VehiclesBusesSOR NB 18 City › #4234

Fleet number:4234
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 077
VIN: TK9F8XXA8ALSL5077
Plate: 7E5 14E (CZ, prevozná)
BA-903ZJ
BL-587PM (od 2017)
Manufactured: 2010
In service: 2010
Acquisition price: 272 000 €
Depot: Petržalka
Accidents: Jazda bez vodiča v Dúbravke (4.5.2018) - autobus sa spustil zo zastávky Pekníkova po uliciach Repašského a Drobného, keď vodič odpojil batériu v motorovom priestore a vozidlo sa pritom samovoľne odbrzdilo. Počas jazdy autobus zdemoloval dopravné značenie, lavičky a zastavil ho až náraz do stromu.
Overhauls and changes: Dosadenie klimatizácie pre cestujúcich (11/2020)
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
22 Nov 2024 68/11
68/10
92/10
21 Nov 2024 95/5
20 Nov 2024 90/1
19 Nov 2024 98/3
18 Nov 2024 91/4
15 Nov 2024 98/4
14 Nov 2024 91/2
13 Nov 2024 95/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Škoda Forcity

Škoda Forcity

Asi táto SOR-ka je najviac náchylná na poruchy zo všetkých bratislavských SOR-iek lebo to je presne tá SOR ktorá sa pokazila na Šustekovej a pred chvílkou aj na zastávke OC bory
Reply on: Škoda Forcity #1:
nebudeš mi veriť ale kazí sa úplne všetko čo má kolesá, to len šotokomunita vyskakuje meterdvadsať do výšky keď vidí niekde zdochnutú NB18 E5 .. mnohí by tu boli prekvapení, keby videli aké vozy vedú rebríček prestojovosti ..
Škoda Forcity

Škoda Forcity

Reply on: Ecomat #2:
Kazí sa aj to, čo nemá kolesá
Reply on: Ecomat #2:
Ako ja toto pokladám za ešte celkom spoľahlivé vozy hlavne v porovnaní s otokarmi. Však ak sa Otokare vôbec tohto veku dožijú aj keď nepredpokladám to tak nedojazdi ani jednu službu. Ja tiež nechápem prečo každý skáče 20 metrov do luftu lebo skapala sorka. Ale keď zdochne Mercedes tak hneď ale to sa stáva veď nič sa nedeje. To isté Otokar zdochne no nič sa nedeje veď všetko sa raz pokazí. Ale zdochne sorka ideálne ešte E5 a hneď že aký je to črep že to sa nesmie stávať to majú vyradiť a nikdy Sor už nekúpiť. No ale zase treba uznať tento voz už je ohrozenie života vodiča aj cestujúcich 😃
Reply on: sor_2048 #4:
napodiv stále jazdia aj tie najstaršie vraky, ja sa dosť čudujem že v premávke sa zatial zlomil iba jeden voz - 2206, paradoxne z tej novšej a vydarenejšej série... ale je pravda že na tých prvých vozoch dodatočne spevňovali rámy aby ustáli BA cesty, čiže okrem dokola sa opakujúcich porúch im v princípe im nič nechýba - už majú klímy, kamery, hlásiče, všetko ... a dokonca ich ani vela nezhorelo 😃
kto by to bol vtedy v roku 2010 povedal že príde deň kedy budeme za tie kosačky velmi radi pri kreslení výpravy, čo ?
Reply on: Ecomat #5:
No tie klímy už väčšinou nejdú ale to čo si spomenul že ani ich veľa nezhorelo tak ja sa divím že žiaden zhorený neni z Petržalky ale sú to (zatiaľ) výhradne vozy 18xx teda z Trnávky
A ešte jednu vec že čo sa stalo s 2206 ?
Viem že ma niečo s točňou ale viac nie
Reply on: sor_2048 #6:
zlomila sa v klbe ako svojho času Ikarusy 435 🙃
Reply on: Ecomat #7:
Aha
A to nejak sa nejak zvláštne zlomila v točni či čo lebo na 4221 sa rozpadla točňa, na 4227 sa odtrhla točňa čo si tiež neviem moc predstaviť a tým vozom sa točňa rozpadla viacerým svrozdielom že tam ich opravili ale na tej 2206 sa to ako rozpadlo? lebo neviem ako sa to dialo na ikarusoch 435