Fleet number:6841
Type: Škoda 31 Tr SOR
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Serial number: 13983
Manufactured: 2014
In service: 28.1.2015
Depot: Hroboňova
Trnávka (od 5.2.2024)
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
17 Dec 2024 71/13
16 Dec 2024 42/15
14 Dec 2024 60/4
10 Dec 2024 42/9
5 Dec 2024 42/15
1 Dec 2024 42/3
19 Nov 2024 71/10
13 Nov 2024 42/12
11 Nov 2024 42/14
29 Oct 2024 42/12
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
trolejbus6207

trolejbus6207

Od 26.6. do 24.7.2024 odstavený pre nefunkčnú klimatizáciu
trolejbus6207

trolejbus6207

Od 1.12.2019 do 21.2.2020 odstavený z neznámeho dôvodu
Reply on: trolejbus6207 #1:
Upresnenie - od 29.5. do 10.12.2015 odstavený kvôli prasknutej palubovke
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Andy #19:
aj keď si odmyslím všetky staré vozy, tak 76 kĺbov a 50 sól sa na Hroboňku nezmestí ani náhodou ?
Reply on: trolejbus6207 #18:
To bolo ale kvôli tomu, že bolo zároveň vo vozovniach veľa starých aj nových vozidiel.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Mike #17:
nebola teraz v lete nejaká rekonštrukcia vedenia vo vozovni na Trnávke a vozy boli v noci odstavené na Rožňavskej? Na Hroboňku by sa zjavne všetky nezmestili... ?
Reply on: trolejbus6207 #16:
No vidíš a ja si pamätám výluku vo vozovni Trnávka (tušim keď tam komplet prerábali trol. vedenie), cca 10 rokov dozadu, kedy bola celá prázdninová výprava tbusov zabezpečená iba z Hrobonky (na prac. deň školské prázdniny.. a toto bolo tušim +- 4 dni..). A to tam v noci ešte chodil nočák (518) a v areáli vozovne, keď bola najplnšia (chýbali iba 2 14Tr na NV 516) sa otočil..
Zásadné zmeny sa podľa mňa nechystajú, teda nevidím zmysel navyšovania stavu kĺbov na Hrobonke oproti dnešku.. Ale tým som chcel povedať že nie je fixne dané, kde bude koľko akých vozov... Napr. aj o tom, kde depoovať 30TrDG sa stále diskutuje (výjazd a dojazd na Hl. Stanicu - na 210 je podstatne bližšie z Hrobonky ako z Trnávky; ale na druhej strane na Trnávke tankujú v areáli vozovne, na Hrobonke táto možnosť nie je, museli by niekde na pumpe..., ako 25Tr.).
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Mike #15:
možnosti sú dané kapacitou Hroboňky, tá sa nafúknuť nedá, na Trnávke trolejbusy expandovať majú kam...
na Hroboňke je momentálne, pokiaľ sa nemýlim, 50x31Tr, 15x30Tr, 6x25Tr(písal TeBeCe), 2(3)x14Tr + 8144 + 53 + 152, zostane to takto alebo sa chystajú nejaké zmeny? inak si príliš neviem predstaviť, ako tam všetky pomestia, za mojej éry tam bolo 20 Sanosov, 32x9Tr, 23x14Tr, 8141 + 8142 a vozovňa praskala vo švíkoch ?
Reply on: trolejbus6207 #14:
To bude vyplývať z CP. Keďže teoreticky okrem pár vozov sa dá cca celá tbusová vyprava zmestiť aj do jednej aj do druhej vozovne, takže tie počty sa môžu hocijako líšiť. A v oboch budú aj 30 Tr aj 31Tr. Takže to bude závisieť od CP, a ten od vozokm a od dispozície vodičov. A až potom (alebo zároveň s tým) sa podľa mňa spraví výprava z vozovní, keďže vozy čo začínajú a končia v západnej časti mesta by mali byť z Hroboňky a vo východnej časti mesta z Trnávky.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Mike #13:
myslel som hlavne na rozdelenie nových liniek medzi vozovne, na CP som ani nepomyslel...
Reply on: trolejbus6207 #11:
CP pre nové linky vznikajú postupne. Všetko ostatné bude známe až po tom.
Reply on: trolejbus6207 #10:
To bola posledná oficiálna informácia. Oficiálne informácie v BA ale bývajú pomerne nestabilného charakteru.. ?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #9:
ak preradíš 8-10ks 31Tr na Trnávku teraz, Hroboňka nebude mať na čom jazdiť, však momentálne je 8ks kĺbových troloSORov na Hroboňke viac ako dva týždne odstavených ?
Už sa vie, ako to bude vyzerať po reorganizácii? počty potrebných vozov, zadelenia, ...
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Andy #8:
to už je tak blízko? ?
Reply on: trolejbus6207 #7:
zato Hrobustov ma zbytocne 50 klbakov pr vypravu cca 30-32 klbakov (okrem L33) tj 13ks 201, 11ks 202, 1ks 204, 2ks 206, tusim 3-4 ks 212 . Staci preradit cca 8-10 ks z Hrobustova na Trnavku. A od reorganizacie moze mat Hrobustov 13ks 201, 11ks 202, 1ks 204, 5-6ks novej 42 (208+212), prip i 2ks na 47(207)
Reply on: trolejbus6207 #7:
Tak asi od prelinkovania trolejbusov, ktoré by malo byť od 11.1.2016.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Andy #5:
Trnávka kĺbové linky s dvadsiatimi troloSORmi nevyjazdí, snáď až po prelinkovaní a to od nového roka, pokiaľ viem, nehrozí...
Reply on: Andy #5:
Od posledného štvrtku chodia von už len po dve 14Trky z Hrobonky a Trnávky. 15tiek tiež už výrazne menej.
Reply on: Petto #4:
Po facebookoch sa povráva, že od nového roka už všetky staré trolejbusy odstavia. ?
Reply on: trolejbus6207 #3:
sak ked to nie je nutne, klbakov je na Hrobustove v spicke plne garaz