VozidláAutobusySOR NB 18 City › #2242

Evidenčné číslo:2242
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 629
VIN: TK9F8XXNPGLSL5629
Číslo motora: 127273
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-141PM
Rok výroby: 2017
Sprevádzkovanie: 8.9.2017
Nadobúdacia cena: 327 855 €
Depo: Jurajov dvor
Nehody: Nehoda s trolejbusom #6809 na Šancovej ulici (18.4.2019) - do autobusu idúceho na linke 63 zozadu narazil trolejbus #6809 linky 201. Nehoda si okrem materiálnej škody vyžiadala viacero zranených cestujúcich. Oprava autobusu po nehode bola dokončená v máji 2020.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
30.1.2025 96/9
29.1.2025 96/51
84/8
N33/51
63/9
28.1.2025 N55/1
32/1
27.1.2025 59/2
24.1.2025 37/7
23.1.2025 96/8
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
#6809 je už opravený, ako je na tom #2242, neviete?
Reakcia na: Oli61 #1:
Dnes sa vrátil z opravy.
Reakcia na: Oli61 #1:
Pretiahlo sa to kvôli reklamácií katalyzátora.
Co je toto za vrak ? Zvuk motora jak najvacsi serbel z r.v. 2010. Tycka ohnuta za 4.dverami , sedadla hojdajuce sa oproti 4.dverami 💀
Reakcia na: Petto #5:
Mať vaše problémy Petto, kedysi sme boli radi, že autobus mal aspoň jeden stierač. Keď v čabajke nefungoval bufík vzadu, čo bolo vlastne furt, tak ste sa mokrou rukou lepili o tyč zmrznutú. Neviem si ani predstaviť dnešnú generáciu cestujúcich, keby im zrazu došla čabajka a vonku -20.
Reakcia na: Petto #5:
Zaručená kvalita značky S O R v spolupráci s údržbou DPB. 🙂 Neboj sa, že je jediná. Niektoré 2015-17ky sú v porovnateľnom stave ako 2010ky. Žiaľ...
Reakcia na: csepka_3 #6:
A to je argument ze jazdili madarske cabajky este v horsom stave ?
Reakcia na: csepka_3 #6:
Lenže tieto čabajky a plesnivé vrakosy jazdili aj hlboko po tom, než to bolo potrebné, a kvôli tomu mnoho ľudí odišlo z MHD 😉
Reakcia na: Solider #9:
Ja som vtedy neodišiel, lebo som nemal alternatívu. Ale zamrznuté dvere po dlhej ceste z DNV na Patrónku, to bol zážitok. Aj vrstva ľadu na zadnom okne. Zvnútra. Spomienky...
Ja by som len rád poukázal na to, že nejaký zvuk motora je čisto devíza priateľov dopravy a hovorí to o nevedomosti a znalosti technických náležitostí autobusov.
Reakcia na: csepka_3 #11:
Jasné, takže keď motor autobusu znie, že vzadu nepočuť vlastného slova a nedá sa tam vydržať, určite je všetko v poriadku a cestujúci môžu byť vlastne radi, že ich má čo odviezť. Podobne je to v prípade plochých kolies na električkách, nefunkčnej klimatizácií v lete a mohol by som pokračovať. A tiež sa môžeme odvolávať na minulosť, že kedysi tu žiadna klíma nebola, ani hlásenie, ani digitálne tabule. Lenže doba ide dopredu, pri takomto zmýšľaní by sme boli stále v roku 1980... Faktom je, že údržba je aká je a aj vozidlá ako sú prvosériové NB18 už výrazne nadsluhujú (čo ale nie je tento prípad).
