Evidenčné číslo:6841
Typ: Škoda 31 Tr SOR
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Výrobné číslo: 13983
Rok výroby: 2014
Sprevádzkovanie: 28.1.2015
Depo: Hroboňova
Trnávka (od 5.2.2024)
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
17.12.2024 71/13
16.12.2024 42/15
14.12.2024 60/4
10.12.2024 42/9
5.12.2024 42/15
1.12.2024 42/3
19.11.2024 71/10
13.11.2024 42/12
11.11.2024 42/14
29.10.2024 42/12
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Od 26.6. do 24.7.2024 odstavený pre nefunkčnú klimatizáciu
Od 1.12.2019 do 21.2.2020 odstavený z neznámeho dôvodu
Reakcia na: trolejbus6207 #1:
Upresnenie - od 29.5. do 10.12.2015 odstavený kvôli prasknutej palubovke
Reakcia na: Andy #19:
aj keď si odmyslím všetky staré vozy, tak 76 kĺbov a 50 sól sa na Hroboňku nezmestí ani náhodou ?
Reakcia na: trolejbus6207 #18:
To bolo ale kvôli tomu, že bolo zároveň vo vozovniach veľa starých aj nových vozidiel.
Reakcia na: Mike #17:
nebola teraz v lete nejaká rekonštrukcia vedenia vo vozovni na Trnávke a vozy boli v noci odstavené na Rožňavskej? Na Hroboňku by sa zjavne všetky nezmestili... ?
Reakcia na: trolejbus6207 #16:
No vidíš a ja si pamätám výluku vo vozovni Trnávka (tušim keď tam komplet prerábali trol. vedenie), cca 10 rokov dozadu, kedy bola celá prázdninová výprava tbusov zabezpečená iba z Hrobonky (na prac. deň školské prázdniny.. a toto bolo tušim +- 4 dni..). A to tam v noci ešte chodil nočák (518) a v areáli vozovne, keď bola najplnšia (chýbali iba 2 14Tr na NV 516) sa otočil..
Zásadné zmeny sa podľa mňa nechystajú, teda nevidím zmysel navyšovania stavu kĺbov na Hrobonke oproti dnešku.. Ale tým som chcel povedať že nie je fixne dané, kde bude koľko akých vozov... Napr. aj o tom, kde depoovať 30TrDG sa stále diskutuje (výjazd a dojazd na Hl. Stanicu - na 210 je podstatne bližšie z Hrobonky ako z Trnávky; ale na druhej strane na Trnávke tankujú v areáli vozovne, na Hrobonke táto možnosť nie je, museli by niekde na pumpe..., ako 25Tr.).
Reakcia na: Mike #15:
možnosti sú dané kapacitou Hroboňky, tá sa nafúknuť nedá, na Trnávke trolejbusy expandovať majú kam...
na Hroboňke je momentálne, pokiaľ sa nemýlim, 50x31Tr, 15x30Tr, 6x25Tr(písal TeBeCe), 2(3)x14Tr + 8144 + 53 + 152, zostane to takto alebo sa chystajú nejaké zmeny? inak si príliš neviem predstaviť, ako tam všetky pomestia, za mojej éry tam bolo 20 Sanosov, 32x9Tr, 23x14Tr, 8141 + 8142 a vozovňa praskala vo švíkoch ?
Reakcia na: trolejbus6207 #14:
To bude vyplývať z CP. Keďže teoreticky okrem pár vozov sa dá cca celá tbusová vyprava zmestiť aj do jednej aj do druhej vozovne, takže tie počty sa môžu hocijako líšiť. A v oboch budú aj 30 Tr aj 31Tr. Takže to bude závisieť od CP, a ten od vozokm a od dispozície vodičov. A až potom (alebo zároveň s tým) sa podľa mňa spraví výprava z vozovní, keďže vozy čo začínajú a končia v západnej časti mesta by mali byť z Hroboňky a vo východnej časti mesta z Trnávky.
Reakcia na: Mike #13:
myslel som hlavne na rozdelenie nových liniek medzi vozovne, na CP som ani nepomyslel...
Reakcia na: trolejbus6207 #11:
CP pre nové linky vznikajú postupne. Všetko ostatné bude známe až po tom.
Reakcia na: trolejbus6207 #10:
To bola posledná oficiálna informácia. Oficiálne informácie v BA ale bývajú pomerne nestabilného charakteru.. ?
Reakcia na: Petto #9:
ak preradíš 8-10ks 31Tr na Trnávku teraz, Hroboňka nebude mať na čom jazdiť, však momentálne je 8ks kĺbových troloSORov na Hroboňke viac ako dva týždne odstavených ?
Už sa vie, ako to bude vyzerať po reorganizácii? počty potrebných vozov, zadelenia, ...
Reakcia na: Andy #8:
to už je tak blízko? ?
Reakcia na: trolejbus6207 #7:
zato Hrobustov ma zbytocne 50 klbakov pr vypravu cca 30-32 klbakov (okrem L33) tj 13ks 201, 11ks 202, 1ks 204, 2ks 206, tusim 3-4 ks 212 . Staci preradit cca 8-10 ks z Hrobustova na Trnavku. A od reorganizacie moze mat Hrobustov 13ks 201, 11ks 202, 1ks 204, 5-6ks novej 42 (208+212), prip i 2ks na 47(207)
Reakcia na: trolejbus6207 #7:
Tak asi od prelinkovania trolejbusov, ktoré by malo byť od 11.1.2016.
Reakcia na: Andy #5:
Trnávka kĺbové linky s dvadsiatimi troloSORmi nevyjazdí, snáď až po prelinkovaní a to od nového roka, pokiaľ viem, nehrozí...
Reakcia na: Andy #5:
Od posledného štvrtku chodia von už len po dve 14Trky z Hrobonky a Trnávky. 15tiek tiež už výrazne menej.
Reakcia na: Petto #4:
Po facebookoch sa povráva, že od nového roka už všetky staré trolejbusy odstavia. ?
Reakcia na: trolejbus6207 #3:
sak ked to nie je nutne, klbakov je na Hrobustove v spicke plne garaz