Nevedeli by ste, ci tato suprava skoncila, alebo sa caka na koniec vyluky do Karlovky/koniec korona obmedzeni kym ju zase vytiahnu?
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||
Typ: | T3/VI.SU (1982 - 1996)
T3M (od 1997) | ||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||
Výrobné číslo: | 172141 | ||||||||||||
Rok výroby: | 1982 | ||||||||||||
Sprevádzkovanie: | apríl 1983 | ||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 606 563 Kčs | ||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor (1982 - 1996)
Krasňany (1997 - 4.10.2023) Jurajov dvor (od 4.10.2023) | ||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 733+734 (1982 - 1983)
7733+7734 (od 1983) | ||||||||||||
Reklamy: | Tatran - Bednár - bočné nálepky (21.8.1990 - 21.8.1991)
Golden American 25 Lavazza (5/2008 - 3/2009) Groupama poisťovňa (3/2009 - 1/2010) | ||||||||||||
Nehody: | Nehoda s kamiónom na Račianskej ulici (7.5.2024) | ||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3M - vozeň dostal tyristorovú výzbroj TV1 z vyradených vozňov T3M (1996 - 1997)
Informačný systém BUSE (7/2003) Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5/2005) Rekonštrukcia vykurovania salónu pre cestujúcich (2011) Dosadenie textilných podsedákov na sedadlá Montáž interiérového kamerového systému - 1 kamera/vozeň (2022) | ||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 7/2003) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 7/2003) BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
upravovač fotiek
Ešte pridám moje fantazírovanie: Z konca premávky je 7819+7820. T3G nebude, tak 7819+7820 samozrejme necahť v stave v ktorom je (z konca premávky). Ale potom nemáme žiadnu T3 z 80./90. rokov. Takže sólo T3M 7734, ideálne do takéhoto stavu:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/4762/7725-pred-%C3%9AD-JD
https://imhd.sk/ba/galeria-media/73010/7729-7730-s-reklamou-ASTER
ktorý tým rokom zodpovedal. Interiér 1+2:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/4772/Interi%C3%A9r-7725
Ale dať pôvodné osvetlenie. Dopytové otváranie dverí nechať. Tým bude aj tyristorák, aj vzhľad 80./90. rokov, aj SUčkové usporiadanie sitzlov. Ak by to šlo, dal by som do 7734 skrinku za búdu vodiča zo 7610, ale to by bolo asi už moc. Bol by to bastel, áno. Ale reprezentujúci odlišné vyhotovenia T3 a 90. roky (ak si odmyslím dopytové otváranie dverí, tak aj 80. roky). Polpantograf by som nenechával, lebo ani predný transparent nie je. A ten vozy dostávali skôr ako polpantogray. Prípadne by historická T3M 7734 mohla mať nejaké strešné reklamy s dobovou reklamou na dopravný podnik:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/4586/7523-na-rohu-Gottwaldovho-n%C3%A1mestia
Historičáky ako súpravy T3G ani T3P neuvažujem vôbec. Ani moje úvahy o T3CS 211. Ostali by 4 ks T3: 275, 7819+7820 a 7734. Nič viac. V tom najoptimistickejšo prípade by sa ešte odložil jeden predný voz T3G v celočervenom nátere s polpantografom tak, ako dojazdí (v tom prípade nechať 7819+7820 tiež v stave pri ukončení premávky, lebo sóla už pekných pár rokov nejazdia vôbec). Takže 7845 alebo 7843. Už toto by bolo viac, ako môžeme od tohto mesta žiadať. 5 kusov T3, z toho jedna súprava.
A teaz návrat do reality: T3G zabudnime a T3M asi tiež.