie (spolu so spojmi zrusenej 23).
Bonus (a moj evergreen):
- zlucit linku 26 a 34 (v klboch; 28 zrusit/previest na 26 a Internatnu nahradit trolejbusmi)