Nevie niekto, ktorá linka má v rámci MHD BB najdlhšiu trasu (mám namysli linky do 100), nie náhodou 21-ka Pieninská konečná - Rakytovce konečná ? To môže byť nejakých bezmála 14 km, môj odhad.
3102 dnes so skapatými transparentmi - veľkú výdrž to teda nemá...
Vozidlo na boku bez linkového označenia, teda aspoň som nepostrehol žiadnu... (vzadu malá tabuľka, vpredu veľké číslo a malá tabuľka, ktorú skoro nebolo vidieť položenú za sklom - všetko zo starých vozidiel).
V podstate aj keby samotný spoj meškal 35 - 40 minút musí byť vykonaný a to už len z dôvodu že linky 21+22 sa na Sládkovičovej rozdeľujú a následne majú aj inú konečnú zastávku ?
V sobotu 24.6. meskala linka č 21. odchod o 13:09 s Pieninskej skoro 35 minut a nakoniec isli naraz z linkou č 22. neviem aky to potom malo vyznam ze isli naraz obidvaja.
Cyklobus včera ukončil svoju piatu sezónu. Myslím, že po piatich rokoch môžeme skonštatovať, že tento projekt sa v Banskej Bystrici ujal. A už teraz sa teším na jeho pokračovanie opäť o rok.
neviem, či ste si všimli zvrzanú rekonštrkciu Kúpeľnej ulice križovatka s Bernolákovou a výjazdom z R1: na zastávkach nie je kasselský obrubník, ale klasický socík, pod semafórom je prechod pre chodcov, kde umiestnenie obrubníkov evokuje úmysel bezbariérovosti, avšak hladina vozovky je ešte 10 cm nižšie, takže tam vzniká napriek zníženiu schod, ktorý neprejde ani vozíčkar ani kočík a starší človek tam akurát zakopne! Opäť robota po bystricky ?
Mne osobne by sa viac páčilo keby linka 97 jazdila cez bellušovu a dočastnú AS,
A z tej 24 by mohla byt polookružná trasa kde by od ESC šla dalej cez Krajský úrad, Nám.Ludovíta Štúra-Kaufland, Poľná-rázcestie, Poľná, VÚTPaHP a daľej po svojej trase spat do mesta!
ad 97/1 na kĺbovej 21: ďalší z chorých nápadov prekladania kĺbových liniek s "vidlybusmi" a lá víkendová 42 na 22 popoludní... keď bude jarmark, výstava, DOD v Pivovare a pod., tak sa to zase ukáže ako nešťastné riešenie. Teraz to možno sólo celkom zvláda, hoci v piatky a v "x" celkovo to ľudí idúcich na Sásovú nepoteší
K tej doprave: hlavne by som riešil Pršiansku terasu s panelákmi a nájomnými bytmi, kde nejazdí žiadna poriadna linka (97 poriadna nie je ani omylom), ľudia tam by boli polovodičmi pre svoje deti, lebo spoj nikdy nejde ke´d ho treba a víkend horší než Majer?
Presne tak Mládežnícka by si aj výrazne polepšila ohľadom dopravy i keď len pár spojmi ale aj to je niečo a napríklad na takú zastávku ako je VÚTPaHP (v prípade že by bola aj v opačnom smere) by toľko spojov úplne postačovalo.
Aj mňa to napadlo už dávnejšie. Spojenie Kyjevského námestia a Moskovskej so žel. stanicou (resp. centrom) zabezpečujú dostatočne trolejbusové linky č. 6, 7 a 8. Ak už má tá L97 byť tak ako je, snahou by malo byť ju trasovať pokiaľ možno najviac mimo trolejov. Mládežnícka má v súčasnosti len L24, spojnica s Poľnou dostala nový asfaltový koberec. Kľudne by som si presmerovanie L97 tadiaľto vedel predstaviť.
Do rúk sa mi dostal zaujímavý nápad, nápad by bol taký že L97 by nepremávala cez kyjevské a moskovskú ale odbočovala by na Mládežnícku a ďalej ako bývalá L101 na Poľnú, tu by sa dalo uvažovať ako už o obnovení zastávky Mládežnícka VÚTPaHP aj o zavedení ďalších niekoľkých párov spojov ktoré by boli zakončené na Mládežníckej otočke (cca. 5 párov spojov) čím by si Mládežnícka ulica značne polepšila a dalo by sa z nej priamo dostať do širšieho centra mesta ako aj na železničnú stanicu bez zbytočného šľapania na Poľnú alebo Moskovskú, čo si myslíte o tomto nápade podla mňa nie je až tak na zahodenie. ?
"Chceme rozvíjať alternatívne druhy dopravy a nielen hovoriť o tom, že je potrebné žiť bez áut. Musíme mať dobre nastavenú a fungujúcu mestskú hromadnú dopravu. V najbližšom období ju chceme posilniť o ďalšie spoje a atraktívne body, ktoré Banskobystričania potrebujú. Jedným bude už čoskoro nová autobusová stanica. Plánujeme skvalitňovanie zastávok a vytvorenie samostatných jazdných pruhov v premávke pre autobusy, aby boli rýchlejšie ako bežná automobilová doprava," doplnil Modranský.
v tomto prípade ak by si čítal viac príspevkov nižšie by ti neušlo, že sa asfltovala križovatka Poľná x Sládkovičova a teda trolejbusy nemohli premávať na linkách 3 a 7, čiastočne tuším aj na , takže to bol dôvod tých kĺbakov - náhrada trolejbusov. K druhej časti: aj ja sa divím, že napriek slušnému množstvo kĺbových trolejbusov v nedeľu popoludní sa "sušia" vo vozovni, hoci na linke 1 k internátom na Tajovského či na iných linkách kde je nápor študentov, by sa zišli. Jeden čas to DP aj tak robil, ale upustilo sa od toho.?
Zaujímalo by ma, ako uvažujú v dp keď v nedelu doobeda na linke 2 a 6 jazdili kĺbové karosy a vozili vzduch a večer, ked sa do mesta vracajú študenti a skončí sa hokej, nasadí dp krátke sorky a ľudia stoja na jednej nohe,,
Pokial je nejaká práca na vedení o.k.
A ked už, nebolo by rentabilnejšie nasadit 15tr namiesto dieselových(?) karos?
Ďakujem za vysvetlenie.
BB-Schuhu
http://www.eurotransport.de/news/iveco-bus-neuer-mitteldecker-evadys-8604418.html
A ešte foto..
https://www.facebook.com/AUTOBUS.rivista/photos/a.681731811856323.1073741838.182906575072185/1405469269482570/?type=3&theater
https://www.facebook.com/AUTOBUS.rivista/photos/a.681731811856323.1073741838.182906575072185/1405469272815903/?type=3&theater
Za určitých okolností to možno považovať za náhradu Karosy LC956 ?
Potešil by jeden kúsok na SAD-ke ?