VozidláAutobusyKarosa B 741 › #1626

Evidenčné čísla:
  1. 4310
  2. 1626    od november 2005
Typ: Karosa B 741.1914
Karosa B 741 CNG (od 11/2005)
Výrobca: Karosa n. p., Vysoké Mýto
Výrobné číslo: 0503
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BAB 61-15
BA-688IS (do 1/2019)
BL-521UT (od 2/2019)
Rok výroby: 1992
Sprevádzkovanie: 30.12.1992
Odstavenie z premávky: jún 2019
Vyradenie: 18.9.2019
Likvidácia: 10.10.2019
Nadobúdacia cena: 2 483 250 Kčs
Depo: Petržalka
Trnávka (11/2005 - 31.8.2011)
Jurajov dvor (od 1.9.2011)
Domovská linka: 84
104
Reklamy: SPP (žltá verzia)
Rekonštrukcie a úpravy: GO a modernizácia v Zlineri a prestavanie na pohon zemným plynom v SPP (2005)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2005)
BUSE BS 120 (od 2005)
Iné údaje: Autobus mal pred modernizáciou prednú masku z Karosy B 73x - okrúhle svetlá.
Posledné záznamy o vypravení:
5.6.2019 31/6
3.6.2019 31/3
31.5.2019 70/2
29.5.2019 31/4
28.5.2019 31/3
27.5.2019 39/1
24.5.2019 31/3
22.5.2019 99/2
31/3
21.5.2019 31/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prečo ju včera vrátili do premávky teda na odstávku lebo bola vyradena
Dufam ze tento lukrativny skvost skonci co najrychlejsie v autogene 🙂
Vdakabohu uz to nevyleze
Reakcia na: Durkø4941 #3:
Ja som rád za každú Karosu, či už je to “zombie” alebo celkom slušný voz ako kolegyňa #2646 🙂 podľa mňa keď bude núdza o vozy aj toto vylezie 😃
Reakcia na: tbusabustram6609 #4:
No myslim si ze tento voz vylezie tak akurat na kamion na ceste do šrotu.Karosy mam rad ale hento bol riadny vergel😀
Reakcia na: tbusabustram6609 #4:
Ano to s tebou suhlasim.2646 je ako vinko,naozaj perfektny voz.O ten voz sa volakedy staralo preto je taky dobry.Len ho treba dat do ruky niekomu schopnemu.
Ja mám názor na všetky tieto vozy rovnaký. Užite si ešte jazdy s nimi detičky, čoskoro dáme týmto šrotom zbohom 😃
Reakcia na: tbusabustram6609 #4:
Pre sotousov sa mozu nechat nejake kusy ako historicaky, ale celkova koncepcia je dnes uz moralne aj technicky zastarala.
Reakcia na: lostrail #9:
No vzhladom na to ze uz mame diesloveho kvetinaca v zbierke tak pochybujem zeby robili z nejakeho plynaka historicak.Alebo ziadny.Je vobec mozne este ten kus hrdze vzkriesit? Alebo su vobec nejake plany co sa tyka karos do buducna?
Reakcia na: Durkø4941 #7:
2646 ako vínko? Možno tak stropný podhľad. A ešte to že vykazuje len malé známky vandalizmu.
Lebo inak toto za stav ako vínko nepovažujem (fotené 16.09.2019):
Reakcia na: Minko #11:
Čo také zlé tam vidíš? Myslím si, že na vek toho voza a našu údržbu je to dosť dobrý stav. Nehovoriac o tom, že veľa vozov vyzerá o dosť horšie...
Reakcia na: MartanSK #12:
Netvrdím že sa nenájdu aj SOR-ká v zlom stave. Ale za stav "ako vínko" nepovažujem tak zhrdzavené plechy na dverách, že by tú zhrdzavenú časť človek rozmrvil aj prstom.
Reakcia na: Minko #11:
Korózia ako vínko! Kyseué!
Reakcia na: Durkø4941 #10:
Neviem o tom, ze by sa planovala nejaka zachrana dalsich kusov. Ak by sa 2646 mala zachovat, potom jedine tak, ze by sa plynova vybavicka pobrala kade lahsie a zostal by z toho uz len dizel, resp. cele by sa to vymenilo za naftu. Karosy su este pomerne mlade, ked sa bavime o historicakoch, este su v cerstvej pamati (nie velmi pozitivnej, comu sa nedivim), preto necakam nejaky entuziazmus pustat sa do takej prestavby, pripadne do obnovy Karos v nejakom vacsom pocte.
Reakcia na: lostrail #15:
tak ja osobne na karosy spominam v dobrom, osobne som ich mal radsej ako napriklad ik4xx rady.... (ale fakt je ze z vnutra som uz davno ziadnu nevidel 😛 )
Reakcia na: lostrail #15:
V čom konkrétne by mal byť prekážkou plynový pohon???
Reakcia na: lostrail #15:
Podľa mňa bude CNG Karosa o pár rokov možno aj vzácnejšia ako naftová. Predsa len tých vozov na CNG bolo o veľa menej ako na naftu a historickú 700vku na CNG som ešte nevidel... Nikde nie je napísané, že historický voz musí byť v stave, v akom bol vyrobený😉