V popise vozidla sa uvádza, že je to T3M od roku 1992, no nižšie sa píše, že modernizácia na T3M prebehla v roku 1984. Ako to teda bolo?
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
Typ: | T3/V.CS (1975 - 1992)
T3M (od 1992) | ||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 164674 | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1976 | ||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2019 | ||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor (do 1995)
Krasňany (1995 - 2018) Jurajov dvor (od 2018, po vyradení z osobnej premávky) | ||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 213+223 (1980 - 1983)
7711+7712 (1983 - 1988) 7602/II+7608 (1995) 7602/II+7610/II (od 1995) | ||||||||||||||||||
Reklamy: | Alcatel (podokenná nálepka)
Nay Tanečný dom (podokenné nápisy na bočniciach, 9 - 10/2006) Letisko Bratislava (11/2008 - 9/2009) Rozárium Kvetoslavov (4/2011 - 4/2012) | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3M - dosadenie výzbroje TV1 z pôvodnej T3M #7602, dosadenie celouzavretej kabíny vodiča s posuvnými dverami (1992)
GO (1995) Informačný systém BUSE (10/2003) Vozidlo dostalo nové predné čelo po nehode (4/2005) Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5.8.2005), v roku 2009 otočený kĺbom dopredu Dosadenie jedného veľkého stierača namiesto pôvodných dvoch menších (2008) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 10/2003) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 10/2003) BUSE BS 200 | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň mal nahradiť vyradený vozeň T3M #7602 a zaradiť sa na jeho miesto v súprave pred vozeň #7601, ale kým bol zrekonštruovaný, vozeň #7601 bol už odstavený. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
ES499.0001