Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Ganz | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ganz Budapest | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1912 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 3.1.1913 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 1950. roky | ||||||||||||||||||||
Depo: | Pribinova | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | po rekonštrukcii na vlečný vozeň súprava s motorovými vozňami | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Čelná zrážka s inou električkou na Vajnorskej ulici pri Novej dobe (14.1.1945 o 21:15) - električka #6 na linke 2 idúca z mesta mala pred koľajovou spojkou pri Kutuzovovej ul. počkať na prejazd električky v smere od Zátišia (koľaj smerom do mesta medzi Novou dobou a Kutuzovovou bola v tom čase zavalená snehom, preto sa jazdilo v tomto úseku po jednej koľaji). Sprievodca ale dal znamenie na odchod bez toho, aby sa presvedičil, že protiidúca električka už prešla, následkom čoho prišlo k čelnej zrážke, ktorá si vyžiadala 11 zranených. | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Pridanie ochranného rámu okolo podvozku
Rekonštrukcia čiel a plošín, dosadenie novej výzbroje Siemens D 491 (1933) Prestavba na vlečný vozeň (1949-1950, číslo nie je známe) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň mohol byť v roku 1954 prečíslovaný na č. 171 alebo 172. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|