Aktualne je odstavena pre nadbytocnost, alebo kvoli dakej zavade?
Evidenčné číslo: | 7085 | ||||||||||||||||||||
Typ: | K2YU (1983 - 2001)
K2G (od 2001) | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172202 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany
Jurajov dvor (11/2023 - ) | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 7/3, 17/3 (od 2/2006) | ||||||||||||||||||||
Reklamy: | Vianočná električka (11 - 12/2020)
Vianočná električka II (11 - 12/2021) Vianočná električka III (12/2022 - 1/2023) Vianočná električka IV (12/2023 - 1/2024) | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Zrážka s kamiónom pri Botanickej záhrade (5/1998). | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Po vážnej nehode (1998) bola električka v dielňach DPB zmodernizovaná na typ K2G (výzbroj 2x ČKD TV8, nový interiér, informačný systém BUSE, elektricky ovládaný polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100, nové pracovisko vodiča s ručným radičom Lekov). Pri modernizácii bol havarovaný predný článok nahradený článkom z vozidla #7072. Modernizácia sa neúmerne predĺžila napríklad aj pre nehodu s dielenským žeriavom, ktorý poškodil čelo električky. Začiatok prevádzky s cestujúcimi po modernizácii 7.8.2005.
Dosadenie klimatizácie kabíny vodiča Thermo King (11/2006) Rekonštrukcia vnútorného vykurovania (2012 - 2013) Úprava na Vianočnú električku 2020 (11/2020) - električka dostala vonkajší vianočný polep, svetelné reťaze v exteriéri aj interiéri, tyče v interiéri dostali modrú farbu, rovnako aj sedadlá dostali modré poťahy. Modrá farba interiéru už následne električke zostala. Úprava na Vianočnú električku 2021 (11/2021) Úprava na Vianočnú električku 2022 (11/2022) Úprava na Vianočnú električku 2023 (11/2023) Úprava na Vianočnú električku 2024 (11/2024) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 2005)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2005) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2005) BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Andrej
Nechcem byť zlý, ale tieto komentáre mi pripomínajú tie "ekonomické" bulváry ktoré tvrdia, že dôvod prečo mladí ľudia si nemôžu dovoliť kúpiť si dom je preto, lebo tie peniažky vyhadzujú na káve, avokáda, atď. Je to síce totálne od veci, ale aspoň sa môžeme na niekoho poriadne nahnevať.
Nie, nepríde mi to cynické. Oveľa viac cynické je myšlienka, že teraz už nemôžeme urobiť nič pekné lebo autobusové linky obmedzili. Sice by zrušenie týchto akcií ani trochu nezlepšilo situáciu, ale aspoň budeme všetci mrzutí za každých okolností.
A ako písal mirec240, vôbec nemusí to byť bezplatná linka. Ak ju šlo nasadiť na bežné poradie v 2020, kľudne nech to tak spravia zas.