Reakcia na: csepka_3 #11:
nejaky zvuk motora okrem toho ze jeho privysoka intenzita moze byt rusiva pre substrat tak moze byt zaroven aj prejavom nejakej tej zavady a obvykle jej ignorovanie prinasa neskorsiu este rozsiahlejsiu poruchu a drahsiu opravu (co by dobry hospodar na svojom majetku asi nechcel)
Reakcia na: mirec240 #12:
Šuhajko, mať tvoje problémy...keby si pracoval niekedy v podniku, tak by si tieto veci nemohol ani písať. Beus je jeden veľký moloch, ktorý tu so súčasným vedením a obrodou od začiatku Valla došiel do takého konečníka, že je zázrakom pre veľa zamestnancov, že to ešte celé vôbec nejako funguje....samozrejme, dnes sa rozpisuje po internete všeličo a kadečo a najmúdrejší sú chlapci s fotoaparátmi a ešte keď začnú školiť vodiča, čo má robiť. Keď si taký múdry, tak sa vyjadruj konštruktívne a na úrovni. Nekonečné reči o údržbe, motore....voľnobežka? čerpadlo? kompresor? napínacia kladka? vačka? hydroštely? akože tieto vaše poznatky sú hodné krčmovej diskusie chlapcov zo základnej školy..ani v služobáku sme nesedeli nikdy vzadu, lebo tam je motor a motor hučí, to boli ešte tambusy, tam si nepočul vlastného slova a všetci sme tu...mať vaše problémy vy experti..
Reakcia na: csepka_3 #14:
Zdá sa, že "expert" je niekto iný, ktorý je najmúdrejší, všetko videl, všetko vie. Nikto tu nekritizuje bežných zamestnancov, je úplne jasné, že ani pracovníci dielní či výpravcovia nie sú kúzelníci a musia pracovať s tým, čo majú (zdroje, čas...), keďže častokrát je problémom naškriabať dostatočný počet vozidiel do výpravy. Ale prečo by sme mali držať hubu a tváriť sa, že je všetko v poriadku? Takých ako ty už bolo. Keď sa ti nepáči, nemusíš diskusiu na imhd čítať. Snáď ešte máme možnosť sa slobodne vyjadriť a nebude sa písať len to, čo sa vedeniu podniku bude páčiť...

Keď už tu píšeš o tom čo je a čo nie je na úrovni, rozhodne na úrovni nie je porovnávanie súčasného stavu so stavom pred 30 rokmi.
Reakcia na: mirec240 #15:
Asi som posledný v tejto debate, kto obhajuje súčasné vedenie podniku a kto by tu podporoval ich kroky, ale uvedom si, že tu sa ide plošne zlým smerom a to sa opýtaj kohokoľvek čo do toho trocha vidí. Autobusy sa kupujú nové a postupne sa nechávajú zhovadiť. Časy, kedy bol nedostatok vozidiel sú dávno za nami, aktuálne na tom najviac padá na hubu divízia električiek, kde je prevádzková rezerva strašná, ale to zase kvôli dvom kohútom na smetisku. Autobusy sa stabilizovali jednak zo strany vodičov vďaka vodičom z blízkeho východu a jednam vďaka novým autobusom..A keďže viem porovnávať so stavom pred 30 rokmi tak ti poviem iba toľko, že by si sa divil, aká bola česť pracovať v DP. V 80.rokoch keď si sa chcel dostať do podniku, to bolo teplé miestečko pre vodiča, pretože zarábali naozaj dobre a mali sa dobre. Dnes žobre podnik o vodičov 3. triedy z každej riti sveta, len aby im tu jazdili aj za cenu prúserov, nedorozumení, jazykovej bariéry a ďalších problémov. Toto tu jednoducho nikdy nebolo a už sa opakujem, keď si vyrobíš buzerplac, tak si to potom aj zjedz. Kamery, palubáky, GPS sledovanie, vševediaci všadeboli kontrolóri prevádzky, čo v autobuse či električke nikdy nesedeli, bonzáci z radov priateľov dopravy, takzvaní šotouši, ťahalo sa za jeden povraz, dnes je to zdochýňajúci kôň, ktorý stráca dobrých jazdcov kvôli zlému gazdovi.
Reakcia na: csepka_3 #16:
Ale no tak, Paľo, v 80. rokoch česť pracovať v podniku? Dobre zarábali za cenu nekonečných nadčasov, sadzbu si iste pamätáš: Základ električka 12,80 na hodinu, autobus/trolejbus 14,40, prémie 20%, nepredvídateľne "podiely". Idealizuješ si mladosť. Zarazil si si sedačku do podlahy a bzučal si si na šestke kolom dokola.
