Evidenčné čísla:
  1. 4020    február 2008
  2. 1999    od decembra 2008
  3. 4921    od november 2010
Typ: Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity
Výrobca: EvoBus GmbH, Nemecko
VIN: WEB62828513108765
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): MA-XI 145 (D)
BA-MA934
BA-196UY (od 12/2008)
BT-828EP (od 12/2021)
Rok výroby: 2005
Sprevádzkovanie: december 2008
Nadobúdacia cena: 10 891 850 Sk
Depo: Trnávka (do 31.10.2010)
Petržalka (od 31.10.2010)
Domovská linka: 96 (do 1/2013)
68 (2013 - 2019)
84 (6/2019 - 3/2024)
Reklamy: Avion - Ikea (7/2009 - 12/2010)

Slovenský hokejový tím (13.2.2011 - 2011)
Nehody: Nehoda s nákupným vozíkom, ktorý ušiel zákazníkovi nákupného centra (8.12.2008) - autobus mal poškodený pravý bok zadného nárazníka.
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 12/2008)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2008)
BUSE BS 120, BS 120 (od 12/2008)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: 2. prototyp

Prezentačné vozidlo výrobcu (2005 - 2008)

Autobus od 3/2023 do 3/2024 nejazdil pre poškodený rám.
Posledné záznamy o vypravení:
15.11.2024 191/5
191/2
14.11.2024 191/2
13.11.2024 191/5
191/2
12.11.2024 191/2
11.11.2024 191/5
191/2
8.11.2024 191/5
191/2
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: marek1978 #49:
Ďakujem pekne.
Reakcia na: Andrej #48:
do 800tis.
Nevie niekto koľko kilometrov má tento zázrak odjazdených? Dnes som sa s ním zviezol a bola to nenormálne luxusná jazda, by som nevedel že ten voz nie je nový. Je jasné že niekto má k nemu vzťah.
Reakcia na: pharel #46:
Mercedes 3napravovy je nevysutazitelny u nas (lebo cena). Mozno tak Conecto este.
Reakcia na: Petto #45:
No ved ked nie 4-napravove capacity tak ine modely mercedesu s 3 napravami ale urcite kvalitne. Nechapem ci sa im viac oplati kupovat castejsie nekvaline Sorky co uz po 2 rokoch jazdenia vyzeraju na rozpadnutie alebo zainvestuju raz a maju na 8r pokoj. Inak uz aj v Kentoch sa zacina kazit klima alebo ju soferi nepustaju, lebo tieto prve letne dni co boli, v ziadnom co som isiel nefungovala a boli otvorene okna.
Reakcia na: pharel #43:
Dalsie Capacity tu uz pravdepodobne nebudu nikdy. Jednak cena a dvak su to 4napravove vozidla, o ktore mesto zaujem nema lebo cena.
Reakcia na: pharel #43:
Neviem ako vodiči, ale ako občasný cestujúci ich mám najradšej. A sú fakt pekné aj po rokoch.
Reakcia na: kohut2012 #42:
Presne, vsetky tieto Capacity medaky su tak stale dobre a pekne, nezhumplovane ako Sorky, ktore prisli neskor, bodaj by sme v buducnosti opat nakupili Mercedesy.
Najkrajsi a najluxusnejsi autobus. Ked ho clovek vidi, oci na nom necha. Z interieru je citit luxus a kvalita.
Reakcia na: Ma178rek #39:
presne toto mi napadlo včera poobede keď som túto šotokrásu míňal autom niekde na Dvoroch, že tu mnohí argumentujú že tieto vozy sa oplatí za každých okolností živiť nech to stojí čo to stojí lebo KAPACITA ... keď už sa to za drahé peniaze slávnostne oživilo a zázračná kapacita je k dispozícii, prečo to neťahá celodenné 83-ky v 4-2 zadelení ale jazdí to iba počas špičiek?
Reakcia na: Ma178rek #39:
Vodiči si povedali
Je nejaký dôvod prečo chodí primárne na 191?
Reakcia na: 6503 #37:
Aj redbull by mohol vyrobiť autobus 😂😂
Normalne asi najkrajsi autobus v BA teraz, ako je opat v striebornej Petronas Mercedes-Benz AMG farbe. 😃 Inak toto vozidlo by som nechal urcite ako historicak v tejto farbe! To by mozno aj Nemci od nas brali... 😉
Aktualne ho vidam na 191.
Reakcia na: Petto #34:
nebude v zadeleni
Reakcia na: marek1978 #32:
Dufam ze aspon na Capacity linku a nie linku podla zelania.
Reakcia na: marek1978 #32:
úžasná správa 😍
Opraveny. V pondelok ide von.
Reakcia na: 6503 #30:
My s Mhr1 sme staršia generácia 🙄