Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BB-Schuhu #49415:
presne tak, koordinácia 21+455 a nie keď vypadne L22, že ide 21 aj 55 súčasne a 40 min., či hodina nič, taktiež tá skrátená L21 po vozovňu a prejazd na 22 v najviac vyťaženom čase (obrady, zo školy) sa mi nezdá šťastne riešená
Reply on: draxter #49414:
áno súhlasím, o polohe jednotlivých spojov môže byť diskusia (keďže L21 tam má nejaké "diery"), ale určite nie pridávať ďalšiu linku. Koordinácia s L55 by mala byť samozrejmosťou (no nie je tomu tak).
Reply on: fragma #49411:
možno by sa zišlo prehodnotiť niekoľko spojov na 13:00, 14:00 a pod. keď sú pohreby. Ale naozaj vieť ďalšiu linku, to NIE! Ale skoordinovať s PAL linkou by bolo treba.
Reply on: fragma #49411:
Téma linky č. 22 do Krematória ma vie pekne rozčúliť. O čo sa tu stále hráme? Kremnička a Krematórium je stále obsluhovaná linkou č. 21, vybranými spojmi linky č. 90 a prímestskou linkou č. 601455 s tarifou MHD. Len pripomínam, že v období od 1. júna 2000 do 5. apríla 2006 boli Kremnička, Krematórium a Rakytovce obsluhované jedinou linkou č. 55 (v rozsahu súčasnej 601455) - t.j. obyvatelia sa museli podeliť s cestujúcimi do Badína, Vlkanovej a Hronseka o jeden autobus. Tento stav trval 6 rokov a nikomu to vtedy nevadilo. Teraz im zrušíme jednu linku (a stále majú viac spojov ako kedysi) a je problém. Toto neviem pán poslanec pochopiť? On si naozaj myslí, že keď vybaví pre občanov svojho volebného obvodu 5 liniek do jednej mestskej časti, bude to úspech? No rozhodne nie úspech pre mesto, ktorého rozpočet bude zbytočne zaťažený.

tomekbb: ďalšia nová linka = ďalší nový voz + vodič = vyššie náklady = súbehy s ostatnými linkami, ktoré ani dnes nejazdia ktovieako vyťažené. Toto určite nie. Tu treba od základov prekopať súčasný systém, pridávanie ďalších liniek nás zloží k zemi.
Reply on: fragma #49411:
ja by som mal jedno riešenie linku 22 dať nazad do pôvodnej trasy a do radvaň parku zaviesť novú linku na ktorej by stačila B952E poprípade minibus
Reply on: mirkobb #49407:
zaujímavé, ale od toho by tu ozaj mali byť revízori, ktorých nestretneš skoro vôbec v nedeľu večer. ja ale nepochybujem, že kĺb by tam mal byť nasadený aj v nedeľu, lebo ako sám píšeš, ty si si nemal kde sadnúť a bus sa celkom zaplnil. Čo potom ľudia na NSL alebo Národnej? Drzosť mladých je jedna vec (a každý si usúdi sám čo je alebo nie je spoločensky prijateľné) ale kvalita služby vec druhá. Keď je v BB prebytok 7 kĺbov aj v špičke v "x", asi by ich nasadenie malo byť povinnosť.

