VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #7602/II

Evidenčné čísla:
  1. 223    1976 – 1983
  2. 7712    1983 – 1992
  3. 7602II    od 1992
Typ: T3/V.CS (1975 - 1992)
T3M (od 1992)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 164674
Rok výroby: 1975
Sprevádzkovanie: 1976
Vyradenie: 2019
Depo: Jurajov dvor (do 1995)
Krasňany (1995 - 2018)
Jurajov dvor (od 2018, po vyradení z osobnej premávky)
Súprava s vozidlom: 213+223 (1980 - 1983)
7711+7712 (1983 - 1988)
7602/II+7608 (1995)
7602/II+7610/II (od 1995)
Reklamy: Alcatel (podokenná nálepka)

Nay Tanečný dom (podokenné nápisy na bočniciach, 9 - 10/2006)

Letisko Bratislava (11/2008 - 9/2009)

Rozárium Kvetoslavov (4/2011 - 4/2012)
Rekonštrukcie a úpravy: Modernizácia na typ T3M - dosadenie výzbroje TV1 z pôvodnej T3M #7602, dosadenie celouzavretej kabíny vodiča s posuvnými dverami (1992)

GO (1995)

Informačný systém BUSE (10/2003)

Vozidlo dostalo nové predné čelo po nehode (4/2005)

Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5.8.2005), v roku 2009 otočený kĺbom dopredu

Dosadenie jedného veľkého stierača namiesto pôvodných dvoch menších (2008)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 10/2003)
BUSE BS 200
Iné údaje: Vozeň mal nahradiť vyradený vozeň T3M #7602 a zaradiť sa na jeho miesto v súprave pred vozeň #7601, ale kým bol zrekonštruovaný, vozeň #7601 bol už odstavený.
Posledné záznamy o vypravení:
1.2.2018 5/9
31.1.2018 7/3
30.1.2018 6/8
9/8
29.1.2018 7/4
26.1.2018 7/7
25.1.2018 7/7
24.1.2018 7/1
23.1.2018 7/6
22.1.2018 7/5
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V popise vozidla sa uvádza, že je to T3M od roku 1992, no nižšie sa píše, že modernizácia na T3M prebehla v roku 1984. Ako to teda bolo?
Reakcia na: TomJ #1:
V roku 1984 bola na T3M modernizovaná pôvodná 602, v roku 1992 bola po pokuse o jej zgenerálkovanie a konštatovaní totálnej zhnitosti výzbroj prenesená do 7712, čím vznikla 7602 II.
Nevie niekto náhodou že na aký účel sa tieto dve električky (7602 a 7610) teraz používajú. Predpokladám že slúžia na posun vo vozovni Krasňany.
Reakcia na: ES499.0001 #3:
Pokial viem tak stale hniju na kolaji smrti v Juraku. Na posunovanie sa pouziva len 8439 (7729) a ta v ustrednych dielnach, tiez v Juraku.
Reakcia na: ES499.0001 #3:
Na posuv sa využíva 8439, ex 7729: https://imhd.sk/ba/vozidlo/288/%C4%8CKD-Tatra-T3-8439
7602 je oficiálne technologické vozidlo, tak ako aj 7610. Možno slúžia ako zdroj náhradných dielov pre poslednú premávkovú súpravu 7733+7734 a pre 8439...❓
Reakcia na: Andrej #4:
Pokial sa pamätám, tak som na dni otvorených dverí 2021 v juráku videl dáku vyradenú T3M bez pantografu a bez predného čela avšak jej číslo som si nevšimol. Predpokladám že to bola 7726.
Reakcia na: ES499.0001 #6:
Číslo to už nemá, ale ide o 7726. Za kabínou má elektrickú vežu čo 7602+10 nemali.
Reakcia na: Andrej #7:
Tak tak. 7602/10 mali ešte klasický tyristorový desiatový stolček 🙂.
Inak by ma zaujímalo, aký blbôň Ti dokázal na čiste objektívnu informáciu dať nepáčika.