VozidláTrolejbusyŠkoda 14 Tr › #6227

Evidenčné číslo:6227
Typ: Škoda 14 Tr 05
Výrobca: Škoda, Ostrov
Výrobné číslo: 09312
Rok výroby: 1985
Sprevádzkovanie: 1.3.1985
Odstavenie z premávky: 28.5.1992
Vyradenie: 1995
Depo: Trnávka
Rekonštrukcie a úpravy: Doplnenie uzavretej kabíny vodiča približne do polovice čelného okna.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V reportáži RTVS sa v krátkosti objavil záber 14 Tr s predĺženou kabínkou, nejedná sa však o 6227. Je to staršie vozidlo (v odraze vidno okno bez otváracej časti). Zrejme ich teda mohlo byť upravených viac?
Reakcia na: Peter6607 #2:
Pokiaľ ma pamäť neklame, 6227 bol jediný voz s takouto kabínou, "majitelia" si boli po ňu osobne v Ostrove, viac bude o tom vedieť Laminátka, určite doplní, ako to prebehlo 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #3:
Strelím také, že 6223. Na tejto fotke vyzerá, že kabína zväčšená je. https://www.flickr.com/photos/108708158@N03/45504703311/

6226 a 6227 pokiaľ viem, mali už "prístrojový panel" čierny. Na zábere RTVS je ale farba bledá, matná biela, čo približne sedí s fotkou v odkaze.
Reakcia na: Peter6607 #4:
Podľa fotky z odkazu má 6223-ka kabínu, ja som ju počas jazdenia nezažil, musela byť namontovaná po roku 1989.
Reakcia na: trolejbus6207 #5:
Autor uvádza rok 1987 a aj to video z RTVS na mňa pôsobí staršie ako 1989. Každopádne je to zaujímavé zistenie. Bude treba skúsiť popreháňať pamätníkov a albumy, ale myslím si, že exportná verzia 14 Tr 02 mala uzavreté kabíny už aj sériovo.

https://imhd.sk/ba/media/gn/00221062/6226-linka-211-Hodzovo-namestie.jpg?1573498377
Reakcia na: Peter6607 #6:
Prvý skleník s kabínou bola 6227-čka, ktorá bola dorobená krátko po dodaní na základe osobnej iniciatívy "majiteľov", mne ju raz dielňa dala s otázkou "Vieš s tým jazdiť?", keď som bol ešte naozaj mladé ucho a už nič iné jazdy schopné na Trnávke nebolo (to bolo prvý a poslednýkrát, čo som na nej jazdil), potom prišli 14Tr 08/6, ktoré už kabíny mali. A do augusta 1989, kedy som skončil, do žiadnej staršej 14Tr-ky podľa mňa už kabína dorobená nebola.