Reakcia na: S499.1023 #17:
Áno, pracovalo sa aj na dvakrát od rána do noci, ale keď sa chodilo, tak sa vedelo, že sa vždy dohodneme, veď do Kuchajdy aj na Zlaté sme sa chodili kúpať, prehodili si poradia, dalo sa všeličo a spoj bol odjazdený. Veď aj na žinienke sa spávalo na výpravni keď sa neoplatilo po nočnej pred rannou ísť domov. Ale hovorím dalo sa, nebola taká premávka, stresy, kamery, ľudia sme boli súdržní a nie čo je toto dnes.. Skrátka pomer zarobené peniaze a náročnosť roboty sa žiaľ otvára ako nožnice..
Reakcia na: csepka_3 #18:
Áno, pamätám si to veľmi presne: Zober mi ráno aspoň špičku, aby som mal vypravené. Však stačí, keď vyjdeš za bránu a zo Zlatých sa hneď môžeš vrátiť na poruchu, aby si sa mohol ísť domov vyspať a poobede prísť na svoju.
Áno, pekná spomienka ale ja mám radšej poriadok a veci ako majú byť.
Reakcia na: S499.1023 #19:
Tak takto si to nepamätám, ale veľmi dobre si pamätám, ako mi volávala výpravkyňa TV ráno o pol siedmej, keď začala fungovať ústredňa na intráku so slovami "Vstávaj, Ty nosatý hajzlík, mám doma tri vozy, môžeš si vybrať, ktorú službu chceš a napíšem Ti ju celú" 😁 😁 😁
Mňa by zaujímalo, či vôbec v časoch reálneho socializmu, t.j. v 80. rokoch 20. storočia, existovalo vôbec niečo také ako "česť niekde pracovať". Lebo to už boľševik mlel z posledného, už nemal ani šikovných "aparátčikov", miesto nich dosadzoval do rôznych "národných" podnikov na riadiace funkcie ľudí, ktorí svoj nedostatok schopností na vykonávanú funkciu vyvažovali vernosťou strane. A v spoločnosti bola "blbá nálada". Hoci dnes veľa vecí kritizujeme, často oprávnene, nemám pocit, že by to bolo až také zlé, ako vtedy.
Možno sa DPB činil (alebo sa to "samoopravilo"), ale dnes znie motor tohto autobusu úplne normálne.
Reakcia na: trolejbus6207 #20:
Na trolejbusoch nikdy nebola až taká anarchia ako na električkách. Tam som akurát občas licitoval s pani Pinterovou, že jej zoberiem 213 ale musí mi dať kĺbák.
Reakcia na: csepka_3 #18:
Mimochodom, keď začali tie stresy, tak som proste zmenil zamestnanie, než aby som na výpravni na všetko nadával.
Reakcia na: S499.1023 #24:
So slovami "posledný nech zhasne"?
Reakcia na: S499.1023 #23:
Ja som mal u pani Anky vyhradenú nedeľnú 211/6 (krásna 10-hodinová služba z garáže do garáže), samozrejme so Sanosom 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #26:
To bola vtedy aká trasa?
Reakcia na: trolejbus6207 #26:
To este stara trasa Nivy - Vojenska nemocnica ?
Reakcia na: Petto #28:
Jelačičova - Valašská (vtedy Gaštanová) cez Kramáre.
Reakcia na: trolejbus6207 #26:
To musel byť luxusný "židák".
Reakcia na: S499.1023 #27:
Ako píše nižšie EŽ - Valašská - Jelačičova cez Kramáre a Mlynské Nivy
Reakcia na: upravovač fotiek #30:
Parádny, začínal 12:40 s ukončením 22:46, ak si dobre pamätám
Reakcia na: trolejbus6207 #31:
Áno, to zodpovedá linkovaniu za "mojich" čias. Nemal som rád tú linku.