Reply on: C4H8Cl2S #53239:
"k tomu je stanovená paušálna úhrada dotácie na obnovu vozového parku (niečo ako majú naše VÚC odpisy majetku SADiek, ktorý je spojený s plnením ZVVZ) a ešte záloha na každý mesiac" - V IDS BK nic taketo neexistuje. Jedine co sa z pohladu ekonomiky riesi je rozdelenie vybratych trzieb podla odjazdenych vykonov v prislusnych tarifnych zonach, kedze vydane cestovne listky platia u troch (coskoro styroch) dopravcov - vsetky ostatne veci sa uz riesia mimo IDS vo vztahu objednavatel-dopravca. Ekonomicky princip existencie PCL v systeme zostava uplne rovnaky ako keby platili u jedineho dopravcu. Cize to ze tam je nejaky IDS na tuto temu nema vplyv (mimo toho, ze skrz IDS sa podarilo SADke vnutit ich existenciu + zonova tarifa vyriesila problem s ich nacenovanim a platnostou).
Jeffko
Navrhol by som rovnaký čas 5 minút medzi zastávkami to by sa mohlo stíhať v pohode, ale ozaj na spojoch v smere na AS nedávať 7minút tí ľudia na Ul. 29 augusta vystúpia do 1 minúty takže tam by som nechal prepravný čas tiež max 4-5 minút.
Navrhujem ešte k nejakej ďalšej zmene ten CP prekopať a nastaviť rovnaký čas na spojoch, no keď už to je tak ako to je tak si odsledujem aj dodržiavanie tých CP, napríklad posledný spoj do Brezna na 1000% nebude čakať do 22:22 na sídlisku, odpozorujem si to.
Osobne som SAD Zvolen vďačný za zachovanie danej zastávky nakoľko ju využívam denno denne a je perfektným prestupným bodom z/na trolejbusy. Zastávka na sídlisku bola zriadená len dočasne a nakoniec ostane trvalo čomu sa teším. Takže vďaka ešte raz a keď SADka nechce byť škodná zjednotí si tarifu, lebo všetci vieme že zo "sídliska" je to do viacerých zastávok lacnejšie ako z AS.