V prazskych uliciach sa dnes objavil prvykrat po 45 rokoch trolejbus. Taky isty bateriovy trolejbus, ako ma kupit Bystrica.
Dnes skuska trate, v nedelu ma by trat oficialne otvorena, presne na vyrocie poslednej jazdy a dokonca sa ma zucastnit aj ten "uplne posledny trolejbus".
Pripajam par fotiek z mobilu. Je mozne, ze to budu uplne prve fotky na webe, pretoze miestny sotousi sa este dohadovali, ako sa votriet do trolejbusu a previezt sa:)
Nuž to je tak keď kamarát ŠtBabiš je zamestnaný súdnym sporom. Bola osudová chyba dať ministerstvo dopravy ANO. Keby sa tak nestalo, tak by minulý rok po úplatku, resp. protislužbe (ako napr. vylepovanie ksichtov jemu nepohodlných politikov okrem Babiša a iných z ANO + tel. číslami) nedostal ani bez súťaže tri páry rýchlikov Brno - Praha. Veľmi rýchlo by som mu tie rýchliky zrušil a dal to naspäť ČD alebo keď tak vypísal súťaž, keďže Jan-čurá-k najviac básni o súťaži, hlavne pokiaľ sa mu to hodí. Nech teda súťaži s FlixBus aj ? Štátneho dopravcu je ľahké opľúvať, pretože všetko čo je štátne je automaticky zlé a štát je zlý vlastník ako povedal ekonomický Mengele - Ivan Mikloš. Nie štát je zlý vlastník, zlí sú tí čo spravujú štát a jeho majetok a namiesto zveľaďovania a prosperity ho privádzajú účelovo do krachu a dávajú na predaj, aby sme to potom za 20 rokov až prídeme k rozumu skupovali za 5-10x tak drahšie naspäť, keď nám zapne, že doprava je strategické odvetvie národného hospodárstva. ?
Ešte potrvá pokým ľudia pochopia, že cestovanie nie je o lacnej káve, balenom "žrádle" a doternom personále, ktorý to má doslova príkazom, lebo po vlakoch chodia Jan-čurá-kom platení špiclovia, ktorí nahlasujú i to, keď sa steward neusmieva alebo jedná inak, resp. vlažne no profesionálne stále. Hentaká robota robenia poskoka a rozmaznávanie cestujúcich, to je pod ľudskú dôstojnosť a tiež pod úroveň železničnej dopravy. Takto si na seba špiclovia zarobia skrz to, že personálu sa strhávajú prémie a plus vulgárne výstupy Jan-čurá-ka v zmysle, že si "tu honí péro" alebo "ku*va co si myslíš, že jako děláš" a pod. výstupy ako z Farmy alebo Áno Šéfe, tak za to by som ho zfackal po tom nose, žeby sa mu aj Babiš smial.
Ale načo si ruky namáhať ... zhasne ŠtBabiš, k tomu ešte FlixBus a zhasne aj RegioJe(b)t. Inak ma pomerne znechutilo keď som sa dozvedel, že Jágr je tak sprostý, že podporuje Babiša, snáď je to blud.
že z dôvodu optimalizácie. To by malo ísť niekde dole a niekde hore. Kedže cestovné len a len dražie, ide o klamstvo, ale zároveň o uvedomenie si reality, nákladovosti a nemožnosti vyžieracej ceny immerwere. Ale holt použitie spojenia "z dôvodu optimalizácie" je userfriendly, nie ako výraz !bohapúste zdražovanie.
Na linke počas pracovných dní v školskom roku samozrejme jazdí aj jedno kĺbové vozidlo ? Vykonáva najzaťaženejšie spoje ráno a poobede, ďalšie dva kĺby, ktoré sú na L1 robia L3 ráno ako výjazd na linku 1 a poobede ako dojazd do Vozovne.
No keď sa mám k tomu vyjadriť, tak L3 nie je nič moc najmä poobede. ? Pretože aj spoje sólové sú dosť narvané vďaka náporu študentov.
Priznám sa za posledné 2 roky, čo opäť jazdím MHD sa mi ešte tento prípad nestal. Stalo sa mi už asi 5x (vždy linka č.6 odchod 20:03 hod. zo Žel.stanice), že nebol v tej čítačke papier. Ale to tam svietila chybová hláška, plus červené "X", nestiahlo mi to cestovné a musel som použiť čítačku čipových kariet vpredu u vodiča.
