Tak tento je ešte rozkošnejší ako Solaris Urbino 8,6.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | SOR EBN 8 | 3901 – 3902 | 2017 | 2018 | — | 2 |
Total | 2017 | 2 |
Length | 8000 mm |
---|---|
Width | 2525 mm |
Height | 2920 mm |
Height of floor | 360 mm (1. - 2. dvere)
800 mm (v zadnej časti) |
Wheelbase | 3950 mm |
Doors | 2 |
Number of seats | 16 + 1 |
Number of standing places | 37 |
Design load | 53 + 1 |
Weight of unloaded vehicle | 9020 kg |
Motor control | Cegelec Praha |
Traction battery capacity | 172 kWh |
Engine | Pragoimex TAM 1052 C6A, asynchrónny, šesťpólový, chladený vodou |
---|---|
Continuous power output | 120 kW |
Maximum torque | 835 Nm |
Maximum speed | 80 km/h |
Steering wheel | RBL C 500V, hydraulické s posilňovačom riadenia |
Axles | predná: SOR BN 004, lichobežníková, nezávislé zavesenie kolies
zadná: DANA G 150, tuhá, hnacia |
Tyres | 285/70 R 19,5 |
Air conditioner | SOR HVAC |
Cooling capacity | 10 kW |
Melange
Ako písal Mike v #11, Neronetová nie je vhodná na MHD. Navyše je rozdiel, keď na nejakú ulicu ide raz do týždňa jedno smetiarske auto, a keď tade má prechádzať autobus každú hodinu alebo každú polhodinu.
Sliačska je dostatočne široká a hore je miesto na malé obratisko, navyše je to rozvojové územie, tak podľa mňa by sa hodila konečná tam.