VozidláAutobusySOR NB 18 City › #2202

Evidenčné číslo:2202
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 263
VIN: TK9F8XXA8CLSL5263
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-604DI
Rok výroby: 2012
Sprevádzkovanie: 11.5.2012
Depo: Jurajov dvor
Reklamy: Bauhaus (5/2015 - 9/2017)

Bauhaus II (10/2017 - 12/2022)
Rekonštrukcie a úpravy: Dosadenie klimatizácie pre cestujúcich (4/2020)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120, BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
20.12.2024 37/10
19.12.2024 96/11
96/9
18.12.2024 37/8
17.12.2024 37/11
16.12.2024 37/7
12.12.2024 96/11
11.12.2024 96/9
20/1
10.12.2024 84/7
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ikarus31 #4:
Dakujem za info 🙂
Reakcia na: 3pa3ck3 #3:
U autobusov to by asi davalo zmysel - autobusove ZV jazdia ovela viac nez elektrickove, ktore casto robia len 1-2 kola a zvysok casu cakaju.
Reakcia na: Andrej #2:
Neviem ako u električiek ale tieto autobusové ZV takmer vždy robia rovnakí vodiči ktorý to robia stále a majú tie vozidlá pridelené takže žiadna logika v tom nie je. Vypravuje sa vozidlo ktoré tam majú pridelené.
Reakcia na: Andrej #2:
Ja by som skôr očakával, že ako ZV bude vypravený najspoľahlivejší kus
Zaujimalo by ma, podla akeho procesu sa rozhodlo ze napr. toto vozidlo je uz dlhsiu dobu stabilne vypravovane ako ZV pod Most SNP. U elektriciek to ma istu logiku - solo vozidla bez dvojicky, alebo vysoka poruchovost (7303, 7304, neskor 7837+7838) ale u autobusov ktore su stabilne ZV mi logika unika. Je tento voz viac poruchovy nez ine NB 18, ci je to len nahoda?
Už má dosadenú klimatizáciu. 🙂