Na a kedy ten zazrak zacne testy? Vie sa uz?
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 30T0 ForCity Plus | 7501 – 7502 | 2014 | 2015 | — | 2 |
2. | Škoda 30T1 ForCity Plus | 7503 – 7515 | 2015 | 2015 | — | 13 |
3. | Škoda 30T2 ForCity Plus | 7516 – 7530 | 2015 | 2015 – 2016 | — | 15 |
4. | Škoda 30T3 ForCity Plus | 7531 – 7540 | 2024 | 2024 | — | 10 |
Total | 2014 – 2024 | 40 |
Length | 32495 mm |
---|---|
Width | 2480 mm |
Height over air conditioning | 3560 mm |
Height of floor | 350 mm |
Doors | 10 |
Number of seats | 52 + 2 |
Number of standing places | 190 (5 os/m2)
304 (8 os/m2) |
Design load | 242 + 2 (5 os/m2)
356 + 2 (8 os/m2) |
Weight of unloaded vehicle | 47516 kg |
Motor control | Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (30T0 - 30T2)
Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (30T3) |
Engine | Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (30T0 - 30T2)
Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (30T3) |
---|---|
Continuous power output | 100 kW |
Number of motors | 6 |
Total power output | 600 kW |
Maximum speed | 65 km/h (premávková)
75 km/h (konštrukčná) |
Air conditioner | Poll KLMT30S |
Cooling capacity | 3 x 22,6 kW (1. - 3. séria)
3 x 25 kW (4. séria) |
Heating capacity | 3 x 13 kW (1. - 3. séria)
3 x 15 kW (4. séria) |
7501 7502 |
7503 7504 7505 7506 7507 7508 7509 7510 7511 7512 7513 7514 7515 |
7516 7517 7518 7519 7520 7521 7522 7523 7524 7525 7526 7527 7528 7529 7530 |
7531 7532 7533 7534 7535 7536 7537 7538 7539 7540 |
7501 | vehicle in service: 40 (100 %) |
7530 | online: 1 (2.5 %) |
7530 | today in service: 1 (2.5 %) |
Ámos
Tam sa pravdu nedozvieme, ziju z reklamy od tychto spolocnosti.
Chapem ze elektricka po dodani moze mat problemy a po istom case sa musia doladit.
No s rovnakou slavou ako 15T boli dodane aj tie "slavne" 14T.
Moj osobny nazor na 15T je, ze sa tam robilo prisli vela kompromisov pre prilis vela poziadaviek dopravcu. Ked si porovnam interier 29/30T s interierom 15T tak chapem, ze Skoda to vie aj lepsie. Ale poziadavky 100% otocnych podvozkov pod klbmi usporiadanie 2+1 robi v tej elektricke cestovanie neprijemne ked sa zaplni. No a absencia klimatizacie, to je fakt na hlavu postavene.