Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | BMEŽ "Päťokeňák" | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Bratislavská mestská elektrická železnica | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1938 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1938 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Pribinova
Jurajov dvor TM Brno Krasňany (depozitár HV) | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | súprava s vlečným vozňom | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Rekonštrukcia v Ústredných dielňach DPB - stavba novej skrine (2006 - 2011) - novostavba električky #31 bola predstavená na Dni otvorených dverí DPB v septembri 2009, elektrická výzbroj bola dokončená neskôr, povolenie na premávku vozidlo obdržalo začiatkom roka 2011. Vozidlo bolo zrekonštruované do stavu pred ukončením pravidelnej premávky dvojnápravových vozňov. | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Od roku 1974 bol pracovným vozňom.
Dňa 4.4.1975 bol odvezený z Bratislavy do Technického múzea v Brne (prevoz z vlečky brnianskeho výstaviska do areálu múzea v Líšni 10.4.1975), kde sa počítalo s jeho renováciou, ku ktorej ale pre nedostatok financií neprišlo. Dňa 19.11.2002 sa opäť vrátil do Bratislavy za účelom rekonštrukcie na historické vozidlo. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
upravovač fotiek
https://www.flickr.com/photos/hilifta/14945047665/in/album-72157627536070155/