VozidláAutobusySOR NB 18 City › #4234

Evidenčné číslo:4234
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 077
VIN: TK9F8XXA8ALSL5077
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): 7E5 14E (CZ, prevozná)
BA-903ZJ
BL-587PM (od 2017)
Rok výroby: 2010
Sprevádzkovanie: 2010
Nadobúdacia cena: 272 000 €
Depo: Petržalka
Nehody: Jazda bez vodiča v Dúbravke (4.5.2018) - autobus sa spustil zo zastávky Pekníkova po uliciach Repašského a Drobného, keď vodič odpojil batériu v motorovom priestore a vozidlo sa pritom samovoľne odbrzdilo. Počas jazdy autobus zdemoloval dopravné značenie, lavičky a zastavil ho až náraz do stromu.
Rekonštrukcie a úpravy: Dosadenie klimatizácie pre cestujúcich (11/2020)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
15.11.2024 98/4
14.11.2024 91/2
13.11.2024 95/5
12.11.2024 59/6
7.11.2024 91/4
6.11.2024 98/4
5.11.2024 91/2
4.11.2024 91/3
30.10.2024 91/4
29.10.2024 95/4
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Asi táto SOR-ka je najviac náchylná na poruchy zo všetkých bratislavských SOR-iek lebo to je presne tá SOR ktorá sa pokazila na Šustekovej a pred chvílkou aj na zastávke OC bory
Reakcia na: Škoda Forcity #1:
nebudeš mi veriť ale kazí sa úplne všetko čo má kolesá, to len šotokomunita vyskakuje meterdvadsať do výšky keď vidí niekde zdochnutú NB18 E5 .. mnohí by tu boli prekvapení, keby videli aké vozy vedú rebríček prestojovosti ..
Reakcia na: Ecomat #2:
Kazí sa aj to, čo nemá kolesá
Reakcia na: Ecomat #2:
Ako ja toto pokladám za ešte celkom spoľahlivé vozy hlavne v porovnaní s otokarmi. Však ak sa Otokare vôbec tohto veku dožijú aj keď nepredpokladám to tak nedojazdi ani jednu službu. Ja tiež nechápem prečo každý skáče 20 metrov do luftu lebo skapala sorka. Ale keď zdochne Mercedes tak hneď ale to sa stáva veď nič sa nedeje. To isté Otokar zdochne no nič sa nedeje veď všetko sa raz pokazí. Ale zdochne sorka ideálne ešte E5 a hneď že aký je to črep že to sa nesmie stávať to majú vyradiť a nikdy Sor už nekúpiť. No ale zase treba uznať tento voz už je ohrozenie života vodiča aj cestujúcich 😃
Reakcia na: sor_2048 #4:
napodiv stále jazdia aj tie najstaršie vraky, ja sa dosť čudujem že v premávke sa zatial zlomil iba jeden voz - 2206, paradoxne z tej novšej a vydarenejšej série... ale je pravda že na tých prvých vozoch dodatočne spevňovali rámy aby ustáli BA cesty, čiže okrem dokola sa opakujúcich porúch im v princípe im nič nechýba - už majú klímy, kamery, hlásiče, všetko ... a dokonca ich ani vela nezhorelo 😃
kto by to bol vtedy v roku 2010 povedal že príde deň kedy budeme za tie kosačky velmi radi pri kreslení výpravy, čo ?
Reakcia na: Ecomat #5:
No tie klímy už väčšinou nejdú ale to čo si spomenul že ani ich veľa nezhorelo tak ja sa divím že žiaden zhorený neni z Petržalky ale sú to (zatiaľ) výhradne vozy 18xx teda z Trnávky
A ešte jednu vec že čo sa stalo s 2206 ?
Viem že ma niečo s točňou ale viac nie
Reakcia na: sor_2048 #6:
zlomila sa v klbe ako svojho času Ikarusy 435 🙃
Reakcia na: Ecomat #7:
Aha
A to nejak sa nejak zvláštne zlomila v točni či čo lebo na 4221 sa rozpadla točňa, na 4227 sa odtrhla točňa čo si tiež neviem moc predstaviť a tým vozom sa točňa rozpadla viacerým svrozdielom že tam ich opravili ale na tej 2206 sa to ako rozpadlo? lebo neviem ako sa to dialo na ikarusoch 435