Nevedeli by ste, ci tato suprava skoncila, alebo sa caka na koniec vyluky do Karlovky/koniec korona obmedzeni kym ju zase vytiahnu?
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||
Typ: | T3/VI.SU (1982 - 1996)
T3M (od 1997) | ||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||
Výrobné číslo: | 172141 | ||||||||||||
Rok výroby: | 1982 | ||||||||||||
Sprevádzkovanie: | apríl 1983 | ||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 606 563 Kčs | ||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor (1982 - 1996)
Krasňany (1997 - 4.10.2023) Jurajov dvor (od 4.10.2023) | ||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 733+734 (1982 - 1983)
7733+7734 (od 1983) | ||||||||||||
Reklamy: | Tatran - Bednár - bočné nálepky (21.8.1990 - 21.8.1991)
Golden American 25 Lavazza (5/2008 - 3/2009) Groupama poisťovňa (3/2009 - 1/2010) | ||||||||||||
Nehody: | Nehoda s kamiónom na Račianskej ulici (7.5.2024) | ||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3M - vozeň dostal tyristorovú výzbroj TV1 z vyradených vozňov T3M (1996 - 1997)
Informačný systém BUSE (7/2003) Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5/2005) Rekonštrukcia vykurovania salónu pre cestujúcich (2011) Dosadenie textilných podsedákov na sedadlá Montáž interiérového kamerového systému - 1 kamera/vozeň (2022) | ||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 7/2003) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 7/2003) BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
upravovač fotiek
Hmm. Oplatí sa robiť takého "historicky verného" bastarda? Alebo nám stačí "akýkoľvek" bastard? Nebolo by lepšie sa na historičák T3M vykašlať a spraviť T3CS 211 v stave zo začiatku premávky (1976)? Pracák 8437 sa tak či tak bude musieť nahradiť niečim novším.