VehiclesBuses › Irisbus Crossway LE 12M

Irisbus Crossway LE City 12M
Irisbus Crossway LE City 12M

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Irisbus SFR 161 Crossway LE City 12M 3101 – 3102 November 2010 2010 from 2024 2
Total 2010   2

Technical Data

Length 11995 mm
Width 2550 mm
Height over air conditioning 3210 mm
Height of floor 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. dvere)
Wheelbase 6030 mm
Doors 3
Number of seats 31 + 1
Number of standing places 80
Design load 111 + 1
Weight of unloaded vehicle 10500 kg
Gross vehicle weight 18000 kg
Engine Iveco Cursor 8 F2BE3682B, Euro 5, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Continuous power output 243 kW / 2050 rpm
Piston displacement 7790 cm3
Maximum torque 1500 Nm / 1125 - 1550 rpm
Maximum speed 100 km/h
Transmission ZF Ecomat 6 HP 604C, automatická, 6-stupňová, s integrovaným retardérom
Steering wheel ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: Irisbus RI 75 BUS, nezávislé zavesenie kolies
zadná: Meritor U 177E, s jednostupňovou redukciou
Tyres 275/70 R 22.5

Photos

Vehicle catalogue

8013 3102

Legend and statistics

8013vehicle in service: 1 (50 %)
3102withdrawn vehicle: 1 (50 %)

Renumbered Fleet Numbers

1.2.
3101 8013from 2023

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Prečo nejsu nasadené na linku 90 lebo tie autobusy vi sa tam zišli
Reply on: ChristianSK #1:
Que ?
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: ChristianSK #1:
Crosswaye sú odstavené preto, lebo sa neoplatí živiť dva atypické vozy, keď máme dostatok iných vozov.
Plánuje sa vyradenie 3102?
PatroSTYLE 007

PatroSTYLE 007

3102 je po oprave takže netuším
Reply on: ChristianSK #1:
A jak zišli?
Crossway nie je za mňa autobus na MHD.
Reply on: sajmino #6:
Prečo by nebol?
Reply on: Džondo #7:
Mne osobne sa na Crosswayoch jazdí zle...a duplom je to autobus prevažne na PAL/DAL...minule som presadol zo SORky CN 12,3 na Iris Crossway a nič moc...búcha to...slabo to péruje... kabína zlá...a nechápem duplom to prečo DPB stále prevádzkuje jeden atyp ktorý by našiel kľudne využitie inde...pritom stačí sa pozrieť na to červené more nepojazdnych vozov.
Reply on: sajmino #8:
V čom je to voz "prevažne na PAL/DAL"? Však interiér má v mestskej konfigurácií, nie prímestskej. Taktiež trojo dverí. Čo z neho robí podľa teba prímestský autobus? O diaľkovke ani nehovorím, hento by na ňu vhodné rozhodne nebolo.

Edit: Aha, už som z tej zmienky o SORke pochopil že nehovoríš o Crosswayoch DPB.