ty si ital? MD si objednáva výkony, nie dĺžky súprav. A keďže to nerobí voči ZSSK, ani na linke do KN, neviem, prečo by to robil na linke do BB. A aký je průser do KN? jedine ten, že sa nejazdí až do Komáromu ?
Verim ze MDVRR sa pouci z toho pruseru co maju na Komarne a ovela jasnejsie si v sutazi zadefinuje pozadovanu kapacitu a dopravca nic vyhodnocovat nebude, len odjazdi co si ministerstvo objedna.
v Ostrave postavili novú trolejbusovú trať: "vybudování zhruba tříkilometrové trolejbusové trati včetně rekonstrukce pěti zastávek stálo 65 milionů korun. Podnik plánuje další rozšíření ekologické dopravy, tedy tramvajových a trolejbusových tratí."
To je problém v BB vybaviť dotáciu 2,5 mil. EUR na predĺženie aspoň na Sásovú? Ja viem, to sú 4km od Partizánskej, ale predsa.... na kadečo sa tu vyhadzujú peniaze, vrátane paškvilu na MHD pre dvoch dopravcov
riadne trepeš, ja dúfam, že príde práve niekto kto ukáže, že táto trať má potenciál. Nech si ZSSK spraví poriadne obehy vozidiel, takto okrem R na Os ZV-BB nemáš elektrický rušeň, to že za to vlastne ZSSK platí z našich peňazí, nehovoriac o ekológii, je riadny nezmysel. Po ďalšie, čo je zlé na tom, že by tých niekoľko Zr išlo z BB do ZV ako Os? Podľa mňa nič, dokonca by to bolo lepšie, keby sa v BB vymení aj HDV, pretože prestup by sa mal viazať na R a teda by pre Os bolo aj dosť času na zmenu HDV. A prečo židák? Pokiaľ viem ešte aj súpravy Praha - KE sú v Čechách u neho práve tie najdlhšie, teraz dokonca pridá vozne do KE.
Môj návrh je, že nový dopravca (nech je ním ktokoľvek) nech vyhodnotí kapacitu a podľa toho aj dĺžku súpravy, či 6 alebo 8 vozňov? Možno aj 10 ak bude záujem, ale nie kvôli želaniu niekoho od foťáka. 6 vozňov má zase iný odpich, ak 8 nie je využitých.
Spojenie by bolo najlepšie takto:
BB - BA = R (elektrika, jedno či klasická súprava alebo obojsmerák)
ZA - BB = Zr (diesel + klasická súprava)
BB - ZV = Os (elektrická + klasická súprava, pri niektorých Zr práve súprava od neho, ak to tak bude potrebné alebo lepšie)
pričom v BB by bolo zabezpečené, že na Zr od ZA počká Os do ZV, R bude (tak ako je to inde) čakať max. 5 min. vo ZV bude zase zabezpečené, aby R (zr) smer LC, RV, KE nadväzoval na R od BA a na Os od BB.
Tomu experimentu s priamymi vlakmi BA-BB dávam tak 60%. Meškania sa aj tak nepodarí minimalizovať, lebo zrýchlence medzi BB a Turcom sa vždy zdržia, plus v Žiline čakaním na prípoje, čiže aj rýchlik v BB ich bude musieť čakať. O ničom proste. Vo Zvolene je navyše celé technické zázemie, kde sa súpravy deponujú, ošetrujú, udržujú, čistia a zbroja. V BB nie je takisto ako v krajskom meste Nitra ani hovno pre dopravcov. Mám obavy, že celá táto sprostá šaškáreň sa robí kvôli snahe to prihodiť Jančurovi, ktorý má nejaké technické normy u riti ťažko, ako aj údržbu a personál. Ďalšia "lahôdka" bude preťahovanie 5-vozňových súprav na Zr BB-ZA na osobákoch a vôbec tuším zas nejakú blamáž s obehom HKV v úseku BB-ZV, ako je tomu každý rok už pomaly. ?
Dúfam, že si tie rýchliky udrží ZSSK, alebo v najhoršom prípade uspeje v súťaži ČD. Regio Jet nechcem vidieť ani omylom. Posrané second-hand ktoré sú ktovie v akom stave nechcem ani vidieť. Ešte mám ten blbý pocit, že židák Jančura tie rýchliky bude skracovať z 8-vozňových na 6-vozňové, čo bude fakt top príklad toho ako to vyzerá, keď šoumen, ktorý nemá o železnici ani páru na nej začne jazdiť.
Na základe skúseností z predošlých rokov si myslím, že po vydaní Konečného návrhu GVD (čo býva spravidla začiatkom septembra) nasleduje už iba samotné vydanie GVD 2015/2016 (spravidla v novembri). Zmeny, ktoré nastanú dodatočne po vydaní Konečného návrhu GVD, podľa mňa uvidíš už len vo finálnom GVD. Však to už nebude dlhá doba, môžeš to počítať na týždne..
S499.1023