Fleet number:6637
Type: Škoda 15 Tr 13/6M
Builder: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Serial number: 13080
Manufactured: 2002
In service: 1.2.2003
Out of service: 6.11.2023
Withdrawn: 2023
Acquisition price: 14 195 185 Sk
Sale: Dentonet, s.r.o., Prešov (3/2024, odpredaj za cenu 2000 €)
Depot: Hroboňova
Trnávka (od 30.1.2015 - 19.11.2020)
Hroboňova (19.11.2020 - )
Overhauls and changes: GO v Zlineri (2012)

Montáž kamerového systému (2021)
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120, BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Other data: Do Bratislavy prišiel 8.11.2002.

Od novembra 2015 do novembra 2020 vozidlo nejazdilo, počas jesene 2020 bolo opäť uvedené do prevádzkyschopného stavu.
Last records of service:
5 Nov 2023 212/3
44/51
25 Oct 2023 N47/52
44/52
N72/52
N44/52
24 Oct 2023 44/52
N72/52
N44/52
N47/52
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tu chýba údaj o kamerovom systéme.
Gremlin Charles

Gremlin Charles

Nevie niekto prečo nejazdí, má ešte šancu aby vyšla??
Reply on: ES499.0001 #3:
smutny pohlad
supervodic2010

supervodic2010

Reply on: sor 2218 #4:
A prečo? Lepšie je keď sa jej niekto ujal... Bol by si radšej keby skončila v šrote?
Reply on: supervodic2010 #5:
tak, mohla sluzit ako nahradny historicky voz keby sa nieco pobabre na 6635 alebo by mohla sluzit aj ako zdroj nahradnych dielov na 6635
Reply on: sor 2218 #6:
6635 sa dá považovať ako "náhradný historický voz" za 6617, lebo ak niečo pôjde zle s 6617 tak 6635 dostane hlavnú úlohu. Nemyslim si že pre náhradu potrebujeme náhradu
Reply on: Andrej #7:
Ja si myslím, že 6635 tu bude pár rokov a potom zostane už len 6617. Aj 6310 a 6311 slúžili aj ako príležitostné historické vozy, len pre toľko 14Tr už proste nebolo miesto. K 6617 by bola dobrým doplnkom klasická 15Tr, len to by si vyžadovalo ďalšiu veľkú investíciu, už 6617 určite zhltne nemálo prostriedkov (plus na opravu a spojazdnenie čakajú aj ďalšie vozidlá, ako 6207 alebo Tatra T400(?) a nie je reálne tu mať reprezentanta každého podtypu vozidla).

Ako potenciálny zdroj dielov máme ešte aj 8146, ktorá sa už asi veľmi nevyužíva, keďže jej autoškolskú úlohu prebrala 6801.
Reply on: mirec240 #8:
Ak plánujú 6635 dať preč tak dúfam že to bude až po dokončení 6617, aby sme nahodou nemuseli badať po zbierkach v ČR pre historičáka v prípade že by to so 6617 nevyšlo