Fleet number:7921
Type: T6A5/I
Builder: ČKD Tatra, a. s., Praha
Serial number: 179121
Manufactured: 1991
In service: 1.4.1992
Depot: Krasňany
Couples: 7921+7922
Ads: OMV (do 4/2004)

Kenvelo (5/2004 - 6/2006)

UniCredit Bank (6/2007 - 3/2008)
Accidents: Vykoľajenie na križovatke Vazovova - Krížna (16.4.2003 v ranných hodinách)

Vykoľajenie pri výjazde z obratiska Karlova Ves (30.5.2003) - zadný voz súpravy sa vykoľajil kvôli zlomenej koľajnici v obratisku a po jazde mimo trate vrazil do trate vedúcej z Dúbravky pričom ju značne posunul. Počas opravy zadného vozňa jazdil vozeň #7921 niekoľko mesiacov samostatne.
Overhauls and changes: Polpantograf Brecknell-Willis M 06

Vonkajší informačný systém BUSE (2000?)

Výmena statického meniča ČKD 2-UKSBR-DB za menič Cegelec SMTK 6,3 Q (2020)

Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP, výmena vonkajších displejov (3/2023)
Information system: BROSE, čelný prevíjací (do 2000?)
Strešné prevíjacie kocky (do 2000?)
BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 1999)
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px) (2000? - 2022)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2023)
BUSE BS 200
Last records of service:
21 Nov 2024 4/28
20 Nov 2024 7/7
19 Nov 2024 7/2
18 Nov 2024 7/2
15 Nov 2024 7/15
14 Nov 2024 4/28
13 Nov 2024 7/11
12 Nov 2024 7/2
11 Nov 2024 7/13
8 Nov 2024 7/16
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nepamätá si niekto, prečo sa na T6kách inštalovalo toľko odlišných typov zberačov? A prečo sa v dnešnej dobe štandardizovania nevymenili za jednotný typ?
Reply on: Andrej #1:
Pretože to boli prvé vozidlá v BA s polpantografmi (3. séria Brecknell Willis), potom sa na prvých dvoch seriách skúšali rôzne typy a následne sa nechali v prevádzke až do zničenia - nie je dôvod meniť fungujúci zberač len s účelom šotozjednotenia.
Reply on: S499.1023 #2:
Prvé vozidlá s polpantografmi boli T6A5/II, tj. 2. séria z roku 1993 #7935 - #7946). Zároveň to boli zrejme prvé elektricky ovládané zberače na bratislavských električkách (vozne T6A5/I mali pôvodne pantografy s ručným sťahovaním, podľa opisu typu T6A5). Pôvodné polpantografy ČKD KE 037 vozňov 2. série však boli značne poruchové, preto boli menené, pričom sa použili rôzne typy polpantografov (je to opísané v časti úpravy).
Ďakujem vám za info 🙂
Reply on: Erasmus #3:
Máš pravdu, aj s tými Brecknell Willismi som trafil vedľa - na T6A5 bol len na jednej súprave, inak sa masovo montovali na K2S.
Reply on: TeBeCe #6:
Priveľa farieb! Ihneď vymeniť kryt spriahadla za antracitový.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: TeBeCe #6:
Dovolil som si fotku upraviť. Asi 5 minút vo fotokráme. EDIT: Samozrejme po odoslaní si všimnem chybu. Typické pre mňa.

EDIT2: Prosím o zmazanie príspevku.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: upravovač fotiek #8:
oprava
Reply on: upravovač fotiek #9:
Prefarbené dvere kvitujem - dvere vo farbe karosérie nie sú dobre rozoznateľné pre slabšie vidiacich. Ale to veľké olakovanie načierno bez zatmavených skiel podľa mňa nie je ono. Nestačil by rozsah ako má tmavomodrá plocha v Kotasovej schéme? T. j. čierne iba medziokenné stĺpiky a šikmý klin smerom na predné čelo? Myslím, že aj predok by tak pôsobil elegantnejšie, než keď sa jeho hranatosť podčiarkne rovným rozhraním.