Evidenčné číslo:7933
Typ: T6A5/I
Výrobca: ČKD Tatra, a. s., Praha
Výrobné číslo: 179133
Rok výroby: 1992
Sprevádzkovanie: 1.5.1992
Nadobúdacia cena: 3 277 164 Kčs
Depo: Krasňany
Súprava s vozidlom: 7933+7934
Reklamy: Zanussi

Palma (do 3/2004)

Kartago tours I (od 6/2005 - 10/2007)

Kartago tours II (2/2008 - 2013)

Disney+ (5/2022 - 6/2022)

Disney+ II (6/2022 - 8/2022)
Nehody: 21.8.2001 sa krátko po 14. h. na linke 5/1 vykoľajil asi 150 m. pred zastávkou Švantnerova v smere do Dúbravky oproti budove VÚB.

Nehoda s električkou #7117 (21.10.2008) - Vodič električky #7117 si na Radlinského ulici nevšimol zle prehodenú výhybku na Vazovovu a narazil do predného, aj zadného vozňa súpravy.

Nehoda električiek #7120 a 7933+7934 (10.2.2016) - električka linky 6 #7120 narazila zozadu do súpravy #7933+7934 linky 5 pri vjazde do zastávky Hybešova.
Rekonštrukcie a úpravy: Polpantograf Lekov 01-2600

Celková oprava (10/2007 - 1/2008)

Plastové predné dvere (2009), v roku 2016 presunuté na stredné dvere.

Prelakovanie do celočerveného náteru a výmena informačného systému v rámci VP (12/2023 - 3/2024)
Informačný systém: BROSE, čelný prevíjací (do 1998)
Strešné prevíjacie kocky (do 1998)
BUSE BS 100 (od 1998)
BUSE BS 120 (od 1998)
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px) (1998 - 2023)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2024)
BUSE BS 200
Posledné záznamy o vypravení:
21.11.2024 7/6
20.11.2024 7/14
7/1
19.11.2024 7/4
7/15
18.11.2024 7/11
11.11.2024 7/17
8.11.2024 7/5
7.11.2024 4/28
5.11.2024 7/13
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #1:
Ide to aj bez polepenia všetkých okien. 👍
Nova verzia uplne bez okien
Reakcia na: TeBeCe #3:
Ten predok vyzerá úchvatne.
Reakcia na: TeBeCe #3:
Tento nový trend nezakrývania prednej časti by mal čím skôr skončiť, veď to vyzerá otrasne, to kvôli peniazom sa nerobí, alebo DPB to zakázal, či čo je vo veci?
Reakcia na: N/A #5:
Udajne sa to takto robi "v civilizacii". Rychlo som si otvoril Flickr a hladal, zatial som nenasiel zadny zapadny podnik ktory zakryva predne celo s reklamou okrem San Diega, a aj to len obcas.
https://www.flickr.com/photos/southerncalifornian/45586389361/in/album-72157703899568244/
https://www.flickr.com/photos/southerncalifornian/11044553816/in/album-72157703899568244/

Toronto:

https://www.flickr.com/photos/r-flores/4736093826/

Londyn:

https://www.flickr.com/photos/randombusesgirl/40348586180/

Dublin:

https://www.flickr.com/photos/lanabus/42605202850/

Vancouver:

https://www.flickr.com/photos/dennistt/4126948915/

San Francisco:

https://www.flickr.com/photos/milantram/16629100790/

Rim:

https://www.flickr.com/photos/southerncalifornian/10900385056/in/photolist-hBejHo-m5ACBu-hiB4uv-h1tn5s-h34ZXc-9JTDgm-9JQQpK-9JQRyF-hiCfK2

Neviem ci sa boja ze si dakto pomyli ich autobus s inym dopravcom, ci co, ale vyzera to fakt uchvatne. 🙄 Je skoda ze aj DPB sa vydal toutou cestou, tie celovozidlove reklamy boli za starych cias velmi pekne. Martini na 7837, Hornbach na 7841, VUB na 7953 a 7737, Formula 1 na 7109, Allianz na 7955, to boli klasiky, nedaju sa porovnavat s tym grafickym odpadom, co lepia v dnesnej dobe.
Reakcia na: N/A #5:
Viac by som ocenil keby DPB zakázal zakrývanie okien. Najlepšie vedenie ani takúto elementárnu vec nedokáže zabezpečiť.
Reakcia na: 810zssk #7:
Viem že je to rozporuplná téma, ale napríklad v lete som vždy rád cestoval 2211/2212 (SIKO alebo Decodom reklama), lebo tam boli všetky okná prelepené CVR a keď svietilo slnko, tak tá reklama tlmila to žiarenie a dalo sa tam existovať. 🙂 Podobne aj na T6 keď boli nejaké také reklamy, sadal som k oknám s reklamou, lebo pri priamom slnku to fakt tlmilo. Výhľad z vozidla cez mriežku mi už taký problém nerobí, zvykol som si.
Reakcia na: N/A #8:
Viem, čo myslíš. Aj mne sa páčilo mať rozbitú ulicu, lebo pred mojim domom nechodili autá rýchlo. 😂 Ale to nie je úplne ideálny stav 😂
Reakcia na: N/A #5:
Je to zakázané v štandardoch IDS BK, ale naozaj to vyzerá otrasné.
Reakcia na: Urbanway 2423 #10:
Ale nevadi im, ak pride jedna elektricka s cervenokremovym naterom, a potom dalsia v celocervenom, a tretia v ciernocervenom?
Reakcia na: Urbanway 2423 #10:
A je na to aj nejaký rozumný dôvod (vyžaduje to zákon?) alebo sa len opičíme po západe? Lebo to fakt kazí dojem z tej reklamy a pôsobí to dojmom odfláknutej práce.
Reakcia na: TomJ #12:
Tak cestujúci by mal na prvý pohľad vedieť identifikovať, že ide o vozidlo daného IDS, takže určitý zmysel to má. Akurát kým nebudú všetky električky červené, tak táto pointa sa stráca. A staršie električky majú voči autobusom hranolového tvaru nevýhodu zužujúceho sa čela (pri T6 je to obzvlášť viditeľné). Ale zase T6 ak by ostala bez reklamy iba predná plocha kolmá na koľajnice, tak to vyzerá relatívne v pohode.

Inak neuvažovalo sa pri tvorbe štandardov IDS BK o úplnom zákaze celovozidlovej reklamy (kvôli zachovaniu spoločnej identity vozidiel)?
Vozidlo je po skončení VP a vykonáva skúšobné jazdy 🙂