Evidenčné číslo:8560
Typ: SOR CN 12.3
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 326
VIN: TK9N6XXHMMLSL5326
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BT-148DS
Rok výroby: 2021
Sprevádzkovanie: november 2021
Informačný systém: Transdata Vesna TDA16
BUSE BS 370 (TFT, 1920 x 540 px, 29")
BUSE BS 310 (176 × 24 px RGB/white), BS 310 (128 × 19 px RGB/white), BS 310 (32 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB)
BUSE BS 310 (8 x 35 px, white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #1:
Ale výrobné číslo z okna umyť, to ani náhodou...
Reakcia na: N/A #1:
A načo označenie kurzu keď môžeš mať označenie mena. Dispečérske pokyny nebudú znieť "počkaj na 2891" ale "počkaj na Braňa".
Reakcia na: Viko #2:
Nemá aj SOR-ka niečo také ako Iveco, že mesiac od dodania neodporúčajú umývať čelné sklo kvôli lepidlu ktorým je sklo pripevnené o karosériu?
Reakcia na: Dispecer #4:
Neviem. Povedal by som ale, že Iveco ktoré za okno tlačí sprievodné A4-ky, si takúto požiadavku môže dovoliť, kým týmto archaickým čarbačom to normálny dopravca veľmi nemá ako splniť. (Bude sa vodič hádať s prípadným policajtom, že to číslo spadá pod definíciu nemať nič vo výhľade?)
Reakcia na: Viko #5:
No, netrúfam si povedať, že by to bolo u Iveca štandardom... Napríklad čo sa týka eurobusáckych Crosswayov, tak minimálne v rokoch 2009 až 2011 všetky ktoré prišli do Košíc mali výr. č. uvedené fixou na čelnom skle - niekedy bielou (viď fotka nižšie), inokedy čiernou.
Reakcia na: Dispecer #6:
Myslel som, že pri fotke z 2021 riešime rok 2021, nie 2011.
Reakcia na: Dispecer #8:
2019 - doba fixková:
Reakcia na: Dispecer #9:
Samozrejme, máš pravdu...

2021, Arriva Trnava, jedna sada papierov za sklom, druhá sada na palubnej doske, žiadne čarbanice na okne: https://evidencia-dopravcov.eu/foto/114837

Ešte niečo? Či znova si môj prítomný čas otočíš tak, že hovorím aj o minulosti? 😃 Lebo ako si sám ukázal, u Iveca vládne istá evolúcia v čase. U SORky žiadna. Nič viac a nič menej som sa nesnažil v #5 naznačiť, hocijako silno budeš domýšľať.
Reakcia na: Viko #10:
Nie som si istý či by som to, že namiesto fixkou napísaného čísla máš za sklom papier považoval za evolúciu v čase. Najmä, keď sa snažíme minimalizovať množstvo odpadu mi príde zbytočné to číslo tlačiť na papier len kvôli tomu aby sa o pár hodín po dodaní vyhodil. A ako som viackrát zmienil, som posledný človek ktorý by SOR zastával, no fixkou to píšu viacerí výrobcovia. A ohľadom Iveca, Taliani zvyknú to číslo aj dnes písať fixkou, v bývalej Karose to dávajú na papier aj fixkou.
PS: myslím že vodič nemal k dispozícii technický benzín, keďže tieto fixky nejdú dole skoro s ničím, ono sa to po nejakom čase zvykne umyť aj samé.
Reakcia na: milanko79 #11:
Ak to sú bežné permanentné fixky, tak tie pôjdu dole aj s dezinfekčným gélom na ruky (v laboratóriu na to používame čistý etanol alebo špeciálnu chémiu, ale tak aj požiadavky na čistotu chemického skla sú trochu iné).