Fleet numbers:
  1. 267    1964 – 1978
  2. 277II    1978 – 1983
  3. 7501    from 1983
Type: T3/III.CS
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 155322
Manufactured: 1964
In service: February 1965
Withdrawn: 1991
Acquisition price: 335 833 Kčs
Couples: 7501+7526 (? - ?)
Overhauls and changes: GO výmenným spôsobom (1978)
Other data: Po vyradení z osobnej prevádzky v roku 1988 bol posunovacím vozňom na trianglovom obratisku v Komisárkach. Vyradený bol po nehode.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Co presne je to GO vymennym sposobom?
Reply on: Andrej #1:
Výmena celého vozidla okrem evidenčného čísla.
Reply on: S499.1023 #2:
A prečo sa to nazývalo vôbec GO a nevyradilo sa a nenahradilo novým vozidlom s iným evč?
Reply on: N/A #3:
Kvoli papierovavkam. Je to sice nove vozidlo ale tvari sa ako ine. Nieco ako ked sa na busoch prehazovali stitky s VIN-kom.
Reply on: Minko #4:
Rozumiem, zlaté časy. 😎
Reply on: N/A #3:
Lebo nešlo o vyraďovanie (277/I pod iným číslom fungovala ďalej), ale o skrátenie prestoja pri oprave. V prípade električiek to je skôr formálny štatistický úspech, ale pri autobusoch bolo praktické, že ak do ČSAO dovezieš rozpadnutý voz a oni ti obratom dajú na tie doklady opravený, vo výsledku máš minimálny výpadok vo výprave.
Reply on: Viko #6:
Chápem, tak to je potom rozumné riešenie, ale v administratíve s tým musel byť potom pekný bordel.
Reply on: N/A #7:
Bol v tom bordel a ja som bol jeden z mála, ktorý to presne sledoval a zapisoval. Preto, keď sa zavádzal 4-ciferný systém, obrátil sa DP na mňa, ako by sa to dalo rozumne usporiadať. Podarilo sa mi ich presvedčiť, že vozy treba do radu 7501-7527 zaradiť nie podľa vymenených čísel, ale podľa pôvodných.