Reply on: PIT #49426:
"keď MHD o nejakého cestujúceho príde, tak pravdepodobnosť jeho získania späť je blížiaca sa k nule..." Tak toto je jedna veľká pravda, ktorú si mnohí žiaľ neuvedomujú/nechcú uvedomiť... Nech ťa nemrzí, že si tam včera nebol. V záujme ochrany svojho zdravia je možno lepšie, že si tam nebol ? Počúvať niektoré veci si vyžaduje skutočne silný žalúdok.
PIT
Znova opakujem - nahrádzať úmyselné nedostatočné vykonávanie prepravnej kontroly revízormi dopravcov zvyšovaním cestovného pre cestujúcich na úroveň výpalného a snažiť sa zrýchľovať prepravu bez toho, aby sa splnili od roku 2005 nesplnené opakované sľuby o zabezpečení nástupu všetkými dverami do vozidiel, je až amatérsky primitivizmus, nie konanie odborného orgánu úradu a profesionálnych dopracov ? Hlavne že za peniaze z verejných zdrojov jazdia v nových trolejbusoch niekoľko rokov nepoužité zariadenia pre tarifné vybavenie cestujúcich pri tretích dverách... A zase sa len neschopnosť dopravcov a úradov má preniesť na cestujúcich.
A len na dotácii máme za túto pseudoMHD zaplatiť skoro 4,3 mil. eur (vyše 128 mil. Sk!!!) + plat hlupákov na Úrade Blbotína nad Hronom atď. Akú politiku chcú vymyslieť, keď zvýšením cestovného v hotovosti prídu o ďalších "príležitostných" cestujúcich (časť si možno kartu vybaví, časť prestane jazdiť), po poklese začnú škrtať ďalšie spoje, čím prestanú jazdiť ďalší už ale bežní cestujúci a problém sa len dynameckejšie prehĺbi. Tak toto je uvažovanie... hlavne že neurobia ani len jediné opatrenie, ktoré by mohlo cestujúceho pritiahnuť do MHD (resp. maximálne tak prestanú brániť úsiliu smerujúcemu k tomu, aby niečo fungovalo normálne, ako napr. kedysi časové PCL; kauza ISIC-kariet je tiež skvelý príklad). Akurát si tí magori neuvedomujú, že keď MHD o nejakého cestujúceho príde, tak pravdepodobnosť jeho získania späť je blížiaca sa k nule...
Namiesto sprostostí keby tak začali budovať reálne fungujúci IDS (tak ako im to ukladá zákon) a prostredníctvom neho zvyšovali kvalitu a efektívnosť služby, ale nieééé, to by museli niečo robiť - je ľahšie buzerovať cestujúcich a prísť o nich a potom stále po každom zlom kroku už len skonštatovať, že už sa nič nedá robiť - toto tu počúvam opakovane neustále.
Smäda je úplne zbytočné komentovať, keďže to je entita táranín sama o sebe. On povie hocičo, len aby sa mohol tváriť ako spasiteľ Kremničky a mal isté miesto v zastupiteľstve "navždy".
Mrzí ma, že som nemohol byť na tej diskusii, pretože tam muselo byť narozprávaných kravín ešte viac a určite sa to tam ešte aj ospevovalo, ako najväčšie úspechy.