Viete mi niekto prosím povedať, že čo jazdí na linke 3, resp. či tam sú čisto sóla alebo ju kvôli nemocnici robia klbáky? Či ako sa podarí vypraviť klbák alebo sólo, tak je to skôr dielom náhody?
Situácia, ktorú popisuješ, sa stáva pomerne často. Revízor v takom prípade priložením karty k čítačke veľmi ľahko zistí, či máš zakúpený cestovný lístok. Nie je teda žiadny dôvod mať obavu v takomto prípade.
Dnes ráno 06:47 na trolejbusovej linke č.7 (Moskovská rázcestie) mi po priložení čipovej karty síce odrátalo cestovné 0,50€ ale nevydalo mi to cestovný lístok!(?) Išiel som preto dopredu s otázkou za vodičom ale ten mi len stroho povedal, že lístok nepotrebujem, hlavne že som zaplatil cestovné! Otázka je ako by to posúdila prípadná revízia cestovných lístkov, ktorá mimochodom na tejto linke a v tomto čase dosť často chodí! Uznajú vám, že máte zaplatené cestovné ak nemáte v ruke doklad o zaplatení? Ono by stačilo priložiť znova čipovú kartu k čítačke a zistia, že som už zaplatil, ale či sú oprávnení a ochotní to urobiť? Vopred vďaka za reakciu.
Linka č 22 bola celý deň označená ako "Mimoriadna bezplatná jazda" a takisto ani pokladne nefungovali. Aj keď voľba L22 ma prekvapila, skôr by som čakal L21...
Veď to, ale píšu linka 22, tak som myslel ešte či to nemyslia zadnou bránou od TWD. Zase raz "podarený" oznam. A grátis do budú mať všetci či len tí, čo "povedia vodičovi, že idú na DOD"? Viac otáznikov, než odpovedí.
O presmerovaní sa nepíše nič. Skôr by som čakal, že to opatrenie o bezplatnej preprave návštevníkov sa bude týkať linky č. 21, príp. oboch liniek (21 aj 22).
Mohli by konečne SADky pohnúť mozgom a označovať tie spoje namiesto 1,2,3,4,5 kladivkami? Aj tak tam majú vylúčenú premávku počas Vianočných sviatkov, Silvestra, Nového roku a Veľkej Noci. Jediné čo nevylučujú je premávka počas nasledovných sviatkov, ktoré vychádzajú na pondelky až piatky:
- 1.5. - sv.práce (utorok)
- 8.5. - víťazstvo nad fašizmom (utorok)
- 5.7. - Cyril a Metod (štvrtok)
- 29.8. - SNP (streda)
- 1.11. - zosnulí (štvrtok)
Čiže pokojne pri troche rozumu si mohli dať kladivká a k zn.34 mohli dať, že premáva aj v týchto 5 dní. A nedeľný spoj mohli označiť krížikom, že premávajú v nedele a štátne sviatky s označením 34, že nepremáva od 24.12.17 do 26.12.17, od 31.12.17 do 1.1.18, od 30.3.18 do 2.4.18.
Najjednoduchšie by bolo premávať bez 33 a 34 značky a na jeden spoj dať iba kladivká. A keď je sviatok nejazdí kladivkový spoj, tak pôjde "krížikový" nedeľno-sviatkový. Hotovo. Nerozumiem prečo si to autobusoví dopravcovia musia takto komplikovať a nielen sebe ale aj cestujúcim ? Normálne mám pocit, že na Slovensku by sa mohlo založiť ministerstvo pre komplikované riešenia.
Tohtoročná (šiesta) sezóna cyklobusu sa skončila včera 1.10. pekným slnečným počasím, čo sa odrazilo aj na slušnej vyťaženosti. Novinkou tejto sezóny bola trasa na Pleše, ktorá však bola najmenej využívaná a je otázne či zotrvá aj na budúci rok. Naopak, trasa na Donovaly jednoznačne vedie. V prípade Šturca a Šachtičiek to býva niekedy lepšie, inokedy horšie. No včera na Šachtičky išlo odhadom možno 25-30 cestujúcich, čo je na tento spoj veľmi slušné.
Prímestská linka 601455 premáva naďalej na Mičinskú cestu. Prípadné zmeny (ak nejaké budú) v tomto smere možno očakávať pri celoštátnej zmene cestovných poriadkov v polovici decembra alebo na prelome rokov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Zombor