VozidláTrolejbusyŠkoda 15 Tr › #6637

Evidenčné číslo:6637
Typ: Škoda 15 Tr 13/6M
Výrobca: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Výrobné číslo: 13080
Rok výroby: 2002
Sprevádzkovanie: 1.2.2003
Odstavenie z premávky: 6.11.2023
Vyradenie: 2023
Nadobúdacia cena: 14 195 185 Sk
Odpredaj: Dentonet, s.r.o., Prešov (3/2024, odpredaj za cenu 2000 €)
Depo: Hroboňova
Trnávka (od 30.1.2015 - 19.11.2020)
Hroboňova (19.11.2020 - )
Rekonštrukcie a úpravy: GO v Zlineri (2012)

Montáž kamerového systému (2021)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120, BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Iné údaje: Do Bratislavy prišiel 8.11.2002.

Od novembra 2015 do novembra 2020 vozidlo nejazdilo, počas jesene 2020 bolo opäť uvedené do prevádzkyschopného stavu.
Posledné záznamy o vypravení:
5.11.2023 44/51
212/3
25.10.2023 N72/52
N44/52
N47/52
44/52
24.10.2023 N47/52
44/52
N72/52
N44/52
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tu chýba údaj o kamerovom systéme.
Nevie niekto prečo nejazdí, má ešte šancu aby vyšla??
Reakcia na: ES499.0001 #3:
smutny pohlad
Reakcia na: sor 2218 #4:
A prečo? Lepšie je keď sa jej niekto ujal... Bol by si radšej keby skončila v šrote?
Reakcia na: supervodic2010 #5:
tak, mohla sluzit ako nahradny historicky voz keby sa nieco pobabre na 6635 alebo by mohla sluzit aj ako zdroj nahradnych dielov na 6635
Reakcia na: sor 2218 #6:
6635 sa dá považovať ako "náhradný historický voz" za 6617, lebo ak niečo pôjde zle s 6617 tak 6635 dostane hlavnú úlohu. Nemyslim si že pre náhradu potrebujeme náhradu
Reakcia na: Andrej #7:
Ja si myslím, že 6635 tu bude pár rokov a potom zostane už len 6617. Aj 6310 a 6311 slúžili aj ako príležitostné historické vozy, len pre toľko 14Tr už proste nebolo miesto. K 6617 by bola dobrým doplnkom klasická 15Tr, len to by si vyžadovalo ďalšiu veľkú investíciu, už 6617 určite zhltne nemálo prostriedkov (plus na opravu a spojazdnenie čakajú aj ďalšie vozidlá, ako 6207 alebo Tatra T400(?) a nie je reálne tu mať reprezentanta každého podtypu vozidla).

Ako potenciálny zdroj dielov máme ešte aj 8146, ktorá sa už asi veľmi nevyužíva, keďže jej autoškolskú úlohu prebrala 6801.
Reakcia na: mirec240 #8:
Ak plánujú 6635 dať preč tak dúfam že to bude až po dokončení 6617, aby sme nahodou nemuseli badať po zbierkach v ČR pre historičáka v prípade že by to so 6617 nevyšlo