No som zvedavý.
Bratislavský dopravný podnik si zaobstaral v roku 2019 päť ojazdených autobusov tohto typu pôvodom z rakúskeho Klagenfurtu pre rýchle rozšírenie vozidlového parku autobusov v súvislosti s modernizáciou Karlovesko-dúbravskej električkovej radiály, kedy bola zvýšená potreba autobusov z dôvodu zabezpečovania náhradnej dopravy za električky.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | MAN NG 313 | 3201 – 3205 | 2003 – 2004 | 2019 | 2022 – 2024 | 5 |
Spolu | 2003 – 2004 | 5 |
Dĺžka | 17950 mm |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 2985 mm |
Výška podlahy | 320 mm (1. dvere)
340 mm (2. - 4. dvere) |
Rázvor | 5105 mm a 6770 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 45 + 1 |
Počet miest na státie | 115 |
Celkový počet miest | 160 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | 16925 kg |
Celková hmotnosť | 28000 kg |
Motor | MAN D 2866 LUH 26, Euro 4, naftový, vodou chladený radový 6-valec |
---|---|
Výkon motora | 228 kW / 1900 rpm |
Objem motora | 11967 cm3 |
Maximálna rýchlosť | 72 km/h |
Prevodovka | VOITH, automatická |
Riadenie | ZF Servocom 8098, hydraulické |
Nápravy | predná: MAN V9-72L, tuhá
stredná, MAN HONP 1300, portálová, vlečená zadná: MAN HONP 13100, portálová, hnacia |
Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |
irizar