Dnes som opäť videl ZV-317BI hore Tajovského a riadne bola plná na linke 34.
Reply on: irizar #49406:
Kto tu hovori o to ze ludia lietaju? Pozri si na co som reagoval 😉
Napíšem Vám svoj dnešný postreh resp. zážitok s cestovania linkou č. 34. Určite je nesporne potrebné nasadzovať na túto linku na určité vybrané spoje aj kĺbové vozidlá a to najmä v týždni počas školského vyučovania trebárs v ranajšej špičke, možno aj popoludní a taktiež aj v nedeľu podvečer, ale.. A to "ale" tam dávam preto, že čo sa týka tej nedeľe podvečer, som po dnešnej mojej skúsenosti nie až tak presvedčený!? Situácia aká sa odohrala dnes večer asi okolo pol 10-tej večer ma priznám sa zaskočila..! Na zastávke Železničná stanica čakal pomerne "veľký strapec" študentov kým pristaví krátky voz a študenti začnú nastupovať, ja sa dostanem dovnútra medzi tými ktorí si už nemajú kde sadnúť, ale za mnou ešte nastupujú ďaľší až sa voz zaplní solídne až doplna. Stojím medzi strednými a zadnými dvermi a čo nevidím, na sedadlách sú poukladané rôzne objemné cestovné tašky a ruksaky a len v tomto priestore medzi strednými a zadnými dvermi som ich takto napočítal asi 6..! Aká bola situácia v tomto ohľade v prednej časti vozidla neviem, pretože pre množstvo ľudí tam nebolo vidieť. Jeden starší pán stál nad takým jedným mládencom ktorý mal jeden taký veľký ruksak (s ktorým by mohol kľudne vynášať aj na Téryho chatu) položený na sedadle vedľa seba, no a asi v domnení že toho mládenca akosi napadne uvoľniť mu to miesto vydržal nad ním stáť ešte asi dve zastávky, ale potom sa ho rovno spýtal, že či má na tú batožinu zakúpený aj CL keď zaberá miesto, a odpoveďou mu bolo, že kam si ho asi tak má dať, a že čo sa stará a že či je revízor..? No, priznám sa, že s takouto drzosťou som sa ešte nestretol! Ostatní študenti len mlčali a tavárili sa, že sa ich to ani netýka, len dvaja z nich čo mali tiež na sedadlách batožinu ju zložili na zem a ponúkli miesto tomu pánovi. Tu ale vyvstáva otázka, že či na toto musel poukázať až nejaký starší pán, a že či samotným študentom nevadí také chrapúnske správanie svojich kolegov, keď sa tiež nevedia ozvať a radšej sa tlačia ako sardinky! Príde mi to zo strany tých študentov také pokrytecké, tá ich rezistencia neozvať sa proti takýmto neduhom svojich vrstovníkov je až zarážajúca, a to už ani nehovoriac o tom, akí sú "vyčúraní" tí čo majú tak drzo na tých sedadlách poukladanú tú batožinu! Čiže študenti by si mali v prvom rade urobiť poriadok medzi sebou. Taktiež by som nasadil na tieto spoje revízorov, aby pozisťovali že koľkí majú na tak veľkobjemnú batožinu zakúpený CL.
Reply on: 810zssk #49399:
What if I told you, ze sa da jazdit svizne a dynamicky aj bez toho, aby ludia pri kazdom rozjazde a brzdeni lietali ako mokre handry?
Reply on: Kami #49404:
No ono ja si myslím,že keby tak silne chceli,mohlo sa to všetko predať von na ukrajinu a tam by sa určite potešili ))) xi xi .. neverím tomu,že sa muselo zošrotovať
Reply on: tomekbb #49402:
Obe strany si maju co vycitat. Tie autobusy minimalne 5 mesiacov necinne stali. DPB tiez chvilu trvalo kym ich rozchodil. Keby boli naozaj dodane perfektne zabehnute a udrziavane, tak by ich prvy den vybavili tarifnym systemom a od druheho dna by non-stop jazdili.

Takze:
- v BA nadavali, co za sroty dostali
- v BB nadavali, co sa sroty sa im vratili.
Reply on: 810zssk #49400:
ako vieš že nie? rovnako tak "znovudávanie do prevádzky" - veď ani len čísla podniku si DPB nevedel dať dole, k nám ešte došli aj označkované

PS: zmluva bola o prenájme, nie o údržbe-nikto nehovorí že nemôže byť aj taká, ale jednoducho nie je. Už vidím DPMBB ako má svojich ľudí v DPB kvôli údržbe. Nenechajte sa vysmiať,u DPMBB sú to jednoducho prebytkové B961, takže už aj prenájom do BA je lepší než postávanie vo vozovni či šrotovanie.
Reply on: tomekbb #49401:
ešte som zabudol na tento http://evidencia-dopravcov.eu/photo.php?id=10032&from=vehicle&vehicleid=2832 tiež to už nerozchodil foto je z DOD DPMBB 2011
Reply on: draxter #49397:
No napriklad o bratislavske (prenajate) Tedomy sa vraj stara Tedom, maju svojich ludi priamo vo vozovni DPB.
Reply on: Danny #49394:
No pri vsetkej ucte, ak je alternativou spanila jazda mestom ako v mnohych mestach SR, tak dakujem, neprosim. Ano, jazdi sa dynamickejsie, chvalabohu.

Ostatne, ak tie autobusy naozaj boli v tak zlom stave, preco si DPMBB neuplatnil nahradu skody? Jedine ze by to nebola celkom pravda, ze...
Reply on: draxter #49397:
a čo snád dostáva málo penazíí ))?? Potom to tak všetko vyzerá !!Podla mna koho je to majetok a kto inkasuje,mal by sa aj apon priebežne starať ::: POZRi sa kolko budeme plaťit za nový prenájom trolejbusov ... Tak to si už možu prenajať komlet všetko ....
Reply on: jokl #49396:
o údržbu sa stará nájomca, hádam myslíš že prenajímateľ? To by asi bola potom iná cena...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.