K tej oprave 710CD a 711CD:
711CD - nový lak, upravené zadné čelo, vymenený poťah podlahy, nové držadlá sedačiek (pravdepodobne boli sedačky dole), oprava nástupných schodíkov (zaujímavo riešené to je ako keby to slúžilo na ošúchanie topánok ?), a niektoré plechy ponatierané novým lakom.
710CD - k tej veľa neviem len upravené zadné čelo, nový lak a VYMENENÉ poťahy sedadiel za naše SADkárske poťahy (ako u iných B952E).
Ale aj tak u tej ZV-711CD je to odfláknuté, na mnohých miestach hrdza a pod...
Kontrolujte si zostatok na karte, raz mi stiahlo o 10 centov viac ako malo, bol som to reklamovať v DK na Sídlisku, vrátili mi tých 10 centov späť na kartu: http://1url.cz/gtqLS
ad 1: bližšie k MsÚ to snáď ani byť nemôže, ktorým smerom má okná odbor dopravy? Veď to je katastrofa ten úsek od MsÚ po križovatku - hanba na 100 honov
ad 2: videl som ju aj predvčerom o cca 17tej pri pošte
ad 3: náhodou sa ešte nechystá uzavrieť podchod na Štefnánikovom? To by už bolo dokonalé ?
Dnes pluvanec do tvare cestujucim cislo 1 - preasfaltovali nevyznamny kus nepodarenej opravy vytlku na odboceni z Partizanskej na ul. 29. augusta, ale krater o 50 metrov dalej si nevsimli, takze jeden krater dva metre pred zastavkou a druhy krater dva metre za zastavkou ostavaju dalej...
pluvanec do tvare cestujucim cislo 2 - na linku 100 poslali smotankara na Karose B952 bez plosiny, takze pred omsou mali dochodcovia aj rozcvicku...
a bonus - pluvanec do tvare vsetkym obyvatelom bystrice - zavriet podjazd pri AS a SUCASNE rozkopat chodnik na Bellusovej. Fakt hodne ocenenia!!!
Určitá konzistentnosť tam je. Meškanie počas tejto výluky je určite objektívne spôsobené predĺžením dráhy spoja, čo činí min. 2-3 minúty naviac. V prípade druhého faktora - ktorým sú dopravné zápchy, o ktorých tu bola reč, nejde o objektívny faktor, pretože zápchy niekedy sú, inokedy nie, je to premenlivé počas dňa aj počas týždna. V tomto príp. by bolo zohľadnenie jazdnej doby v CP dosť problematické. Rozumný kompromis by sa však nájsť dal.
Otazky su dve:
1. Nakolko konzistentne su meskania?
2. Na zaklade coho by sa robila chronometraz? Meskania sa mozno predpovedat dali, lenze nestaci vediet ze bude "meskanie", treba aspon priblizne vediet ake bude a ako vlastne tu jazdnu dobu upravit.
Urcite by pri dlhsich vylukach mal existovat vylukovy cestovny poriadok, ale su tam iste objektivne problemy.
Na toto "fakt netreba mať ani maturitu", aby normálne uvažujúci človek pochopil, že ten nový návrh dopravného riešenia na Huštáku je poriadny paškvil! Celé to totižto navodzuje dojem, že tu ide o niečo iné, než o optimálne dopravné riešenie dopravného uzla Hušták. Pri bližšom pozretí si tej novej mapky z článku ktorý sem vložil BB-Schuhu sa asi nikto neubráni dojmu, že tu ide skôr o "iné záujmy". Kto asi tak môže mať záujem, aby až tri cesty (z toho dve jednosmerné) zo smeru od centra ústili do kruhového objazdu pri ESC..? Však potom už ľudia nájdu "tú správnu cestu, do toho správneho obchodného centra", všakže..?! Pri tých dvoch jednosmerných "zdanlivo ani iná voľba" nie je, iba žeby niekto "ešte mal takú drzosť" a išiel by z toho kruháku predsa len do konkurenčného OC Point centra. To isté platí aj čo sa týka zrušených dvoch zastávok MHD, tej plánovanej pred samotným OC Point a taktiež súčasnej na S. H. Vajanského v smere na Trosky (ktorá v tej novej jednosmernej ulici v novom návrhu už taktiež nefiguruje). Však "načo by tam tie zastávky aj boli", keď ľudia môžu vystúpiť až na súčasnej zastávke pri ESC, a nie teda pri konkurencii OC Point, všakže..?! Zaujímavosťou by bolo zistiť, kto naprojektoval túto zmenu a na čí podnet (objednávku)..? Jednej strane môže ísť o "odfajčenie" (eliminovanie) budúcej konkurencie v podobe nového OC ešte skôr než to spustia, no a nejakým ľuďom na MsÚ ktorí to navrhli (naprojektovali), presadzujú toto nové riešenie, resp. rozhodujú o tom, asi ide "o prilepšení" si k úradníckemu platu. Však v krajine ktorá sa nachádza na druhom nelichotivom mieste čo sa týka korupcie, sa nedá asi ani nič iné očakávať!?
BB-Schuhu