VehiclesBusesSOR NB 18 City › #1868

Fleet number:1868
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 659
VIN: TK9F8XXNPHLSL5659
Engine number: 168270
Plate: BL-253PS
Manufactured: 2017
In service: 16.9.2017
Acquisition price: 327 855 €
Depot: Trnávka
Ads: O2 (4/2023 - 7/2023)

Dr. Úsmev (11/2023 - )
Accidents: Nehoda s osobným vozidlom pod Mostom SNP (14.5.2021) - autobus vychádzal na linke 50 spod mosta obchádzkou smerom na Rázusovo nábr., keď doňho z ľavej strany v oblasti kĺbu vrazilo auto.
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
24 Nov 2024 29/4
23 Nov 2024 63/51
22 Nov 2024 70/5
21 Nov 2024 N31/2
50/2
20 Nov 2024 21/15
19 Nov 2024 21/12
18 Nov 2024 184/2
15 Nov 2024 50/7
14 Nov 2024 29/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Toto si sem nalepila osádka alebo to dávajú vo vozovniach?
Reply on: Ričard #1:
Ale čo by dávali vo vozovniach, vidíš že to je domácky vyrobené. No za to vyzerá celkom obstojne, žiaden capslock, výkričníky, Comic Sans a pestrofarebné zvýrazňovače. Že to je všetko oblepené izolačkou, ma už nijako neprekvapuje, to je povinná výbava každého správneho beusáka.

Ja sa skôr inú vec opýtam, tí čo sú vnútri, si otvoria modrým tlačítkom - a tí čo sú vonku a nikto nevystupuje pri "ich" dverách, čo majú stlačiť?

A vôbec, prečo sú vodiči nútení toto takto riešiť a prečo s tým konečne podnik nepohne, keď sa tie tlačítka tak hromadne kazia na nových SORkách?
Reply on: Jadran #2:
Pretože lebo BEÚS: "My tu máme iné starosti" a "Bez nás by to bolo ešte horšie" .
Reply on: Jadran #2:
Vlastná skúsenosť: tí čo sú vonku a nikto nevystupuje pri "ich" dverách sa majú presunúť k dverám, kde niekto vystupuje
Reply on: Dave177 #4:
Takto zvonku.
Reply on: Ričard #5:
Pacient co si tam nalepi toto namiesto toho aby otvaral dvere centralne by mal byt poslany na nejaky specialny kurz pouzivania tej gulatej veci ktoru nad krkom.
Reply on: 810zssk #6:
* ktoru ma nad krkom 🙂
Reply on: 810zssk #6:
Ak si pozrieš dnešný update, uvidíš, že čakáreň na kurz je plná. 😁
Reply on: 810zssk #6:
Hóóó, prrr. Myslím že zrovna tebe nemusím vysvetľovať, akí sú ľudia "fajnoví" a na čo všetko sú schopní sa sťažovať. Jedna vlastná skúsenosť aj odo mňa - vonku pár stupňov nad nulou, fúkal však nepríjemne silný vietor. Situácia podobná tejto, kĺbová SORka, nebolo vôbec možné obsluhovať zastávky "na dopyt" kvôli inej poruche, vodič otváral dvere centrálne. Zhruba v polovici trasy prišla pani za vodičom a spýtala sa ho, prečo sú na každej zastávke otvorené všetky dvere, keď vystupujú len dvaja tými istými dverami a či si vodič uvedomuje, aký prievan tým vzniká vo vozidle a či to vodič robí naschvál.

Chyba nie je na vodičovej strane. Že sa snaží aspoň takto jazdiť, to sa určite cení, no tento dlhotrvajúci problém s tlačítkami zo strany podniku mal byť už dávno vyriešený, veď sa ..ebú hádam od novoty a v dnešnej dobe je nemysliteľné, aby sa vetralo všetkými dverami na každej zastávke, keď sa vo voze kúri alebo naopak klímuje. Ten dopyt tam nie je pre srandu králikov, tak nech to funguje (a len tak medzi rečou, "dopytovanie" je v zmysle interných predpisov DPB už roky povinné).

Vodiči by mali namiesto výroby takýchto oznamov začať kolektívne chodiť z trate "na poruchu" a namieriť to rovno do dielne, prečo závada dverí, ktorá sa opakuje už piaty krát v knihe, nie je odstránená. Pribudlo by síce ďalších n+1 naštvaných ľudí, ktorým spoj zase vynechal, ale konečne by sa veci pohli nejakým smerom, aby nemuseli byť takéto debilné papiere vylepené všade po busoch. Posledné mesiace sú výpadky (prestoje) v MHD stredom vesmíru, ohromne skúmajú po prevádzkach, kto a prečo a koľkokrát si dovolil vynechať jazdu. Tak nech sa páči, tu je ďalší námet.
Reply on: Jadran #9:
Samozrejme ze prioritne by vozidla s nefukcnymi tlacidlami nemali byt v premavke, ale mali by byt opravovane. Nicmenej, pokial uz v prevadzke je tak by mala byt uplna samozrejmost otvarat dvere centralne namiesto balkanskych oznamov a znemoznenia nastupu niektorymi dverami. Ked sa pride cestujuca opytat preco su otvorene vsetky dvere, tak jej vodic moze povedat ze preto ze nefunguju tlacidla a druha moznost bola odstavit autobus a vynechat spoj 🙂
Reply on: 810zssk #10:
Je to smutne ze stale existuju aj vozidla bez dopytu, vid Karosy, kde nielenze dopyt, ale ani znamenie vodicovi nie je oznacene a dostupne pre cast cestujucich.

Kratky a zrozumitelny oznam upozornuje prioritne cestujucich, ze na zastavke na znamenie maju smolku, ked budu mackat tlacidlo na dverach...

Reply on: Jadran #2:
Výmena tých tlačidiel je časovo veľmi náročná a pri súčasnom množstve odstavených dlhých SORiek sa to nepovažuje za prioritné.
Reply on: Samčo #12:
V DPB sa nikdy nič nepovažuje za prioritné, všetko ešte vydrží a všetko ešte pojazdí, kým to nezdechne úplne a musia to ťahať Trakkerom do vozovne, prípadne kým od toho nezoberú papiere policajti na hlavnej stanici.

Tak mali reklamovať tie tlačidlá, neboli ani rok v prevádzke keď sa začali hromadne kaziť.
Reply on: 810zssk #10:
Náhodou môžeme byť radi, že pán šotovodič z 1868 sa postaral aspoň o dočasné riešenie.
Reply on: Ričard #14:
Riesenim by bolo otvarat dvere centralne, nie napisat tam aby si ludia zvonku presli k inym dveram. Co je toto za logiku preboha...
V akom stave je tento voz? Čaká len na opravu po nehode, alebo ho rozkradnú na náhradné diely a do premávky sa vráti o desiatky mesiacov?
Reply on: Ričard #16:
Má poškodenú točňu, čiže tá sa bude musieť komplet vymeniť. Momentálne sa čaká na novú.