Mali by opodstatnenie aj pri výlukách. Lebo krátke by mohli v špičke byť nepostačujúce a cestovný čas z Rakytoviec na stanicu je cca 27 min, čo by ráno na 30min interval nevydalo. A najmä, ak by sa s jedným dačo stalo, zase by jazdili asi autobusy (to sme si však už v BB zvykli, nebyť tohto candrbálu, tak by sme EÚ nepodviedli ohľadne fondov na nové vozy).
A teda ak budú iba dve vozidlá, tak to môžu počítať do prevádzky iba s jedným, ktoré bude fixne robiť zachádky mimo trolej. Ak rátajú s dvoma a nemajú žiadnu zálohu, tak som zvedavý, že ako potom vykryjú náhradu, či to bude zas bordel ako s 25 Tr v pomocným dieselagregátom v BA, že jedna skapala a musel zaskakovať autobus a celé to bolo jedno veľké fiasko ? Namiesto volovín keby sa zaoberali tým ako vyhnať SAD Zvolen z MHD v BB a dostať sa k nižšej cene za jednotku výkonu aby sa mohlo prejsť na štedrejšie intervaly, lebo napr. to, čo MHD predvádza na Uhlisku je jedna mizéria. Rovnako tak namiesto prkotín a zaliepania očí verejnosti "novotinami" by sa mohli seriózne zaoberať trolejbusovou traťou na Sásovú. Kým sa k niečomu zmysluplnému posunú a vôbec prídu k realizácií, tak nakúpené Citelisy čo obsluhujú linky 21, 22, 24 a 25 budú mať po životnosti, takže by bolo aj načase.
No keď absolútne nič, tak potom máš aj viac charakteru a rozumu ako on na to aby si nepodporoval zlodejstvá v doprave, ktoré si aj tak "odserú" iba cestujúci. ?
Do databázy ISCP bola pridaná nová autobusová zastávka "Horná Lehota, Krupová CHOPOK".
Nová kabínková lanová dráha by mala začať premávku v druhej polovici decembra 2016. Zrejme možno očakávať aj zmenu v linke 603429.
Naviac, nebolo to tu spomenuté, od nedele 11.12.2016 je obnovená dopravná obsluha zastávok Heľpa, nám. a Heľpa, jarmočisko vybranými spojmi (linka 603434). Prímestská doprava do uvedených zastávok bola zrušená v novembri 2008 v súvislosti so zmenou dopravcu.
Pre mna trasa linky 2 do Rakytovca je jedina vhodna.ale preco priamo sor?nejake VO uz bolo? Ci ako si tu levarnu zase predstavuju (vieme ako hystrica 'nahradza' busy tbusmi,ze?)
Dnes mi prišli do schránky Naše novinky (dátum vydania: 15.12.2016), na strane 3 je článok "Prvé trolejbusy s pomocnými trakčnými batériami na Slovensku budú v Banskej Bystrici".
Plánuje sa nákup dvoch sólo vozidiel SOR s technológiou trakčných batérií, ktoré umožnia dojazd 15 km mimo trolejového vedenia. Nákup plánuje DPM BB z vlastných zdrojov v rámci plánovanej obnovy vozidlového parku. Ako lokality, kde sa počíta s využitím týchto vozidiel, sa spomínajú Kremnička, Rakytovce, výhľadovo aj Mládežnícka, THK či Podlavice.
pobavil ma pán doktor že "Ak pôjde všetko podľa plánu, zápchy v meste by sa mali skončiť". Veľmi povrchné, tento kruhač určite nespasí dopravu pri európe či na spojoch, a ani v konkretnom mieste nebude stav lepší ako pred uzávierkou, skôr naopak. A ešte ked bude hotový point tak mesto bude rip. a nielen európa a okolie, ale celé nábrežie až po stanicu. Ale ja to tomuto mestu doprajem, aspoň sa spamätajú jeho obyvatelia - dúfam v to, a že pošlú týchto pseudopolitikov čo najskôr kade-ľahšie
Ešte viac som sa "pobavil", keď po mesiacoch ospevných tvrdení o otvorení AS v apríli budúceho roka sa tam zrazu usmievavý doktor vyjadril "Stavebné práce na autobusovej stanici bežia svojím tempom ďalej, hoci počiatočné technické problémy posúvajú termín jej otvorenia na koniec leta.". Že "svojím tempom" - aha, to je asi to tempo, pri ktorom dva mesiace po poklepkávaní základného kameňa sa tam nerobilo v podstate nič. Napriek tomu stále tvrdili aj potom, čo objavili Ameriku a spodnú vodu, že to bude i tak super riešenie a vôbec to neovplyvní termín dokončenia. A ak niekto pomenuje pravdu, tak je hneď tým, čo údajne nechce AS a podobné hlúposti.
Ale veď vo Valaskej nie je ČHŽ ako píšu v článku. ČHŽ má zastávku ako je odbočka Chvatimech na Hronec. Navyše pochybujem, žeby vo Valaskej zrovna v čase kedy prichádza REx z Margecan prichádzal ako prípoj autobus, ktorý by vzal ľudí do Hronca k ČHŽ ... To už je z toho RExu taký ani Os ani REx. Inak čo má Valaská s turizmom spoločne neviem naozaj. Beztak tie RExy medzi Breznom a Telgártom stoja na takmer každej vŕbe, že skôr pripomínajú osobné vlaky už v tomto úseku. Od Telgártu po Margecany je to už lepšie.
Vôbec by to nemuselo byť, keby sa značky obmedzili nasledovne :
X - prac. dni
X (10) - prac. dni v školský rok
X (11) - prac. dni v školské prázdniny
6 a + - sobota, nedeľa, sviatok = odpadá potreba značky (20) na vylúčenie prepravy počas soboty keď na ňu pripadajú štátne sviatky, odstránením špekulácií so sobotou a nedeľou zvlášť je o problém menej
obmedzenia iba takto :
(50) - nepremáva 24.12. a 31.12. = na posledné večerné spoje
(51) - nepremáva 25.12. a 1.1. = na prvé ranné a niektoré doobedné spoje
Ostatí súkromní dopravcovia (nap. takí čo majú dve linky a na obidvoch po jednom páre spojov) si samozrejme dávajú obmedzenia ako chcú a ako im príde vhod, kde špekulujú s 2 až 4 dňami v roku, či nebudú alebo budú premávať. Ale to je ich bordel. Škoda, že diaľkové autobusové linky niesú nijak regulované a súťažené keďže aj tu ide o zabezpečenie dopravnej obslužnosti a diaľkových spojení okresov kam rýchliky a vlaky nepremávajú alebo v osiach kde sa žiada rýchle spojenie napr. Lučenec - V. Krtíš - Šahy - Levice alebo LC - VK - KA - LV atď.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.