VehiclesBuses › SOR EBN 8

SOR EBN 8
SOR EBN 8
SOR EBN 8

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR EBN 8 3901 – 3902 2017 2018 2
Total 2017   2

Technical Data

Length 8000 mm
Width 2525 mm
Height 2920 mm
Height of floor 360 mm (1. - 2. dvere)
800 mm (v zadnej časti)
Wheelbase 3950 mm
Doors 2
Number of seats 16 + 1
Number of standing places 37
Design load 53 + 1
Weight of unloaded vehicle 9020 kg
Motor control Cegelec Praha
Traction battery capacity 172 kWh
Engine Pragoimex TAM 1052 C6A, asynchrónny, šesťpólový, chladený vodou
Continuous power output 120 kW
Maximum torque 835 Nm
Maximum speed 80 km/h
Steering wheel RBL C 500V, hydraulické s posilňovačom riadenia
Axles predná: SOR BN 004, lichobežníková, nezávislé zavesenie kolies
zadná: DANA G 150, tuhá, hnacia
Tyres 285/70 R 19,5
Air conditioner SOR HVAC
Cooling capacity 10 kW

Photos

Vehicle catalogue

3901 3902

Legend and statistics

3901vehicle in service: 2 (100 %)
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 68.3 %, Monday to Friday 97.6 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak tento je ešte rozkošnejší ako Solaris Urbino 8,6. 😃
Reply on: N/A #1:
Taká červená knedlička. ?
Knedlička?☺ U mňa jednoznačne, žehlička ?
Inak aj tato zehlicka aj NS12 budu mat tie polpantografy na streche ci nie ?
Reply on: Petto #4:
Veď podľa mňa keď to bola podmienka v súťaži tak asi áno. Čo iné by zakrývali tie bočnice na streche? kvôli klíme by to tam nedali tú zakrývať netreba. ?
Na akej trase toto cudo bude jazdit?
Reply on: ross #7:
27 a 151
Apropo, čo tak poslať L151 cez Letnú a Slnečnú, aby mohla obslúžiť aj Hálkovu? Bolo by to pár desiatok metrov navyše. A pridať nejakú zastávku na Sliačskej v smere do mesta? Bývať v tých nových domoch tam, tak by som si to musel buď vyšlapať na Lopenícku, alebo ísť dolu na Sliačsku - čiže vlastne rovno na električku. Viem, že na Sliačskej je problém s miestom pre zastávku v smere dolu, ale pred podjazdom by sa miesto našlo.
Reply on: N/A #9:
Smerom dole nemáš dať kde zastávku. Je tam zberný rigol. Stačí smerom hore , kde ide aj tak na obrat. keď už tak zaviesť obsluhu Tupého a Frankovskej ul.
No mala by sa potiahnuť až hore k bývalej správe diaľkových káblov. Urobiť to okruhovo. Hore po Sliačskej a dole po Neronetovej.
To kolečko okolo Hostinského sídliska je úplne zbytočné. Drži sa to len preto aby sa mal ako otočiť bežný bus.
Reply on: david1 #10:
Neronetová je akurát na šírku osobného auta. (O tom povrchu nehovoriac). A často je tam uprostred "ulice" nejaké auto zaparkované.

https://www.google.sk/maps/@48.1782995,17.1127503,3a,75y,135.47h,78.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRgHc9p0uHanZ_QiomKpRmw!2e0!7i13312!8i6656
Reply on: david1 #10:
Ako píšem - pred podjazdom by sa miesto našlo. Viď: https://www.google.sk/maps/@48.1728456,17.1226644,3a,75y,141.67h,79.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1tAzOwkrt8f-mNfeLXoWpg!2e0!7i13312!8i6656

Navyše zastávka v tej polohe by obslúžila aj obyvateľov Frankovskej (aj v smere hore tam pridať zastávku). Inak neviem ako by to 151 riešila. S pribúdajúcou zástavbou v tej lokalite to možno bude treba nejako vyriešiť.

A súhlasím s #11, že viesť linku po Neronetovej nie je dobrý nápad. Normálne by mohla ísť hore po Sliačskej a hore malé obratisko, ako je ten projekt Uptown Koliba. Mimochodom, nevie niekto, ako to s ním vyzerá? Cesty sú vybudované, ale inak sa s tým dlho nič nedeje.
Reply on: N/A #12:
Neronetovú zvládajú aj rakety s betónom.☺ .
Obratisko sa v minulosti plánovalo pred OSDK. Malo sa brať zo svahu a ten zabezpečiť betónovou stenou.
Reply on: david1 #13:
OSDK - to je kde?
Reply on: N/A #14:
tu: https://www.google.sk/maps/@48.1770359,17.1128639,3a,75y,249.38h,82.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1syWJGAMRWzuAaogXMZRAaiw!2e0!7i13312!8i6656

Tu bol kedysi aj obrat L48 cúvaním u vybraných spojov. Dva ráno a tri poobede.
Reply on: david1 #15:
Aha, vďaka za info. No bolo by to určite lepšie ako súčasné obratisko, ale myslím, že do budúcnosti by to chcelo potiahnuť linku až hore, kde je navyše aj rozvojové územie (Rubinetová, Merlotová, otázna oblasť Uptown Koliba) a celá horná polovica Ahoja je dnes bez obsluhy. Cesta tam vedie dosť široká, aj miesta tam je dosť. Okrem toho od Neronetovej sa k OSDK myslím nedá dostať ani peši.
Reply on: N/A #16:
Dá sa tam dostať nielen peši ale aj autom...
Reply on: david1 #17:
Joj ty. Ale kade? Buď okolo zhora alebo okolo zdola, pričom dole máš zastávku Lopenícka, čiže suma sumárum, pre obyvateľov Neronetovej by to nebolo nijaké zlepšenie oproti súčasnému stavu., keďže k súčasnej konečnej majú peši bližšie. Čiže je to blbosť. Konečná by mala byť až hore a po ceste by mohla byť ešte jedna zastávka niekde, kde je na to miesto.
Reply on: N/A #18:
Veď preto som chcel okruh. Aj tak to tam chodí na obrat.
Reply on: N/A #12:
Ale noo keď to v niektorých tamojších uličkách (a nie len tam,ale bars kde inde v meste) dávajú veľké smetiarske autá a aj (minibus) Iveco Daily tak mini elektro SORka to dá tiež ? vieš ako sa vraví?Je to všetko o tom medzičlánku,ktorý je medzi volantom a sedadlom ☺ nechcem dehonestovať prácu vodičov MHD,ktorá je náročná,rovnako ako moja alebo akéhokoľvek vodiča z povolania,ale čo sa týka manévrovania je to na pár výnimiek bežný stereotyp,ktorý si vycibríš,tak že ťa to začne po čase nudiť. Naproti vodičovi smetiarského auta alebo ,,Rakety"...Všimol si si niekedy jak tí jazdia v úzkych a kľukatých uličkách medzi zaparkovanými autami po oboch stranách a jak cúvajú v takých uličkách a kam všade vliezajú? ? niektorí popri cúvaní/otáčaní jednou rukou točia kolečkom a druhou sa s prepáčením špárajú v nose a celý manéver trvá max do 15sekúnd a ty len pozeráš jak puk ? ako ja mám tiež nacúvané s dodávkou viac jak niektorí najazdené dopredu s osobným autom ☺ ale pre mňa je Pán šofér smetiarskeho auta a ,,Rakety" ? nie je len umenie jazdiť dopredu,ale je aj umenie vedieť zaparkovať a všeobecne ovládať vozidlo pri rôznych situáciach.
Reply on: roman2 #20:
Nepoznám túto hantírku - čo je "raketa"?
Ako písal Mike v #11, Neronetová nie je vhodná na MHD. Navyše je rozdiel, keď na nejakú ulicu ide raz do týždňa jedno smetiarske auto, a keď tade má prechádzať autobus každú hodinu alebo každú polhodinu.

Sliačska je dostatočne široká a hore je miesto na malé obratisko, navyše je to rozvojové územie, tak podľa mňa by sa hodila konečná tam.
Reply on: N/A #21:
Raketa je domiešavač.
Reply on: N/A #21:
"rakete" je domiesavac
Reply on: toldo #23:
ok tak som mohol refreshnut stranku kym som nieco napisal 😃. mozte zmazat oba prispevky
Reku, či dobre vidím?? ? ? ?
Reply on: Ibiza #25:
Asi je vodičovi zima, tak tankuje aby mohol zapnúť kúrenie. Smart riešenia, čo dodať ?
Reply on: 3533 #26:
Možno tú elektrinu vyrába diesel generátor (vtip) 🙂
Ešte jedna fotka pre prípadné archivovanie iMHD. ?
DolneHonyTrolley

DolneHonyTrolley

Autobusy sú vynikajúce. Vonku sú veľké vnútri malé. A na 144ke dajú celú službu aj s iba 60 percentami baterie.
Prečo je #3902 odstavená?
Reply on: N/A #30:
Rozbitá po nehode, čaká sa tam ešte na bočný kryt.
Reply on: Samčo #31:
Stale sa caka? Ci premava niekde?
Reply on: IBBI #32:
Ten príspevok je z 2018
Reply on: Andrej #33:
Vidim. A?
Reply on: IBBI #34:
No neviem, zdá sa mi, že ten voz už jazdí, ale nie som si istý. Kiežby sa dalo vyhľadať kde čo jazdí a kedy...
Reply on: Andrej #35:
A kde jazdi, na akej linke? Lebo ani na Sliacskej ho nevidno. Preto som tuto temu ovoril - ze ho nevidim.
Reply on: IBBI #36:
Tak to si sa mal spýtať, nie odpovedať na 3 ročný príspevok o nehode na ktorú už všetci zabudli že sa vôbec stala.
Reply on: Andrej #35:
Da sa vyhladat. https://imhd.sk/ba/vozidlo/10678/SOR-EBN-8-3902 Je tam sekcia posledne zaznamy o vypraveni. A aj tu je v katalogu voziel zeleny to znamena ze jazdi. Keby bol odstaveny tak by bol zlty.
Reply on: Ibiza #25:
😂
Nie je to nahoodou najmenší premávajúci autobus v Bratislave?
Reply on: Petto #4:
NS taka zehlicka nie je. To je už trošku väčšie😅
Reply on: tamaraL #40:
nie, rosera su kratsie o 1mm 😂
Reply on: Tectie #42:
Ale ešte tu stále máme Iveco Daily resp. Rošero P'City ktoré sú o necelý meter kratšie
Áno pokazil som ti vtip😅